Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa toimintaa koulun nurkilla?

Vierailija
13.04.2010 |

Mitäs mammat tähän sanotte? Vein tänään lehtiä keräyspisteeseen meidän koulun nurkille. Kun saavuttiin autolla perille, koulun leikkikentälle tuli myös perhetuttujen neljäsluokkalainen tyttö. Moikkasin häntä kaukaa, ja vähän ihmettelin kun hän ei tullut moikkaamaan lähemmäs lehtipisteen luo vaan hän meni yksin leikkikentälle istuskelemaan kiikkuun. Heitellessäni lehtiä keräyskonttiin huomasin, miten tyttö yhtäkkiä juoksi kentän yli toiselle puolelle, ihmettelin että mikä ihmeen juoksuinto hänelle nyt tuli. Sitten tyttö palasi takaisin kiikuille, istui siellä ehkä hetken ja lähti pian kotia kohti. Tytön lähtiessä olin heitellyt lehdet roskikseen ja kävelin lapseni kanssa leikkikenttään kohti, joten satuin tytön kanssa vastakkain. Hän näytti jotenkin vaikealta moikatessa ja ihmettelin asiaa, koska ollaan hyviä tuttuja. Kuvittelin, että häntä nolotti kun ei ollut ketään kavereita.

Pyörin jonkin aikaa lapsen kanssa leikkikentällä. Sitten kun oltiin lähdössä, huomasin yhtäkkiä TODELLA ökyn auton siellä mihin tyttö oli juossut. Ja kaksi parikymppisen oloista häiskää auton ympärillä. He olivat toisella puolella jalkapallokenttää joten en nähnyt tarkasti. Katoin kuitenkin ehkä vähän normaalia pitempään, koska yllätyin hassua näkyä niin ja ihmettelin että mitä noi tyypit oikein on tuonne parkkeeranneet. Tässä kohtaa juttu käy vähän oudoksi. Siinä ihmetellessäni toinen niistä häiskistä otti minuun päin ainakin kaksi kuvaa! Näin siis salamavalot. Hämmennyin, ja käänsin katseen pois. Mutta siis mitä ihmettä ne oikein yhtäkkiä kuvasi? Siellä minnepäin kamera osoitti, oli vain tyhjä koulun piha, leikkikenttä, minä, lapsi ja mun auto! Me mentiin siitä sitten autoon ja lähdettiin. Siinä kun pakkasin muksua autoon, ne tyypit häipyi myös.

Vasta kotimatkalla tajusin että se tyttö oli käynyt siellä, miksi? Tytön kaveri (neljäsluokkalainen) niiden tyyppien matkassa? Jotain muuta, mitä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit ehkä myös poliisille, jotta voisivat seurata tilannetta. Tottakai kannattaisi puhua myös tytön kanssa mutta niin, että paikalla on kuraattori, ope tms.

Tämähän tapahtui kouluajan ulkopuolella.

Ensiksi ottaisin yhteyttä tytön vanhempiin. Ehkä koko jutulle on ihan looginen selitys ja tilanne vain näytti sinun silmissä kummalliselta.

Vierailija
42/63 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kyllä suoraan ilmoittaa poliisille sen rekkarin ja kertoa tapauksesta. Ei kuulosta normaalilta touhulta. t. Poliisin vaimo

Ei tämä juttu tunnu yön yli nukuttuani yhtään vähemmän oudolta. Poliisille ilmoittamisessa on kaksi ongelmaa. Ensiksisikin se erittäin suuri todennäköisyys että ne nauraa mulle. Ja jos eivät naura, niin niillä häiskillä on kuva minusta ja minun lapsesta! JOS ne oli jotain hämärämiehiä ja tarkoitus oli pelotella kuvaamisella, tavoite on todellakin saavutettu. Mietin, että mitä jos kirjoittaisin nimettömänä tuon tarinan ja lähettäisin postitse poliisille. Voivat sitten tehdä sille mitä haluavat. Mutta edelleenkin, tyypeillä on mun kuva, jos kävisi ilmi ettei juttu ole viaton ja poliisi käyttäisi tietoja jotenkin.

Taidan jutella ensin "Vilman" kanssa kahdestaan. Meillä oli muutenkin tarkoitus tavata perhettä viikonloppuna. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vähän ihmettelisin, jos koulun pihalla olisi outoja hiippareita valokuvaamassa. Kävisin kysymässä, miksi he kuvaavat minua ja mihin kuvaa on tarkoitus käyttää. Huomauttaisin kenties asiasta opettajalle.

Ja ei: en asu missään Perähikiällä vaan Helsingissä. Ehkä siksi kiinnittäisinkin tällaiseen huomiota.

Vierailija
44/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika helposti te alatte vaahtoamaan -tyypillinen kalkkuna-lauma.

Entäpä, jos pojat olivatkin pestyään auton ottaneet pari valokuvaa kiiltävästä autostaan.

Onko mitään näyttöä, että tuolla olisi tapahtunut jotain asiatonta ? Vai onko tämä taas näitä jauhopäiden keuhkoamisia?

Minä tiedän tämän ihmistyypin hyvin; olen sellaisen kanssa naimisissa. Ei nyt ihan päivittäin, mutta viikoittain joku helevetillinen show ja draama päällä, milloin mistäkin asiasta.

Vierailija
45/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset vaan käy niillä tänään, ja kerro äidille kahvipöydässä koko juttu.

Vierailija
46/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkaassa päivänvalossa?

Vierailija
47/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos pojat olivatkin pestyään auton ottaneet pari valokuvaa kiiltävästä autostaan.

Ap tässä. Viime viikonlopun tapaaminen perheen kanssa peruuntui sairastamisten takia, joten uusi yritys ensi viikonloppuna. Soittelin perheenäidin kanssa kun peruttiin illanistujaiset, mutta jotenkin tämä on asia josta ei voi puhua puhelimessa. Ajattelin myös ensin koettaa vaihtaa pari sanaa Vilman kanssa ihan kahdestaan, koska mulla on sen kanssa tavallaan erityinen suhde, kun ollaan niin paljon oltu tekemisissä. Tuntuu että petän Vilman luottamuksen jos menen suoraan hänen vanhemmilleen puhumaan. Toki sanon Vilmalle että kerron jutusta vanhemmille myös, jos siinä nyt ylipäänsä oli mitään outoa.

Ja mitä tulee tuohon autonkuvaamisideaan, niin auto oli kuvatessa häiskien takana. Ilmeisesti ne kuvasivat ensin autonsa hiipihiljaa ja päättivät sitten ottaa kuvan seksikkäästä keski-ikäisestä av-mammasta homsuisissa puutarhatyövaatteissaan?

Vierailija
48/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kuinka pilvistä.

Vierailija
50/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et silti salamaa kaukaa voi nähdä, vaikka olisi kuinka pilvistä.

Katso mitä tahansa isoa urheilulähetystä ja näet salamien vilkkkuvan katsomossa satojen metrien päässä. Ja tässä nyt sentään oli kyse vain koulun pihasta ja urhelukentästä.

Vierailija
51/63 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tilanne selvinnyt jo? Mitä tyttö sanoi kun juttelit hänen kanssaan?

Vierailija
52/63 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Ap tulis kertomaan mistä ollut kyse

Vierailija
53/63 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttääkö salamaa vai ei.Jos siis osaa käyttää sitä kameraansa, eikä käytä automaattiasetuksia.

Vierailija
54/63 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna aioit tavata tytön perheen.

Vierailija
55/63 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee ja pelottaa.

Vierailija
56/63 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kertoi olikaverinsa kanssa leikkimässä perjantaina koulun jälkeen .Että siellä oli kuvaaja joka otti kuvia heidän luja pojista . Sanoi ,kun kyselin ,että johonkin lehteenluokkalaisita tytöistä ja pojista, En ole vielä nähnyt juttua lehdessä.

Vierailija
57/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö joutunut r*isk*tuksi?

Vierailija
58/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon Vilman äiti niin todellakin haluaisin tietää asiasta! Miksi haahuilla liian vähissä vaatteissa ulkona ja mahdollisesti käynyt jossakin bemarityyppien luona!

Vierailija
59/63 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. täytesalamana.

Vierailija
60/63 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää omissa maailmoissaan. Hänen viestiensä kirjoitustyyli viittaa pakkomielteisyyteen tai aspergeriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi