Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
aamulla ihanan "herätyksen" - mun mies käänsi mut vatsalleen, suuteli pitkin selkärankaa, levitti mun pakarat ja nuoleskeli mun anusta varmaan pariminuuttia - jos ei olisi ollut kiire olisin halunnu munaa... nyt mies lähti töihin - olen vieläkin siitä "lämmin"
Oli todella kiihottavaakauhea vääryys, miksei minun mies tee ikinä koskaan noin. Ei sille edes tule mieleen että vaimolle voisi antaa hyvää, ihan vain antamisen riemusta
Kyllä itse olen yrittänyt useasti aamuisin samaa, varsinkin arki aamuisin. Mutta meillä emäntä vetää 99% hernee nenää ja on koko loppuviikon kiukkunen kun olen herättänyt hänet ennen aikojaan. Muutenkaan ei vaimo kulta kauheasti suuseksistä piittaa vaikka itse olisin erittän halukas, sekä antaa ja ottaa, naisen pepun nuoleminen kyllä kiinnostaisi kovasti, mutta en uskalla ainakaan nykyselle sitä ehdottaa, loppuu se vähänenkin seksi. Täytyy varmaan etsiä joku vapaa mielisempi nainen edes yhdeksi yöksi.
Perseenhajuista viikonloppua kaikille kotipojille toivoo Arschenmeister Arja
Aika kitkerän makuista mun mielestäni.
Kyllä pyllyn nuoleminen on kivaa vaikka se olisi likainenkin. Kiihottaa oudolla tavalla..
Tuli varmaan aikamoista paskapuhetta sen jälkeen.
Ei siellä paska maistu. Mikäli kieleen tuntuu karvaalta / happamalta niin se on paskaa se... kannattaa jatkaa joku toinen kerta
Todella outoa suudella , suu on syömistä ja juomista varten.......mutta 2 hyllyvää sileätä palloa joiden välissä lämmin , kostea ,, puhdas tuoksuva , siihen valutetaan lämmintä hunajata.....ja nuollaan pois.
Olit peseytynyt ennen yhdyntää, mutta kävit juuri ennen ulostamassa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, on vaikea ymmärtää, että riittää ihmisiä jotka tykkää maistella paskaa.
Ja turha selittää, että pesemällä saisi hajun ja maun pois. Paska siellä maistuu vaikka painepesurilla pesisitte.
Jos vaikka koittaisit pestä oikeasta kohtaa nii tulis puhdasta senkin ahdasmielinen kierosilmä
Kihomadot tulevat munimaan peppureiälle. Että mukavia nuoleskeluhetkiä : D
Siksi sitä tietysti harrastamme, että se on molemmista kiihottavaa ja nautinollista. Jos joku ei tykkää niin OK mutta antakaa ihmisten nauttia yhdessä miten haluavat. Eipä tuo maailmanrauhaa taida järkyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pyllyn nuoleminen on kivaa vaikka se olisi likainenkin. Kiihottaa oudolla tavalla..
Itse tykkään eniten juuri silloin nuolla kun ei ole suihkunraikas vaan tuoksuu rehellisesti perseeltä. Ja tarkoitan perseeltä enka ulosteelta
Vierailija kirjoitti:
Sai kihomatokaviaaria. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai kihomatokaviaaria. :D
Ihmeen paljon on teitä joilla on kihomatoja. Menkää nyt ihmeessä hoidattamaan ne. Luulisi, että Suomessa kaikilla ihmisillä olisi sen verran hygieniaosaamista, ettei tule matoja.
Kertoo paljon ihmisen sivistyksestä tuollainen. Eikö edes kotona äiti opettanut hygienian alkeita?
Ihanan tuhmaa nuolla Naisen pyllyreikää. Painella kieltä vasten supistajaa... ja saada pikkuriikkisen kieltä sisään. *lurps*
Ensimäisen kerran sain kieltä peppuun kun yhden yön tuttu mies pyysi mua istumaan asennossa naamallensa. Alkuun nuoli pillua aivan taivaallisesti, ja sitten siirsi käsillään muo pakaroista eteenpäin, ja alkoi nuolla ja työnnellä kieltään peppuuni. Mies nosti vielä polviani ylöspäin niin, että olin vähän kuin puskapissa-asennossa ja hänen kieli painoi suoraan peppuuni. Se tunne, kun kieli sitten liukui peppuun ja liikkui siellä oli sekä hämmentävä, että sairaan kiihottava.
Nuolen silloin tällöin ja vaimo tykkää. Nosta hänen jalat kunnolla ylös ja samalla, kun nuolen peppua, niin hieron nenällä nenänvarrella klitorista ja pillua muutenkin. Loppujen lopuksi koko naama on pilluliman peitossa. Sitten upotan kalun vaimon pilluun ja suutelemme. Kiihotumme kumpikin, kun saamme nuolla toistemme huulilta omia mehujamme.
Vierailija kirjoitti:
...kieli painoi suoraan peppuuni. Se tunne, kun kieli sitten liukui peppuun ja liikkui siellä oli sekä hämmentävä, että sairaan kiihottava.
Voin vahvistaa miehenä tuon hämmentävän, mutta todella kiihottavan tunteen myös toisinpäin. Baarista mukaan tarttunut himokas puuma työnteli antaumuksella kieltänsä perseeseeni; tuntui "sairaan kiihottavalta"
Tarvitseeko sitä kaikesta syttyä? Jos se ei ole erityisen vastenmielistä niin mikset voisi antaa nuolla?