Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä asuu suomen typerin teinityttö!!

Vierailija
13.04.2010 |

Hah..saavutus sekin, vai mitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Sitähän se sanoi itse mulle kun sanoin sille että on käyttäytyy typerästi. No, onneksi tajusin varoittaa sitä tekemästä lapsia, niin ei periydy enää etiäpäin.

-ap

Vierailija
2/15 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa typerä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan vitsin heitit!

Se voi kyllä pyytää multa anteeksi huomenna tai oikeastaan, multa, veljeltään ja isältään.

Vierailija
4/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-iässä tunteiden tunnistamiskyky taantuu tilapäisesti. Älä sinä taannu teinin tasolle.

Vierailija
5/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes raskaanakaan kerran ole.

Vierailija
6/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sanota ihan mitä vaan. Mulla on täysi oikeus näpäyttää takaisin. Mä en koe että olisin sanonut kovin pahasti.

Mun mielestä uskomatonta että viitsitte edes tulla aukomaan päätä, ilman että edes tiedätte miteä kaikkea tyttö on tehnyt. Ei kovin fiksua teiltäkään arvon täydellisyydet!

-ap

Vierailija
7/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näpäytys on tarpeetonta. Sinä näpäytät vain saadaksesi mielihyvää siitä että Sainpas näpäytettyä... Palautteen nuorelle tulee olla jämäkkää ja asiallista. Siitä huolimatta, että et hyväksyisi nuoren tekoa, sinun tulee rakastaa häntä. Häntä tulee rakastaa riippumatta siitä, mitä hän on tehnyt. Vaikka olisi tehnyt miten kauheaa.

Vierailija
8/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap lastaan rakasta. Nyt vaan riita tilanne. Nuorenkin täytyy oppia kantamaan vastuu sanoistaan jne, niillä on seuraukset.

Ja eiköhän tämä ollut tunteenpurkaus, kuka sanoi, että ap purkaa nämä tunteet teinille..Ehkäpä purkautuu juuri meille, toisille aikuisille.

Olen minäkin ollut niin raivoissani teinille, et olen hetkellisesti suorastaan vihannut häntä.

Vierailija
9/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Sitähän se sanoi itse mulle kun sanoin sille että on käyttäytyy typerästi. No, onneksi tajusin varoittaa sitä tekemästä lapsia, niin ei periydy enää etiäpäin. -ap

Vierailija
10/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä nyt teinin kanssa hermo menee kellä hyvänsä. Pistä ap hanttiin vain. Kunhan aina välillä saatte sovittua. Raskasta aikaa teinillekin tuo, muistan kuin ite tuntui myöhemmin kuin olis savussa kulkenut monta vuotta.

Vierailija
11/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näpäytys on tarpeetonta. Sinä näpäytät vain saadaksesi mielihyvää siitä että Sainpas näpäytettyä... Palautteen nuorelle tulee olla jämäkkää ja asiallista. Siitä huolimatta, että et hyväksyisi nuoren tekoa, sinun tulee rakastaa häntä. Häntä tulee rakastaa riippumatta siitä, mitä hän on tehnyt. Vaikka olisi tehnyt miten kauheaa.

Jos minä sanoisin teinilleni noin, hän kyllä ymmärtäisi että se on vitsi. Tosin ei olekaan maailman typerin teinityttö.

Vierailija
12/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ainakin ihan itse myöntää olleeni niin hirveä teini, että olisin halunnut nähdä sen Rouva Lehmänhermon joka olisi minun kanssani hermostumatta kestänyt.

Vierailija
13/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minun mielestäni molemminpuolista sarkasmia joka meillä on aivan tavallista. Ei ap.

Vierailija
14/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika monessa murrosikäisen kodissa asu se maailman typerin teini. Ja äiti. Ja isä.

Kyllä teini jo sen kestää, että jos sanoo perineensä typeryyden äidiltään, saa takaisin kommentin siitä, etä voi se periytyä eteenkin päin.

Vierailija
15/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin myrskyää aina välillä ja hermot kireällä. Ajoittain oikeiin odotan aikaa että lapset tai ainakin nykyisen teinit ovat aikuisia ja muuttaneet pois kotoa vaikka olen erittäin perhekeskeinen ollut aina. Mutta tämä teiniaika vain on niin myrskyisää ja kuluttavaa vaikka lapset rakkaita onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi