Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt tulisit raskaaksi, toivoisitko poika- vai tyttövauvaa?

Vierailija
13.04.2010 |

Ajatusleikkinä tällainen, ei vedetä hernettä nenuun =)

Meillä on kolmivuotiaat kaksoset tyttö ja poika ja nyt huomaan usein kuumeilevani uutta vauvaa joka mielikuvissani on jostakin syystä aina tyttö. Alitajuinen toive?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis olisi tippaakaan pettynyt kummastakaan ja toisaalta en olisi erityisen riemuissani kummastakaan.

Mutta jos ihan ihan pakko on valita, niin valitsen tyttövauvan. Kaksi perustelua; minulla olisi tytölle aivan ihana nimi valmiina ja toiseki tyttövauvoja on paljon nyt suvussa, joten saisin ihania vaatteita vauvalle ilmaiseksi :)

T. Kolmen pojan ja yhden tytön äiti, jonka lapsiluku on oikeasti täysi, mutta ainahan sitä saa haaveilla ;)

Vierailija
22/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi melko ärsyttävää olla tilanteessa, jota suvun vanhat käävät ovat aina siunailleet: No NYT niillä on VIHDOIN kaiken yrittämisen jälkeen oikeen POIKA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa on jo. Kolmas lapsi on minun haaveissani, mutta ei miehen. Nimikin olisi jo valmiina. Ja pelkään, että tyttö kahden pojan jälkeen jäisi ulkopuoliseksi sisarussuhteissa.

Vierailija
24/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tyttäreni saisi siskon. Itselläni ei ole siskoa, ja ehkä siksi siskosten välinen suhde tuntuu jotenkin erityiseltä ja kiehtovalta.

Vierailija
25/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo poika ja tyttö.

Pari päivää sitten poika tilasi itselleen veljen ;-)

Loppujen lopuksi kuitenkin ihan sama.

Vierailija
26/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 tyttöä ja poika.

Olen ajatellut et poika olis kiva, olis sit molenpia 2.

Toisaalta olen ajatellut, et tyttö olis kiva kun miehen suku on niin poikavoittoinen.

Mutta loppupeleissä sillä ei ole mitään merkitystä, sillä halua neljännen lapsen.