Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän taloon tulee 32 m2:n kuraeteinen. Nyt alkoi

Vierailija
13.04.2010 |

kuitenkin mietityttää, riittääköhän tuo kumminkaan?? Lapsia on kolme ja ajateltiin laittaa kuraeteiseen koirallekin oma suihkusoppi kuivauskaappeineen. Toisaalta koiran kuraisia pyyhkeitä ei viitsisi laittaa samaan pesukoneeseen kuin lasten vaatteet, joten kuraeteiseen olisi mahdutettava myös kakkospesukone. Apua, olen ihan jumissa ajatuksineni...

Listatkaa mulle nyt please kuriksen TOP MUST HAVEt.

Näistä meillä siis ei tingitä:

-tuulikaappi

-saapaskuivurit (kaikille)

-lattiaan upotettu kumimatto

sekä kunnon 1,20 cm x 2 m kuraestematto

-saapassuihku

-koiransuihku

-pesukone ja kuivuri koiran vaatteille ja pyyhkeille

-pyöräilykypärätelineet

Mitä muuta pitää muistaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos asiaa puhutaan niin meidän kuraeteisessä on kurasuihku lapsille, kuivauskaappi kastuneille vaatteille ja sähköllä lämpiävä kenkäteline, jonka päällä kuivuu kengät nopeasti.

Lisäksi tietty säilytystilaa rapaisille vaatteille, pyyhkeille sekä erikseen koiran pyyhkeille.

Tilasta löytyy myös penkkitilaa ja erilaista laskutilaa. Eteisen pinta-ala on 21m2.

Vierailija
22/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tärkeämpää joten ... mä tekisin toisin : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja metallinpaljastin sitten sisäoveen, jotta myöhemmin uskallat päästää teinien kaverit sisään.

Vierailija
24/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vielä lisäksi panic room ja homma on jo aika pitkälle selvä.

Vierailija
25/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä vieläkin. Myös toi Ticketin ulkoilupuku Hulluilta Päiviltä -juttu oli ihana, tosin -hiukan noloa- mun lapsilla on Ticketin ulkoilupuvut, joten osuu... =D

Vierailija
26/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voit lukea av-palstaa sillä aikaa kun lapset ja koira on kuivumisaitauksessaan kuivumassa.

Vierailija
27/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! :D

Vierailija
28/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä vieläkin. Myös toi Ticketin ulkoilupuku Hulluilta Päiviltä -juttu oli ihana, tosin -hiukan noloa- mun lapsilla on Ticketin ulkoilupuvut, joten osuu... =D

Vierailija
29/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan silkkaa tuhlausta ostaa lapsille ihania vaatteita, jos ne vaan roikkuu mytyssä naulakossa. Siispä meillä on kaikki lasten ihanat ja kalliit ulkovaatteet aseteltu kauniisti mallinukkejen päälle. Ja nuket on heti kuraeteisessä.

Kuraeteiseen kannattaa vielä hommata sellanen kenkienkiillotuskone.

Meillä on myös sellanen pienimuotoinen leikkipaikka vähän kuin neuvoloissa tms. Siinä sa lapset sitten leikkiä aina kun puen yhtä lasta. Kohta siihen hommataan myös pleikkari, kun esikoinen niin kovin haluaisi.

Vierailija
30/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sisäänkäyntihuone, kuraeteinen on teilläkin kait erikseen. Onko teillä arkkitehti tossa hommassa mukana, sille kuulostaisi olevan hommia? Tulis mietityä esim kuraeteisen joustavuus ja yhteydet muihin huoneisiin. Jos kaikki luetellut tilat on samassa ilman väliseiniä, tulee lopputuloksesta helposti kolkko.

Kyllä isossa talossa saa tilatkin olla suhteessa talon kokoon ja toimivuus on tärkeää.

Vierailija
31/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on kalvava tauti!!

Vierailija
32/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle kakkapaperiteline

Ehkä kannattaa mennä nukkumaan, sillä tästä sai monen viikon naurut :D

Vierailija
33/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sitä Saddamin patsasta joka sillon kaadettiin siellä Bagdadissa. Jotain taidetta kun pitäis olla kans.

Kontrollifriikin äidin silmä varmaan lepäisi ja akut täydentyisivät Saddamia katsellessa. Ja joku kaappi pitäisi varata joukkotuhoaseillekin.

Vierailija
34/34 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallita neliöitä ja täysin turhaan