Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (210)
Minusta persaukon nuolentaa piristää ylläripierut.
Vierailija wrote:
Mikähän mahtaa olla keskimääräinen määrä peräaukkoja,joita anusnuolijat ovat nuolleet?
Ja ennätykset?
Sivukorvalla kuulin kun tyttöporukka jutteli baarissa. Yksi kertoi, että ainakin kaksikymmentä eri miestä on nuollut hänen pyllyään, ja suurin osa näistä miehistä tekivät sitä ensimmäistä kertaa. Ja kuulemma tämä miesten neitsyyden ottaminen oli se kiihottava juttu. Kertojalla oli kyllä todella tiukka herkkupeppu, joten hänelle ei tainnut olla niin vaikeaa saada kieltä sinne.
Ei yksi kerta homoksi tee ja kymmestä aina nollaantuu !
Vierailija wrote:
Mikähän mahtaa olla keskimääräinen määrä peräaukkoja,joita anusnuolijat ovat nuolleet?
Ja ennätykset?
N. 50 seksikumppania ja arviolta kolmasosalta nuollut. Nuorempana sitä himoani häpeilin ja jäi monet pyllyt nuolematta mutta nykyisin kyllä nuolen täysin estoitta jos nainenkin siitä pitää
Ihana mies sulla ap. Kun omakin haluaisi tehdä muutakin kuin sormetusta ja lähetyssaarnaaja..
Ja taas kohtalo osoittaa ironiansa, kun ympäri Suomen maata on satoja komeita miehiä, jotka eivät saa nuolla naistensa peppureikiä...
😕
Täällä 25 petikumppania joista noin 10 on antanut nuolla myös pyllyä. Kuten n. 205 totesi yllä, nuorena hävetti tämä halu ja useimmiten jäi kysymättä saisiko. Myöhemmin kun sitten rohkeni kysymään, suurin osa naisista suostui, ja jokainen on tykännyt. Nykyistä tyttöystävää ei minua ennen ollut kukaan nuollut siten, ja hän ihastui siihen niin, että osaa lauetakin pelkästään niin, että nuolen hänen peppuaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja ennätykset?
Sivukorvalla kuulin kun tyttöporukka jutteli baarissa. Yksi kertoi, että ainakin kaksikymmentä eri miestä on nuollut hänen pyllyään, ja suurin osa näistä miehistä tekivät sitä ensimmäistä kertaa. Ja kuulemma tämä miesten neitsyyden ottaminen oli se kiihottava juttu. Kertojalla oli kyllä todella tiukka herkkupeppu, joten hänelle ei tainnut olla niin vaikeaa saada kieltä sinne.
Minua kiihottaa kun peppuani nuollaan. Se on sitten mies tai toinen nainen, niin olen yhtä kiimaisena ja lähes taivaissa kun tunnen kielen nuolevan ja hyväilevän peppuani Jos samaan aikaan itse hieron klitoristani, niin saan voimakkaan orgasmin hyvin nopeasti. Useimmat naiset ovat nuolleet aikaisemminkin peppua, mutta monelle miehelle se on ollut ensimäinen kerta kun ovat nuolleet peppua.
Vierailija wrote:
Ja taas kohtalo osoittaa ironiansa, kun ympäri Suomen maata on satoja komeita miehiä, jotka eivät saa nuolla naistensa peppureikiä...
😕
Nämä on näitä. Omaa puolisoa ei ollut kukaan nuollut ja hullaantui täysin siihen kun aloin sitä tekemään. Vuosikausia oli vähintään kerran viikossa sängyssä odottamassa mahallaan ilman pikkuhousuja. Se oli merkki siihen että haluaa pitkäkestoisen nuolennan sinne. Noh. Nyt 12 vuotta ja pari lasta myöhemmin ei enää lainkaan. Kuulemma sen 7 ekaa vuotta oli "uutuuden viehätystä" 😂
Ja ennätykset?