Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos morsiusneito/kaaso on kauniimpi kuin morsian ja kerää kaiken huomion?

Vierailija
12.04.2010 |

Pelkään että siskoni tulevissa häissä kaaso vie kaiken huomion, hän on kaunis, hoikka, hymyilevä luoonostaan ja hän aikoo laittaa pitkän puvun joka taatusti kääntää katseita tyylikkyydellään. Jääköhän siskoni valkoisen puvun kanssa kaason varjoon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille mahtaa. Vai auttaisiko asiaa muka jotenkin että tämä kaunotar vetää jätesäkin niskaansa? Tuskin.

Vierailija
2/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole yhdessäkään häissä ruvennut naisia vertailemaan keskenään. Pukuja saatan ihailla tai ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei olisikaan se bileiden kaunein nainen. Hänenhän kaverit/sukulaiset siellä ovat juhlimassa, tuskin he ovat tulleet missikisoja seuraamaan...!

Häät on rakkauden juhlimista.

Vierailija
4/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa kaaso sai kaiken huomion,kyllä monen miehen silmät oli tippua päästä ja hänellä olikin juttu seuraa koko illan ajan..eivät ole morsiammen kanssa enää tekemisissä

Vierailija
5/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa kaaso sai kaiken huomion,kyllä monen miehen silmät oli tippua päästä ja hänellä olikin juttu seuraa koko illan ajan..eivät ole morsiammen kanssa enää tekemisissä

se laittautunut tyrkyksi vai asiallisenakin tyrmäävä?

Vierailija
6/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolinen sukulainen (n 50 v) ja kertoi minulle opettavasti että "kaikki sitten laittaa vaan ihan jotain kaapista löytynyttä vanhaa retkua ylle näihin häihin, niin hänkin tekee... kun se morsian on kuitenkin se prinsessa"

Olin tuolloin kakskymppinen ja v*tutti sen verran että pistin aika sähäkän asun. En nyt enää tekisi noin, mutta nuoruuden ehdottomuudessa tuollainen läpinäkyvä lässytys oli liikaa.

Vierailija
7/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ole ollut häissä joissa olisi ollut niin paljon sinkkuja että olisi kenenkään kannattanut tyrkyksi laittautua. Olenko paljosta jäänyt paitsi?

Varattujako häissä sitten yritetään iskeä? Sellaistakaan en ole häissä havainnut. Häävieraat saa morsian ja sulhanen itse valita joten vampit kannattaa jättää rannalle.

Vierailija
8/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaunis ole kuitenkin eriasia, kuin tyrkky tai vamppi.

Vierailija
9/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän morsiuspari, siis todellakin pari - myös sulhanen, mies - kerää sen suurimman huomion, vaikka siellä olisi pelkkiä huippumalli haussa/miss universum -kisailijoita vieraina?

siinä seuranhakuvaiheessa tuo on tietenkin jo eri juttu. mutta siinä vaiheessa morsiuspari onkin jo omissa ajatuksissaan siirtymässä hääyön ja häämatkan puolelle, joten silläkään ei ole merkitystä.

joten se, että ole kaasona kauniimpi, kuin sisaresi, ei tarkoita sitä, että saat kaiken huomion tuona päivänä. eri asia sitten, kun löydät noista sisaresi häistä itsellesi tulevan puolison ja itse vietät häitäsi.

Vierailija
10/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi MIKSI naiset tekee itselleen tätä, että huolivat ulkonäön siksi tärkeimmäksi mittatikuksi.

Vanhaa feministiä risoo.

Vierailija
11/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi MIKSI naiset tekee itselleen tätä, että huolivat ulkonäön siksi tärkeimmäksi mittatikuksi.

Vanhaa feministiä risoo.

Vierailija
12/12 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä saa mitä haluaa

Enpä oikein usko. Sisimmässään ihminen haluaa olla onnellinen, rauhallinen, valoisa, elossa ja tasapainossa. Sitä sitten haetaan oudoin ja epätoivoisin keinoin. Tuo oman (ja toisten) ulkonäköön jumittaminen on sellainen ansa johon me naiset liian helposti langetaan.

Kauneinkaan kaaso ei jätä onnellista morsianta varjoonsa. Ihminen, joka niin kuvittelee olevan, on jotenkin vähän surullinen tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan