Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksoin viime vuonna yli 20 000 euroa

Vierailija
12.04.2010 |

veroja.. aika monta kotona lusmuilevaa mammaa olen siis pinnalla pidellyt.. ja täällä kun aina haukutaan meitä "uraäitejä" - miettikääpä, kuka ne teidän vuosikaudet kotona mahdollista..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä pahalta, kun näkee mihin rahat käytetään... Lusmuille maksetaan vaikka mitä...

Vierailija
2/25 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika hassua. Vaikka oon siis ihan töissä.

Vierailija
4/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan vielä ole edes kovin ihmeellinen.

Vierailija
5/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä en kyllä pidä äitien kotona olemista lusmuiluna, se on aika rankkaa ja aliarvostettua hommaa.

Terv. päätoiminen opiskelijaäiti, jolla 25 000 euron vuositulot.

Vierailija
6/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisista maksoi vähemmän. Ja kyllä tuollakin maksaa useamman ihmisen kotihoidontuen tai mitä niitä nyt onkaan.

Vierailija
7/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin miehellä oli palkka, käteen jäi vaan 16 000 enemmän... Verottaja kyllä tasaa iloisesti nuo tuloerot.

Vierailija
8/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat töissä, 1-3 vuotta kotona ja palaavat töihin vaan heistä, jotka eivät oikeastaan juuri koskaan tee töitä eli ovat koko elämänsä nettohyötyjiä, suoraan koulunpenkiltä kotiäidiksi ja sille tielle jumittuvat jopa 10-15 vuodeksi. Ja vähän logiikkaa kehiin: jos kaikki tai edes iso osa naisista jäisi kotiin, koko systeemi kaatuisi.

ap

Vierailija
9/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehen kanssa bruttotuloissa eroa 25000, nettotuloissa 14000..

Vierailija
10/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parhaimpana vuonna maksanut 26000 euroa veroja ansiotuloista, viime vuoden saldo on vaan 13000 euroa. Olin aika pitkään hoitovapaalla.

Mä paheksun niitä, joilla ei ole aikomustakaan ottaa vastuuta omasta elämästään. Sairauksille ja monille vastoinkäymiselle ei mitään voi, siksi niitä veroja maksetaan. Mutta jos terve ihminen ei eväänsä nosta oman toimeentulonsa eteen, niin ei paljon sympatiaa heru.

Vierailija
11/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käytä julkista terveydenhuoltoakaan eli minä jos kuka olen nettomaksaja. Ok, maksetaanhan veroista paljon muutakin kuin koulutus ja terveydenhuolto, mutta ne kai ne suurimmat menoerät.

ap

Vierailija
12/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä ole ikinä ollut äitiyslomalla etkä hoitovapaalla? turhaa siellä sönkötät, joku ne on maksanut sunkin päivärahas.

Vierailija
13/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kotikadun ja teiden huollon ja kunnossapito kun menet töihin, vesijohdon, jätehuolto jne. jälkeen muillekin. Mutta vastineeksi saat tietenkin turvallisuuden tunnetta poliisin, palokunnan jne. taholta.

Vierailija
14/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli puolet...

Vierailija
15/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän makselin itsekin ja velimies jopa 250 000, että turha rehvastella vielä tuollaisilla veroeuroilla. Kummallista porukkaa tänne keskustelupalstalle kirjoitteleekin, onko pätemisen puute vai mikä?

Vierailija
16/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piti veljenkin verotiedot vetää mukaan, minä sentään puhuin vain omista tuloistani..

ap

Vierailija
17/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole pätemistä, vaan vain sen toteamista, että kaikki me olemme veronmaksajia. Kun nämä kaikki yhteiskunnan toiminnot rahoitetaan käytännöllisesti katsoen verotuloilla tai muilla veroluonteisilla maksuilla, niin hiukan kyrsii ne, jotka olettavat että heille tipahtaa rahaa puusta ilman, että itse tarvitsee mitään vastuuta elämästään kantaa.

Vierailija
18/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 000 e menee koululaisesta vuodessa koulunkäyntiin...

Paikkakunnasta riippuvaa toki, mutta saa aika pieni saaristokunta tuohon summaan olla. Olisikohan 6000-7000e lähempänä keskiarvoa. Minäkin maksoin viime vuonna ja monena edellisenä veroja himpun yli tai ali 20 000e ja kuvittelen meidän nyt olevan 'tasoissa' eli maksamme suunnilleen sen, minkä viemme.

Olen siis yh ja nuo 20 000e kuvittelen riittävän meidän 'osuuteen' menoista = 2 koululaista, lääkärikäyntejä ehkä kerran kahdessa vuodessa yhteensä, hammashoitajan tarkastukset vuosittain, auto löytyy eli tiestöä kulutamme jne. onhan näitä

Eli tuolla summalla en usko vielä ketään kotiin elättäväni, mutta jos luuloni tuon riittävyydestä meidän 'kuluihin' pitää paikkansa, niin olen tyytyväinen.

Vierailija
19/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa päähän kun lapseni ei ole päässyt sen enempää kouluterveydenhoitajalle tai hammastarkastukseen kahteen vuoteen eikä täällä edes kannata yrittää tk:hon; edes ajanvaraukseen ei pääse läpi.

Eikä anoppi saa lääkäriaikaa eikä käly pääse terapiaan vaan makaa sairauslomalla kotona.

En käsitä minne se kaikki verotulo katoaa kun kaikki palvelut vaan häviää tai huononee :(

Vierailija
20/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksellani takaa.. kun tilanne on juuri tuo, mitä kuvaat, rupeaa miettimään, ketä sitä oikein elättää; johonkinhan ne rahat menevät!

ap