Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (210)
Teillä kenelläkään ei taida olla lapsia, ainakaan teinejä. Kateellisena luen näitä juttuja. Yritän sopeutua elämään ilman seksiä kun se ei vaan ole mahdollista. Ehkä ihan ääneti tai saunassa, ei kiitos.
Olen mies,hoikka,luotettava,erttäin siisti.Haluaisin minäkin nuolla hoikan,nuoren pojan peppua ja imeä munaa,jos joku tietää uudenmaalla pojan joka haluaisi tulla käymään luonanani,maksan korvauksen tiedon saannista
Vierailija kirjoitti:
Olen mies,hoikka,luotettava,erttäin siisti.Haluaisin minäkin nuolla hoikan,nuoren pojan peppua ja imeä munaa,jos joku tietää uudenmaalla pojan joka haluaisi tulla käymään luonanani,maksan korvauksen tiedon saannista
Tietäisin mutta puhelinnumeroiden jakaminen on täällä kielletty.
Käykö vieras tai tutustutaan ensin
on minuakin nuoltu paljon, muttei nyt ihan neljäätuntia.
yksi kundi halus kokeilla pystynkö laukeamaan kolmeakertaa peräkkäin, tämä suuseksisetti kesti varmaan yli puolituntia. Kaksi orgasmia ja olin aivan puuduksissa.
ja tykkään että nuollaan myös pyllystä - puhtaana
[/quote][/quote]
Minulle kaksi orgasmia on ihan max, sitten on pillu niin herkkänä, että minulla hyvä.
Ja onnistuu suuseksilläkin jos mies vain jaksaa nuolla
Minulla naisen peräaukon näkeminen synnyttää mielettömän halun nuolla sitä. Voisiko tästä himosta parantua?
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisen peräaukon näkeminen synnyttää mielettömän halun nuolla sitä. Voisiko tästä himosta parantua?
Älä katso. Pidä silmät kiinni 69:ssä ja dogissa. Ei tule myöskään näärännäppyjä.
Nuolemisesta se lähtee. Vaimollani oli vahvat ennakkoasenteet anaaliseksiä kohtaa, mutta kun pääsi nuolemisen makuun niin halusi jotain muutakin kuin vain kieltä sinne. ;)
Kauneinta, mitä mies voi toiminnallaan antaa, on pyllynnuolenta.
Tätä se teettää kun syödään vegesoijaa entistä enemmän.
Pyllynnuolenta voimaannuttaa kumpaakin osapuolta. Aivan ihmeellinen vaikutus, jota sitä kokematon ei voi käsittää.
Parasta on kun pääsee nuolemaan naisen pyllyä jota ei ole aikaisemmin nuoltu. Se näky ja tunne, kun se aluksi vähän ujostuttaa ja silti haluaa sitä lisää. Ihan parasta.
Teen sitä toki vaimolleni aina kun mahdollista. Tiedän miten hyvältä se tuntuu ja tästä syystä teen sitä mielelläni. Hänkin on alkanut tekemään sitä minulle ja nautin siitä mielettömästi. Sitä tunnetta on todella vaikea keinotekoisesti korvata ja jos ei kukaan ole persettäsi ikinä nuollut et pysty varmuudella sanomaan pidätkö siitä vai et. Joskus olisi kiva kokea rimming ja suihinotto samaan aikaan, kahden naisen kanssa. Mutta taitaa jäädä fantasiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kiva kokea rimming ja suihinotto samaan aikaan, kahden naisen kanssa.
Vastaava samanaikainen pillun ja pyllyn nuolenta kahden miehen kanssa olisi myös kiihottava ajatus. Jos miehet olisivat selällään otsat ja nenät vastakkain, ja istuisin siihen väliin saaden toisen suun pilluani vasten, ja toisen pyllyäni vasten. Siinä olisi ihana hinkata itsensä orgasmiin kahden antaumuksella nuolevan kielen välissä.
Aloitusviesti, vaikka onkin kirjoitettu todella kauansiss sitten, on kaunis.
Todella voisin kuvitella miltä tuo tuntuu.
Oma mies ei todella tarjoile suuseksiä, ei ole kuulemma koskaan ikinä nuollut kenenkään naisen alapäätä.
Sääli, kun oikeasti tiedän miehiä jotka rakastaa suuseksin antamista.
Aloittajalla varmaa mies joka kuuluu tähän sarjaan
Olin ollut yötä yhden yön naisen luona, ja aamulla hän tuli nakuna suihkusta, asettui sängylle peppu pystyssä polvilleen, ja sanoi, että nuole mua. Tottakai siirryin hänen taakseen, ja aloin nuolemaan piparia, mutta nainen sanoikin, että "eiku nuole mun pyllyä". En ollut ikinä ajatellut, että voisin nuolla pyllyä, vaikka ajatus siitä olikin ollut jollain tavoin kiihottava, mutta myös vähän ällöttävä. Siinä kun hän levitti käsillään pyllyään naamani edellä, en kuitenkaan sen kummempaa miettinyt, vaan aloin nuolemaan ja vähän työntelemään kieltäni sinne sisäänkin. Eikä muuten tuntunut yhtään epämielyttävältä tai ällöltä, vaan ihan **tun kiihottavalta, niinkuin nautinnollisesta yninästä päätellen myös naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut yötä yhden yön naisen luona, ja aamulla hän tuli nakuna suihkusta, asettui sängylle peppu pystyssä polvilleen, ja sanoi, että nuole mua. Tottakai siirryin hänen taakseen, ja aloin nuolemaan piparia, mutta nainen sanoikin, että "eiku nuole mun pyllyä". En ollut ikinä ajatellut, että voisin nuolla pyllyä, vaikka ajatus siitä olikin ollut jollain tavoin kiihottava, mutta myös vähän ällöttävä. Siinä kun hän levitti käsillään pyllyään naamani edellä, en kuitenkaan sen kummempaa miettinyt, vaan aloin nuolemaan ja vähän työntelemään kieltäni sinne sisäänkin. Eikä muuten tuntunut yhtään epämielyttävältä tai ällöltä, vaan ihan **tun kiihottavalta, niinkuin nautinnollisesta yninästä päätellen myös naisesta.
Ihanan irstas nainen - kade mies.
) ... ja se teki ihan hemmetin hyvää. Tokikin tästä tuli molemmille sellainen kiima, että oli pakko saada munaa pilluun.
Suosittelen muillekkin- Ihanaa se oli[/quote]
Munkin vaimo haluu munaa pilluun heti pyllyn nuolemisen perään. Joskus jatkan pillun nuolemisella ja sqirttaa suuhun kun imen pillua.
Vaimon nautinto on tärkeää.
Muistan sen vieläkin kun 9v vanhempi nainen alkoi nuolla mun pyllyä. Olin silloin 19v.
Menin ihan hämilläni, mutta kun rentouduin niin se tuntui taivaalliselle.
Kesken seksin kiihottaa, "selvinpäin" en kehtaa miehelle myöntää kiihottuvani kielestä pepussa.