Sukulaiset mökille kylään ja sähköauto lataukseen
Pitihän se arvata. Ei saa aloittaa mökkikautta rauhassa, heti kutsumattomia vieraita saunomassa, grillaamassa ja yöpymässä. Autokin piti saada laittaa lataukseen, kun niin vähissä.
Kommentit (18)
Sulla sitten latausasema siellä mökillä? Olen yhden ainoan kerran nähnyt jonkun lataavan sähköautoa suko-pistokkeella tavallisesta valovirtatöpselistä.
Ja taas palstavájákkí toistelee vanhaa typerää lapsellista kertomustaan. Olet todella halveksittava tyhmä mt-tapaus.
Ei sinulla ole sukulaisia eikä kesämökkiä eikä autoa ladata.
Meillä ei ole mökillä latausasemaa ja nyt oli näköjään naapuri laittanut tielle puomin estämään liikennettä, joten tänne ei pääse kuin kiertotietä todella surkeaa ajouraa pitkin, patteripiilillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä perille.
Ei sulla ole mökkiä, grilliä tai sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla sitten latausasema siellä mökillä? Olen yhden ainoan kerran nähnyt jonkun lataavan sähköautoa suko-pistokkeella tavallisesta valovirtatöpselistä.
Voimavirtapistorasiasta kätevä ladata, kun on oma laturi mukana.
Mikä juttu tää suomalaisissa oikein on, kun mökin sijainti pitää jakaa maailmalle ja sitten ihmetellään kun kyyläsukulaiset tuppautuu kylään? Älkää kertoko osoitetta niin pysyvät poissa!
Mulla on mökki, jonka osoitetta yksikään sukulainen ei tiedä. Itseasiassa kotini osoitettakaan ei tiedä kuin ihan lähimmät. Edellisessä asunnossani ehdin asua perheineni kolme vuotta, ennenkuin kutsuin ensimmäisen sukulaisen kylään.
M44
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Onko sun mielestä siis poikkeuksellista että jollain on vai ei ole latausasema mökillä? Eikö tuo nyt ole ihan perus varuste mökillä, kuin sisävessa tai juokseva vesi
Miksi kerrot lähteväsi tai olevasi mökillä.
Aika harvat sukulaiset tulevat käymään edes kutsuttuna.
Vierailija kirjoitti:
No kun sosiaalisessa mediassa pitää jakaa: Ihanaa olla mökillä ja grillata! Parasta aikaa! #onnellinen#kiitollinen#siunattu
Muuten ei tapahtunut.
Äkämyksissäni kävin tosin viime yönä hyppimässä salaa tasajalkaa Teslan katolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sosiaalisessa mediassa pitää jakaa: Ihanaa olla mökillä ja grillata! Parasta aikaa! #onnellinen#kiitollinen#siunattu
Muuten ei tapahtunut.
Ei yhtään sometiliä, ei tätäkään ongelmaa 🤣
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Onko sun mielestä siis poikkeuksellista että jollain on vai ei ole latausasema mökillä? Eikö tuo nyt ole ihan perus varuste mökillä, kuin sisävessa tai juokseva vesi
Mun mökillä ei ole juoksevaa vettä eikä sähköä, vaikka ajelen sinne sähköautolla. Väittäisin, että reilusti yli 90% kesämökeistä on sellaisia, mistä ei löydy sähköauton latausasemaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä hybridiä ladataan noin. Pitää toki olla 16 amppeerin sulake.
Vierailija kirjoitti:
Sukorasiasta lataaminen on vain hitaampaa. Voi mennä kellon ympäri, että akku on täynnä.
Ihanaa!