Mulla on rakastaja, joka sanoi mulle viimeksi
ettei suhteellamme ole koskaan ollut mitään tekemistä järjen kanssa. Ei myöskään pelkän fyysisen halun. No minkäs sitten? Ei kai missään suhteessa olla järjen takia.
Kommentit (17)
Ihan kivasti sanottu kyllä. Oliskohan rakastunut sinuun??
Mun rakastaja ei myönnä vielä rakkautta, mutta on "täysin lumoutunut" :-)
ettei suhteellamme ole koskaan ollut mitään tekemistä järjen kanssa. Ei myöskään pelkän fyysisen halun. No minkäs sitten? Ei kai missään suhteessa olla järjen takia.
Ei varmaan tuollaisessa suhteessa olla järjen takia, mutta onhan moni ihminen (varsinkin miehissä näitä löytyy) yhdessä järkisyiden takia. Otetaan kumppani, joka hoitaa lapset ja kodin, kun itse saa keskittyä työntekoon. Tai sitten vaikka mennään yhteen, kun tulee vahinko, järkisyistä.
Mutta ei rakastajasuhteessa kai noin tehdä yleensä.
Miksei ne eroa ja mene yhteen tämän rakastajansa kanssa? Eikös se rakastaja nimenomaan ole järkivalinta, suhde jossa tietoisesti tyydytetään tietyt tarpeet?
Miksei ne eroa ja mene yhteen tämän rakastajansa kanssa? Eikös se rakastaja nimenomaan ole järkivalinta, suhde jossa tietoisesti tyydytetään tietyt tarpeet?
kuka sellasta kehtaa esittää naisenaan?
Panna nyt voi vaikka hevosta mut jos tarjolla on nauta niin mielummin sitä.
-perhoset vatsanpohjassa
-on jotain mitä odottaa
-seikkailunhalu
-läheisyydenkaipuu, joka ei täyty omassa parisuhteessa
-rakastaja saa tuntemaan nuoreksi ja elinvoimaiseksi
-rakastajalta saadut kehut ja ihailu nostavat itsetuntoa
-halu kokea rakastumisen tunne uudelleen
Kyllä mä veikkaan että äijä on rakastunut, muttei pysty sitä ehkä itsekään tajuamaan. Menee yli ymmärryksen eli järjen.
siksi ihmettelen, miksi puhuu mulle tollaisia. Meillä on paljon hellyyttä ja ystävyyttä ja kohtaamme monella eri tasolla. Itse rakastan häntä ja hän sen tietää, mutta mietin, voisiko hänkin salaa, itseltään tietämättä todella rakastaa minua. Minulle kun hän vain on sanonut, ettei tiedä itsekään rakastaako minua.
Tulen pian hulluksi kun en tiedä missä mennään. Siis tunnetasolla. En halua rikkoa hänen perhettään, mutta toki haluaisin että hänkin minua rakastaisi enkä olisi vain joku pano. Suhde kestänyt 1,5 vuotta.
Hän vain usein kiittelee kun olen olemassa ja että minun avulla hän jaksaa eteenpäin. Meriitti kai tuokin sitten... :/
ap
että hän yrittää kaikin tavoin vältellä ilmaisemasta että hän nyt vain haluaa hyvää seksiä kanssasi eikä sen enempää. Mutta ei halua sanoa ihan suoraan, koska pelkää että siihen seksi kanssasi saattaisi loppua. Eiköhän tuo ole aika selvää ettei hän sinua rakasta, mutta ymmärrän jos itse olet rakastunut häneen että yrität väkisin etsiä hänen sanomisistaan jotain toivonkipinää.
Kuvittelisin että hänen mielestään ei ole järkevää olla kanssasi jos paljastuisi niin menettäisi perheensä, että sitä tarkoitti puhuessaan niistä järkiasioista.
en usko että rakastaakaan.
Uskon hyvin että voisi olla oman puolison kanssa järkisyistä ja olla toinen Rakkaus, niin miehellä kuin naisella. Mutta tuollaisessa tapauksessa ja noin pitkän suohteen aikana rakkauden olisi jo tunnustanut jos sitä todella olisi.
Ehkä mies on ihastunut ja kiintynyt. Siis välittää kyllä, muttei sentään rakkausasteella. Sitä voi olla vaikea muotoilla sanoiksi loukkaamatta, varsinkin jos mies tajuaa sinun rakstanuneen häneen.
Toinen vaihtoehto on se ruma, eli olet vain piriste arjessa. Kivaa seksiä, hyvä ystävä - mutta ei sitoutuneisuutta eikä mitenkään erikoisen suurta välittämistä.
Kolmas vaihtoehto - pelkkä seksi. Rakstuneelle naiselle ei vain voi sanoa että on tämän kanssa vain himon takia. Siitähän seuraa huutoa tai murjotusta, seksi jää väliin ja nainen saattaa jopa lopettaa suhteen ja kieliä vaimolle. Jos taas lepertelee rakastavansa, nainen alkaa kuvitella liikoja, painostaa miestä eroamaan ja saattaa kieliä vaimolle. Näitä peläten pelkkää seksiä haluavan miehen kannattaa leperrellä rakastajattarelleen sekavista tunteista, antaa toivoa muttei luvata mitään. Pitää nainen "tärrellään", innokkaana, mielyttämisen haluisena ja odottavana. Suhde jatkuu miehen ehdoilla.
Meidän ulkopuolisten on sitten mahdoton sanoa mikä vaihtoehdoista on oikea juuri teidän kohdalla. Mutta, aito rakkaus, sen olisit jo saanut varmaksi tietää.
Ei kukaan mies jaksa pelkkää panosuhdetta noin pitkää aikaa. Älkää nyt miehiäkään koneina pitäkö. Ei se pelkkä fyysinen suorite kenestäkään miehestä ole sen arvoinen, että sen takia ottaisi riskiä 1,5 vuotta, vaikka varmaan kotoakin saisi.
Mies on todennäköisesti erittäin syvästi ihastunut tai rakastunutkin, mutta ei halua sanoa sitä ääneen, koska se aiheuttaisi paineita sekä hänelle että ap:lle. Mies ei halua erota. Miehille asiat on jotenkin realistisempia. Ero on iso asia ja miehet menettää lapset erossa arjestaan. Se ei silti poista sitä, ettei joku muu nainen voisi olla niiden kuumien tunteiden kohde. Tunteet vaan ei ole niin ylitsepääsemättömän voimakkaita, että uhraisi perheen niiden eteen.
Ei kukaan mies jaksa pelkkää panosuhdetta noin pitkää aikaa. Älkää nyt miehiäkään koneina pitäkö. Ei se pelkkä fyysinen suorite kenestäkään miehestä ole sen arvoinen, että sen takia ottaisi riskiä 1,5 vuotta, vaikka varmaan kotoakin saisi.
Mies on todennäköisesti erittäin syvästi ihastunut tai rakastunutkin, mutta ei halua sanoa sitä ääneen, koska se aiheuttaisi paineita sekä hänelle että ap:lle. Mies ei halua erota. Miehille asiat on jotenkin realistisempia. Ero on iso asia ja miehet menettää lapset erossa arjestaan. Se ei silti poista sitä, ettei joku muu nainen voisi olla niiden kuumien tunteiden kohde. Tunteet vaan ei ole niin ylitsepääsemättömän voimakkaita, että uhraisi perheen niiden eteen.
Vaan ihan omastani, miten koen rakastajan. Mutta voi olla ettei nuo naisen kokemat vaihtoehdot päse mieheen.
Silti olen edelleen sitä mieltä ettei mies ainakaan todella rakasta, sen olisi sanonut. Korkeintaan ihastumista ja kiintymistä.
(Miksi mies ei olisi jatkanut pelkkää panosuhdetta jos se on osoittautunut hyväksi? Miksi vaihtaa välillä uuteen naiseen ja ottaa taas uusi riski että kohdalle sattuu sellainen joka lavertelee vaimolle. AP:hän on jo osoittanut luotettavuutensa kun on noin pitkään pysynyt hiljaa. Hän on paljon turvallisempi miehelle kun uuden panosuhteen kehittely ja ainakin paljon turvallisempi ja varmaan taatumpi ja tiheämpi saantikin, kuin jos siirtyisi yhden illan juttuihin.)
Rakkaus?