Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?

Vierailija
27.03.2015 |

Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 17 minä 30, ikäero 13. Ollaan oltu yhdessä kohta 32v.

Ööh...

Vierailija
162/190 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä olin 28v vanhemman miehen kanssa hetken. Nyt päälle kolmekymppisenä oon ollut 13v nuoremman miehen kanssa. Yhden illan juttu. Mieluiten kuitenkin suht oman ikäisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana nain yhdä mummoa jolla oli suunnilleen kolmikymppinen.

Vierailija
164/190 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmätiä 😀

Varmaan joku 40-50 vuotta.

Olin joku parikymppinen pojankossi, kun muutin uudelle paikkakunnalle. Siinä sitten parvekkeelta katselin lähibaarin terassille ja ajattelin että kai se tuohinkin kuppilaan pitää tutustua. No, se oli paremminkin varttuneemman väen paikka, ja portsarikin katseli mua hetken aikaa hämillään kysyen, että oonko nyt ihan varma etten oo erehtyny baarista. Hetken mietin, mutta takaa ilmestyi sen aikainen työkaveri (nykyään eläkeläinen) ja puski minut puoliväkisin tiskille tarjotakseen paukun. No, eipä siinä sitten, istuskelin sitten hänen kanssaan parit kaljat juoden ja totesin että on aika lähteä, ei ole tämä paikka mua varten. Lähdin narikkaan hakemaan takkia kun eräs vanhempi pariskunta, ihan asiallisen ja nuorekkaan näköisiä, lähestyi minua. Vetivät hiukan sivummalle ja parin mies kysyi pikkuisen arastellen että haluaisinko naida hänen vaimoaan. Hiukka hämilläni katsoin punastelevia naamoja ja nuoren miehen tarmolla tuumasin että kyllä se mulle sopii 😀

Rouva oli sitten aamuun asti hoidossa ja mies kävi hänet hakemassa sen jälkeen. Ei kuulemma miehellä enää homma toiminut entiseen malliin ja vaimolla haluja riitti niin hoitivat hommat ulkoistettuna. Oli erittäin sporttinen ja nuorekas nainen, vaikka jo eläkeläinen olikin. Ainut mikä häiritsi oli se, että sen piti koko ajan toistella sitä että voisin ikäni puolesta olla hänen lapsenlapsi 😂😂

Vierailija
165/190 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40v vanhempi nainen tinderistä, kutsui kylään,  saunottiin ja nussittiin. Lopuksi ratsasti spermat sisäänsä

Vierailija
166/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui vuonna 1984, eli heti sotien jälkeen. Olin noin 20 vuotias sälli ja kävelin kauheessa jurrissa yöllä kohti kotia ja törmäsin puolivälissä matkaa noin 60 vuotiaaseen naiseen ja päädyin yöksi hänen asunnolleen. Pari kertaa tuli sitten naitua, kunnes selvisin hiukan ja häpeä alkoi painaa päälle, niin keräsin kamppeeni ja jatkoin matkaa kohti kotia. Viikon päivät pelotti niin perkeleesti, että tippuuko kullista kärki pois vai riittäääkö, että muuttuu sihviläksi josta kusikin lentää seitsemästä reiästä. Kumpaakaan ongelmaa ei onneksi tullut.

Vierailija
167/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 42 ja nainen 23

Vierailija
168/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko n. 30 vuotta. Kaverin äidin kanssa naitiin, oli paras kokemus ikinä. Olin jotain 24v 

Vierailija
169/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta. Olisi kyllä saanut jäädä väliin tuo kännisekoilu. Mä olin tuolloin 27v.

Nyt mä olen 44v ja mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
170/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 30v ja nainen oli 45v

ja me tapailtiin noin vuoden ajan kunnes nainen pisti "suhteen" poikki

Kerkesin jos haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta

Seksi oli todella nautittavaa

Vierailija
171/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta, ihmisten ennakkoluuloista huolimatta.

Vierailija
172/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 36v mies 19v

Vierailija
173/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 26-vuotiaana kertakokemus 42-v eronneen naisen kanssa. Olin nuori lääkäri ja kaveripiirin tietojen mukaan tältä oli kohtu pois. Hankkiuduin hänen työpaikkansa pikkujouluihin ja sieltä hänen kämpille. Hän arveli: se oli varmaan orgasmi. Kysyi myös mitä jos hän tulee raskaaksi.  Kauan sen jälkeen hän tuli rollaattorilla vastaanotolleni ja kysyi vieläkö muistan hänet. 

Toiseen suuntaan myöhemmin oli suhde 16 vuotta nuoremman naisen kanssa, joka sivumennen sanoen täytti 12 samana päivänä, kun ensi kerran tapasin toisen vaimoni. Tämän tytön tapasin ensi kerran töidemme puitteissa hänen ollessaan 35. Innokas panoasioissa. 

Vierailija
174/190 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 42 nainen 18.

Vierailija
175/190 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v. Minä 19v ja nainen 55

Vierailija
176/190 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mies oli 37 vuotta vanhempi. Osasi hommat ja oli mukava. Nyt kun olen taas sinkkuna, tekisi mieli tavata samoissa merkeissä. N18

Vierailija
177/190 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28v ja mies 58v..No, joo ainakin kiireetöntä, hellenpää oli....

Vierailija
178/190 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli korkeakoulussa ollessa seksisuhteessa 42 vuotta vanhemman proffamiekkosen kanssa. Minä 21, mies 63.

Noin vuoden päivät tapailtiin miehen kotona ja mökillä. Nautin kyllä suunnattomasti seksistä hänen kanssaan, vaikka en ole koskaan tuntenut erityistä vetoa vanhempiin miehiin. Nyt minulla oman ikäinen avopuoliso,

Vierailija
179/190 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 18-vuotiaana yks silloin jo yli 7-kymppinen ukkeli (joka sattui olemaan kaverini vuokranantaja  Helsingissä) yritti mua kun olin kaverin luona käymässä. Oli aiemmin sanonut ,kun kysyimme siltä että saan (koska nyt kerran olin tullut Imatralta saakka katsomaan kaveriani) että toki saan yöpyäkin, mutta sivuhuoneessa.

No sinne tää äijä sitten tunkeekin 'temmi pystyssä' ovesta sisään juuri kun olen nukahtamaisillani...

No en tietenkään suostunut mihinkään hänen silloin minulta haluamaansa, joten ulos sain hänen käskystään lähteä aamuyöstä kadulle hänen asunnostaan.

Siis hänen siitä asunnosta ulos ajamana.

Vitutti toki, että katuja jouduin siinä sitten, tunteja kuluttaakseni vain kävellen mittaamaan , ennen kuin jotkut ensimmäiset huoltoasemakahviot aukesivat, mutta onneksi elettiin vielä syyskesää,eikä yö ollut  Helsingissä silloin edes sateinen. .

Aamulla sitten kuitenkin  kerroin (kahvilassa sovitusti puoliltapäivin tavattuamme) millainen vuokraisäntä hänellä oikein olikaan.

"Kyllä tiesin kun samaa on tehnyt alussa minullekin", hän sanoi,

..."mutta toisaalta ajattelin että sinä varmaan hallitset ja hyvin selvität senkin tilanteen jos hän vaikka  jotain yrittäisi, koska olet minua vahvempi luonteeltasi."

Tällä annoin hänelle anteeksi sen, ettei hän minua sen vuokranantaja-äijänsä 'niistä puolista' minua ajoissa  varoittanut'

Olemme vieläkin hyvissä väleissä, mutta se äijä on jo onneksi aikaa sitten kuollut ja kuopattukin.

Vierailija
180/190 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ylöspäin

37 alaspäin

Mitään laitonta en ole tehnyt.