Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nuoli peppuani antaumuksella

Vierailija
17.12.2010 |

No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..

Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..

Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..

Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)

Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)

Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?

Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhh . . . tuollainen olis uskomaton nautinto. Nainen joka itse nauttii ja tarjoaa peppureikää himosta ja halusta hyväiltäväksi. Olis ihanaa painaa kieli sisään, välillä lipoa ja sormettaa.. . 

Vierailija
182/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pylkynreikä on kaunis ja se johtuu siitä, että aivot ja himo sen sanelee. Visuaalisesti se ei ole oikein kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostebakteereita himoitseva mies on henkisesti sairas.

Vierailija
184/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulostebakteereita himoitseva mies on henkisesti sairas.

Toisaalta, jos itsellä on esim lääkekuurin vuoksi sekaisin mennyt suolistobakteerikanta, niin terveen partnerin pyllynnuoleminen voi lisätä tervettä suolistobakteerikantaa. On siis hyviä puolia jos pahojakin. Ja makuelämys on aina poikaa🤗

Vierailija
185/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukon nuolemisessa leviävät taudit kuten suolinkaiset ja kolera, että hyviä makusteluhetkiä pervot!

Mee lääkäriin, jos sulla tollasia tauteja on

Vierailija
186/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, lisäksi pieren vielä miehen kullin jäykäksi

Niin tuhma

Vierailija
187/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, lisäksi pieren vielä miehen kullin jäykäksi

Niin tuhma

Pieruseksi on uusinta uutta seksirintamalla.

Yhä useammat haluavat kokeilla sen huumaavaa vaikutusta. Siitä ei ole kuin hyvää sanottavaa.

Vierailija
188/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pierujen haistelua suoraananuksesta harrastanut jo vuosia. Mutta Nygård-tv-sarjan nähtyäni on alkanut kiinnostaa koprofagia eli ulosteidenpopsinta. Olisiko vinkkejä vielä pienen vastenmielisyyden voittamiseen? Himottaa niin kovasti päästä vauhtiin tässä hommassa.

Vierailija
189/210 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toimivin tapa ehdottaa pepunnuolentaa sellaiselle,joka ei ole sitä harrastanut? Kokeneemmat kertokaa.

Vierailija
190/210 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on toimivin tapa ehdottaa pepunnuolentaa sellaiselle,joka ei ole sitä harrastanut? Kokeneemmat kertokaa.

Pohjanmaalla käy suora kysymys:"Miten olis puonuolenta, sano"

Vierailija
191/210 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut naiselleni orgasmin pepun kautta ja saanut välillä kielen omalle peppureijälle. Aivan älyttömän kiihottavaa kun rouva osaa käyttää sormia samalla kun nuolee.

Strapon välillä käytössä molemmille ja tyttöystävä saa välillä oikeaa myös kakkoseen. Tykkää.

Vierailija
192/210 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ajatus. Täytyy kokeilla. Rouva kyllä arkailee.

Vierailija
193/210 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo istuu kasvojen päälle ja nuolettaa joko pilluaan tai pepun reikäänsä fiiliksensä mukaan.

Vierailija
194/210 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa eniten pesemättömän pyllynreiän haju ja maku.

Vierailija
195/210 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Mitä vikaa siinä sun perseenaukossa oli?

(ko.akti ja toimintamalli ei ole tavanomaista. ei naiselle eikä yhdellekkään miehelle, alkaa nuolla omalla kielellään toisen perseenaukkoa).

Jotain outoa on siinä täytynyt, siinä tapauksessa olla?

Vierailija
196/210 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se on ihmiskehon kosketusherkin alue. Dissaajat on vaan kateellisia että jotkut pääsee nauttimaan tästä. Toki puolin ja toisin. Mutta nautin naiseni reiän nuolemisesta. En tiedä oikeasti miltä pillun nuolenta naisesta tuntuu, mutta molemmilla tämä kohta on sama. Pystyn siis samalla kokemaan mitä hän kokee.

Toinen juttu on intiimiys. Kuinka moni on ylipäätään nähnyt

Vierailija
197/210 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että se on ihmiskehon kosketusherkin alue. Dissaajat on vaan kateellisia että jotkut pääsee nauttimaan tästä. Toki puolin ja toisin. Mutta nautin naiseni reiän nuolemisesta. En tiedä oikeasti miltä pillun nuolenta naisesta tuntuu, mutta molemmilla tämä kohta on sama. Pystyn siis samalla kokemaan mitä hän kokee.

....kumppaninsa peräaukon. Toiset ovat todella häveliäitä.

Vierailija
198/210 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....kumppaninsa peräaukon. Toiset ovat todella häveliäitä.

Ne tulisi esitellä heti ekalla sänkyhommalla. Ei jäisi vaivaamaan kumpaakaan.

Vierailija
199/210 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella vanha ketju, mutta lisään tähän.

Näköjään mun mies alkaa hurahtaa mun anuksen nuolemiseen. Väittää kiihottuvansa todella isosti. Eikä siinä, se tekee kyllä hyvää, jollain tapaa uusi asia minulle, ei kukaan ole mun anusta nuollut näin intohimolla. Hieman erikoista mutta ihanaa

Vierailija
200/210 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

todella vanha ketju, mutta lisään tähän.

Näköjään mun mies alkaa hurahtaa mun anuksen nuolemiseen. Väittää kiihottuvansa todella isosti. Eikä siinä, se tekee kyllä hyvää, jollain tapaa uusi asia minulle, ei kukaan ole mun anusta nuollut näin intohimolla. Hieman erikoista mutta ihanaa

Ei ehkä pelkästään väitä.

On useimpien miesten mielestä kiihottavaa nuolla naisen peppureikää...

Tuskin muuten sitä tekisi, vaan oikeasti nauttii siitä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme