Outoa toimintaa koulun nurkilla?
Mitäs mammat tähän sanotte? Vein tänään lehtiä keräyspisteeseen meidän koulun nurkille. Kun saavuttiin autolla perille, koulun leikkikentälle tuli myös perhetuttujen neljäsluokkalainen tyttö. Moikkasin häntä kaukaa, ja vähän ihmettelin kun hän ei tullut moikkaamaan lähemmäs lehtipisteen luo vaan hän meni yksin leikkikentälle istuskelemaan kiikkuun. Heitellessäni lehtiä keräyskonttiin huomasin, miten tyttö yhtäkkiä juoksi kentän yli toiselle puolelle, ihmettelin että mikä ihmeen juoksuinto hänelle nyt tuli. Sitten tyttö palasi takaisin kiikuille, istui siellä ehkä hetken ja lähti pian kotia kohti. Tytön lähtiessä olin heitellyt lehdet roskikseen ja kävelin lapseni kanssa leikkikenttään kohti, joten satuin tytön kanssa vastakkain. Hän näytti jotenkin vaikealta moikatessa ja ihmettelin asiaa, koska ollaan hyviä tuttuja. Kuvittelin, että häntä nolotti kun ei ollut ketään kavereita.
Pyörin jonkin aikaa lapsen kanssa leikkikentällä. Sitten kun oltiin lähdössä, huomasin yhtäkkiä TODELLA ökyn auton siellä mihin tyttö oli juossut. Ja kaksi parikymppisen oloista häiskää auton ympärillä. He olivat toisella puolella jalkapallokenttää joten en nähnyt tarkasti. Katoin kuitenkin ehkä vähän normaalia pitempään, koska yllätyin hassua näkyä niin ja ihmettelin että mitä noi tyypit oikein on tuonne parkkeeranneet. Tässä kohtaa juttu käy vähän oudoksi. Siinä ihmetellessäni toinen niistä häiskistä otti minuun päin ainakin kaksi kuvaa! Näin siis salamavalot. Hämmennyin, ja käänsin katseen pois. Mutta siis mitä ihmettä ne oikein yhtäkkiä kuvasi? Siellä minnepäin kamera osoitti, oli vain tyhjä koulun piha, leikkikenttä, minä, lapsi ja mun auto! Me mentiin siitä sitten autoon ja lähdettiin. Siinä kun pakkasin muksua autoon, ne tyypit häipyi myös.
Vasta kotimatkalla tajusin että se tyttö oli käynyt siellä, miksi? Tytön kaveri (neljäsluokkalainen) niiden tyyppien matkassa? Jotain muuta, mitä?
Kommentit (63)
:-(pelottavaa.entä jos ne oli niitä...mitä ne oli ketkä ahdistelee lapsia..ne isot pahat miehet.no en mä nyt just muista.kannattaisko kertoo poliisille ja koululle?miks ne otti susta kuvan..?jos olit nii kaunis
älä hauku muita jauhopäiks!!! >:-(((
aiheutit mulle masennuksen
Olen pahoillani mutta eipä tässä mitenkään käynyt. Tavattiin viikonloppuna tuttavaperhe. Meillä oli aika kiireinen päivä silloin, käytiin ensin kauempana ostoksilla ja illalla kaverit tuli meille. Pakko tunnustaa, mutta koko juttu on tämän kahden viikon aikana jo haalistunut enkä muistanut edes sitä enää kunnes näin Vilman. En osaa sanoa oliko Vilma outo tullessaan perheen kanssa koska hän näyttää aina pikkasen jännittyneeltä ja vaivaantuneelta aluksi kun he tulevat kylään, niin kuin suurin osa suomalaislapsista varmaan. Käyttäydyttiin kaikki kaikin puolin normaalisti ja Vilma oli ainakin oma iloinen itsensä loppuillan. Asia kävi mielessä illan aikana ja ajattelin että ou noooou, oikeasti en nyt jaksa ruveta mitään tollasia puhumaan kesken vitsailun ja hilpeän tunnelman. Että niin tämä asia lopulta kuivui kokoon. Tiedän, olen nysvä, mutta joka tapauksessa olen varma että Vilma on järkevä tyttö ja että hänellä on kaikki ok. t. ap