Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ällö mies.
=====================
Minäkin olen sitten ällö 🙋
Saanko suudella sinua jälkeenpäin? 🥹
enkä pelkästään nuola Naieen peppua... vaan nussin pyllyreiää kielelläni
*lurps
samat kymmene homoa juttelee perseennuolemisesta jes
Minä naisena rakastan kun peppuseksiä. Ei peppuseksi ole pelkästään homoille vaan ihan myös heteromiehille ja naisille.
Nuolen naisen pepun ja haluan että Nainen panee mun peppuani
Pepun nuolennassa saa suunsa ihanan makeaksi suolinesteestä ja kakkaamisen jäännöksistä peräaukossa.
Mä huolehdin kyllä, että peppuni on puhdas ja suoleni tyhjä ennen kuin annan peppuani nuoltavaksi. Harva mies (ja pari kertaa nainen) on siitä kieltäytynyt.
Joskus muinaisuudessa oli kaunis sanonta: Suutelen persettänne , Madam.
Aviomies ainesta. Imaisee paskakaivonkin tyhjäksi joten maaseudulla ette tarvitse imeytyskenttää. Kaupungin perseilijöistä tuskin erottuu millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Pepun nuolennassa saa suunsa ihanan makeaksi suolinesteestä ja kakkaamisen jäännöksistä peräaukossa.
Näin voi käydä jos erehtyy lipaisemaan "Exit only"-porukan persausta. Heillä kun tuntuu olevan haasteita puhtaanapidossa ja olettavat että näin on kaikilla
Nuolin 20v tytsyn persettä takapenkillä ja runkkasin kuivat auton lattialle. Tää oli yks parhaista kokemuksista. Ukm50v
Tästähän on myöhempien aikojen runonlaulaja Dunn tehnyt teoksenkin Phreaky MF.
Tuosta saisi joku kauniin häävalssin.
ihanaa saada kieltä ja muutoinkin täytettä peppuun
Peräaukon nuolenta on taitolaji. Kouliintuminen taitavaksi aukonnuolijaksi vaatii aikaa ja useita peräaukkoja. Mutta harjoittelu on palkitsevaa.
Hyi miten ällö mies.