Maksoin viime vuonna yli 20 000 euroa
veroja.. aika monta kotona lusmuilevaa mammaa olen siis pinnalla pidellyt.. ja täällä kun aina haukutaan meitä "uraäitejä" - miettikääpä, kuka ne teidän vuosikaudet kotona mahdollista..
Kommentit (25)
"En käsitä minne se kaikki verotulo katoaa kun kaikki palvelut vaan häviää tai huononee"
Oletteko huomanneet, mitä oikeistovetoinen hallitus tekee valtion ja kunnan välisille tulonsiirroille? Miksi 70-luvulla panostettiin kouluihin, terveydenhoitoon jne. Montas miljardia hallitus viime vuonna vähensi verotusta esim. yrityksiin kohdistuvilla toimilla? Ja mistä ne rahat on sitten poissa?
Se on katsos kunnalle ja valtiolle ihan ilmaista. En saa senttiäkään tuloa lapsilisän päälle ja sen saisin vaikka olisin töissä.
Kun sain kotihoidontukea, se tuli jo siitä että sijaiseni maksoi veroa palkastaan.
Oikeastaan nythän minä teen vielä paremman palveluksen yhteiskunnalle. Olen palkattomalla vapaalla ja sijaiseni pois kortistosta. Teepäs sama perässä!
Korkeintaan kaksi henkilöä eläisi 20 000 euron vuosituloilla.
ennemminkin elätti kuin palveluksen tekijä..
"Paikkakunnasta riippuvaa toki, mutta saa aika pieni saaristokunta tuohon summaan olla. Olisikohan 6000-7000e lähempänä keskiarvoa. "
Helsingissä jotain 48 e/oppilas ja koulupäiviä 190. Lähemmäs 9200 e. Ruotsinkielisillä hiukan enemmän.