Johanna-kirjakerho on hanurista!
Kuuluin tuohon kirjakerhoon n. kuutisen vuotta. Vuosi sitten erottivat minut kun en muka ostanut tarpeeksi usein heiltä.
No, nyt sitten tänään pamahti postiluukusta Johannan jäsenlehti, ikäänkuin olisin edelleen jäsen! Soitin asiakaspalveluun että mitä ihmettä. Tyly nainen ei edes pahoitellut tapahtunutta, lisäsi vaan jonnekin täpän, ettei lehtiä enää tule. Mun kuluksi jäi tuo täysin turha ja aiheeton puhelu ja kaupan päälle mielipaha tällaisesta uskomattomasta töpeksimisestä heidän puolelta! :(
Ugh, olen puhunut! Kiitos. Helpotti.
Kommentit (11)
Kymmenen vuotta ollu asisujunu kaikki hyvin. Ja tykkään hömpästä ;)
Mutta nyt kun muuttavan systeemejä, on kaikki menny pieleen.
Tilasin bonuspisteillä kirjoja, ja kun ne tuli kuukauden odottelun jälkeen, olikin laskussa ihan normaalit hinnat.
Nyt postittavat samaa kuukauden kirjaa uudelleen vaikka se oli peruttu ja tilattu myöhemmin noiden bonuskirjojen kanssa.
Nettisivuilla ei ole enää ollenkaan bonustarjouksia/kirjoja joten ei voinu tarkistaakkaan hintoja. Onneksi on sähköpostissa tilausvahvistus.
Tässä nyt semmoset 50e yhteensä yrittivät pissittää. Mitähän seuraavaksi.
tiettyyn päivämäärään mennessä minun täytyy ostaa 5 kirjaa. Tai muuten lähettävät laskun saamieni tarjouskirjojen alennushinnan ja normaalihinnan erotuksesta. Otin sitten 5 kirjaa, maksoin ne ja erosin samantien. Valikoima muutenkin pelkkää hömppää, joten ei pahemmin kiinnostanut koko kerho.
ja tänään paukahti jäsenlehti postilaatikkoon. Mitäs hittoa, jos olisin esim. matkoilla tai en muuten reagoisi, niin ne ilmeisesti lähettäisi mulle kuukaudenkirjan (huonon sellaisen ) ihan tosta vaan...? Luuleko ne, että joku vahingossa liittyy näin takaisin kerhoon?
samaa voi sanoa muistakin kerhoista pelkkää rahastusta koko homma
että olen jo eronnut kerhosta enkä todellakaan liity uudelleen. Asiakaspalveluhenkilö sanoi, että henkilöstöä vähennetty eikä jäljellä olevat tiedä enää että missä mennään.
Olen ollut jäsen jo 8 vuotta, jonka aikana ostanut ehkä 3-4 kirjaa vuodessa. Ikinä ei ole ollut huomauttamista ja kuukaudenkirjan peruutukset hoituvat tosi kätevästi netissä. Siihen ei kulu aikaa kuin minuutti. Ja eihän kenenkään ole pakko kuulua kirjakerhoon, jossa on hömppäkirjoja! Minä taas tykkään lukea sellaista! Meitä on niin moneen junaan...
Valikoima muutenkin pelkkää hömppää, joten ei pahemmin kiinnostanut koko kerho.
... ainakin lopettivat toimintansa. :P
Itsekin olen ollut jäsen jo useamman vuoden eikä ole ollut mitään ongelmia ennen kuin "systeemien muututtua". Kuukauden kirjoja on tullut pari kertaa vaikka olen perunut niitä, mutta olen palauttanut ne asiakaspalautuksena sitten pos...
Nyt tuli viimeisin ja kun olin menossa katsomaan sivujani, olikin vain ilmoitus että tässä kuussa lopetettu koko kerho! Sinne jäi bonukset (joita ei enää voinutkaan käyttää netissä niin vain kun oli joku uusi juttu tulossa) millä ei sinällään ole merkitystä, mutta olisi ollut kiva tietää että ovat lopettamassa niin olis ehtiny vielä tilata mitä haluaa... :)
Olis tosiaan joku heads up ollu kiva! Olisin halunnut käyttää bonukseni. Todella huonoa palvelua, jää kyllä p****n maku suuhun!!! >:(((
ja mulle tuli tiistaina kuukaudenkirja, vaikka olin perunut! Heitin just eilen postiin asiakaspalautuksena.
Minä olen ollut Johanna-kirjakerhon jäsen 10 vuotta. Tuona aikana olen ostanut ehkä keskimäärin 1-2 kirjaa vuodessa. Koskaan ei ole tullut mitään huomautuksia, että en mukamas ole ostanut mitään tarpeeksi. Ettet vain ole jättänyt kuukaudenkirjaasi peruuttamatta. Palauttaminen ei ole peruuttamista.