Mustasukkainen mies
Mä en jaksa tota mustasukkaisuutta. "Paras" mistä on nyt mustasukkainen on poikamme kaverin isä. Haen yleensä poikamme kerhosta ja siellä on joko kaverin äiti tai isä hakemassa. Pojat leikkivät vielä kerhon jälkeen pihalla n. ½ tuntia, jonka ajan juttelen äidin tai isän kanssa. Mutta nyt ongelmana on että mullahan on varmaan kiinnostusta tuohon mieheen kun juttelen niin pitkään hänen kanssaan. Ja siis sama aika menee on sitten äiti tai isä hakemassa. Mua ei kiinnosta patkääkään koko ukko, mieheni vain nyt on saanut päähänsä että jotain on. Olen näitä mustasukkaisuuskohtauksia kuunnellut jo 8 vuotta, loppuukohan turhasta syyllistämiseni koskaan? En jaksaisi tätä enää yhtään.
Kommentit (2)
Hokee vaan kuinka ei tulisi toimeen ilman minua ja siksi tuo käytös. On todella ahdistavaa kun voi päivänä minä hyvänsä saada ryöpyn niskaan ihan vaan siitä kun sanot moi, no tuo hiukan kärjistettynä mutta kuitenkin.
ymmärtääkö miehesi omaa käyttäytymistään laisinkaan?
meillä helpotti kun terapiassa mies on alkanut ymmärtämään oman käytöksensä "sairaita" piirteitä, joten yrittää ainakin "parantua",
mutta silti mä en koskaan usko että muuttuu.
Meillä kans tollasta älytöntä, mulla ei tyyliin saa olla yhtään miespuolista ystävää, tai mies luulee että mä panen niitä kaikkia.. huoh.