Lue keskustelun säännöt.
Jos pieraisee muiden ihmisten kuulen, pitääkö pyytää anteeksi ja odottaa että muut nauravat?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
*naurahtavat. Olisi epäkohteliasta nauraa. Sen sijaan naurahduksella kuitataan asian nolou.
Ap
Joka pierua pidättää sillä on muutakin salattavaa.
Ei pieru enää nykyään one samalla lailla tabu niin kuin ennen. Jos joku katsoo kysyvästi, sanot vaan että tätä lajia löytyy kotoa lisää, kiinnostaisiko?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kappas kehveliä kun lattia narahti.
Kokeilemalla se selviää. ROHKEASTI vaan! Esimakua, PrrrrBluuf!!
Pierase uudestaan ja kysy: joko nyt kuuluu?