Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka on ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä?

Vierailija
04.11.2010 |

Kun lukee näitä juttuja, tulee tunne, ettei ole muita jotka uskovat rakkauteen ja rakastamiseen? On vain kiimaa ja omia tarpeita, toisesta ei välitetä ollenkaan? Olenko ainoa joka on ollut sängyssä vain yhden miehen kanssa? Olen ollut nyt naimisissa 13 v ja sitä ennen seurustelin kahden kanssa. Heille en neitsyyttäni antanut, vaan odotin hääyötä. Olen seksuaalisesti aktiivinen, ja toki oli esileikkiä jossain määrin, suutelua ja hyväilyä. Kuitenkin hoidin omat tarpeeni masturboiden siihen asti kun menimme naimisiin. Miehelläni on olllut yksi seksisuhde ennen minua. Hän on siis ollut kahden kanssa ja minä vain yhden: ONKO MUITA USKOLLISIA?????

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on minun ainoani, yhdessä olemme olleet 25 vuotta josta naimisissa 21 vuotta. Vaimollani oli ollut 2 poikakaveria ennen minua. 

Muutama kuukausi sitten opin ettei vaimoni ole ollut uskollinen. Yhdessä asumme yhä mutta seksiä ei ole paljastuksen jälkeen ollut. Mietiskelen eroanko nyt vai odontanko kunnes kuopus muuttaa omilleen. Hän on 16-vuotis ja lukion ensimmäisellä. Esikoinen asuu jo omillaan.

-M43

Mies on ikänsä valehdellut  ties mistä, jäänyt kiinni kerran, mutta en usko että oli ainut. Jaksaa aina vaan valehdella, yhä. Minä nyt en enäää välitä vaikka naikin ja oikein tilas sen paikalle, mutta valehtelu korpee syvältä ; nyt en enää usko mihinkään mitä sanoo. Ja kun se luottamus on mennyt niin on, vaikka rakkautta ja seksäi ja sun mitä vaan on paljon.. en jaksa kohta enää tätä.  Onneksi kostin sille, oliko hyvä vai ei.mutta saapa maistaa omaa mikstuuraansa! Nyt on ollut vuosia kaamee olo, varmaan molemmilla. Lapset aikuisia, mutta meillä on järkyttävän kova kiima yhä vaan, ja rakkaus.

Vierailija
42/45 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija oli huorahtavasta suvusta ja avioliittomme aikana jakoi toosaansa niin pitkään että jouduin lähtemään

Lapsia se koski pysyvästi

aika paska äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas hienoja rakkaustarinoita. Tapasin vaimomi 18v ikäisenä, vaimo oli 17v. Vaimo on minun ensimmäiseni ja aivsn kohta tulee 50v parisuhdetta täyteen. Seksiä viimeksi eilen ja rakkaus on vahvempaa kuin koskaan. En ole kaivannut muita, saati edes herättäneet himojani. Sieluni ollut viimeksi yksinäinen ja hukassa 50v sitten. Päätin jo nuorena ottaa,vaimon suojelukseeni ja seistä tukena elämäni loppuun asti. 

Vierailija
44/45 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija oli huorahtavasta suvusta ja avioliittomme aikana jakoi toosaansa niin pitkään että jouduin lähtemään

Lapsia se koski pysyvästi

aika paska äiti

itse olet lumpahtava pukki.

Vierailija
45/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni virallinen luku on yksi koska uskovainen.

Mutta mutta...