Sinä joka tiedät varmasti milloin tulit raskaaksi, mikä oli kp?
Ovulaatiohan on usein 14 vrk ennen kuukautisia, mutta ei aina. Tiedän yhden naisen joka tuli raskaaksi, kun rakastelivat miehensä kanssa menkkojen aikaan, kiertopäivän ollessa 2!
Kiinnostas tietää, minä kiertopäivinä täällä ollaan tultu raskaaksi?
Varmaan monikaan ei tiedä tarkalleen mistä rakastelukerrasta tuli raskaaksi, mutta ehkä täällä olis myös joku, joka tietäis?
Kommentit (94)
kierto hieman epäsäännöllinen 23-25 pv
Luulen, että 13-16 olis ne tod.näk. päivät, mutta en ole varma tästä...
Ja kierto noin 28päivää. Tässä kuussa kun raskauduin, niin tunsin ovulaation kp 14-15 yöllä. Esikoista odotan ja saas nähdä kumpi tulee! Nyt rv 10 menossa. =)
Kierto normaalisti n. 28 pv ja aika säännöllinen ollut aina. Luulin ettei tuolla kp:lla 0 heti kuukautisten jälkeen ole todennäköistä tulla raskaaksi, mutta niin vain kävi. Kyseessä on ainoa yhdyntäkerta sen kuukauden aikana, joten on varma juttu.
Lapsi oli vieläpä poika. Eli sekään teoria ei pitänyt tässä paikkansa...
Aina ollut 1 päivän heitolla kierto 28-29vrk. Raskaaksi tulin kierron 25-26 yönä. Muita mahdollisuuksia ei ole.
koska itelläki käyny kaikki näin. Kolme lasta ja kaikki lähetny alulle kp 24-26 välillä. Ja kierto tarkalleen, lähes tunnilleen 28vrk. Mutta sittepä onki kaikki raskaudet menny reilusti yli la:n
eli vähän "puolenvälin" jälkeen. Tiedän tarkan ajankohdan, koska mies matkustelee työkseen paljon, eikä mihinkään jokatoinenpäivä-tahtiin ole mahdollisuuksia.
Ekan tiiän kp 10,11 tai 12.koska noissa ainuat rakastelukerrat siinä kuussa. Kierto oli tuolloin 28-30 pv.
Kahesta muusta lapsesta en tiiä. Kolmannen kohalla tiesin kuitenkin ennen ku kk:t jääneet poiskaan, että oon raskaana. Kahvinhaju ällötti.
Nyt olis neljättä yritetty yli vuosi. Tosin kertoja 2-3 /kk. En oo enää nuori ja meinaa stressata.
Nyt oli yritykset kp 11 ja kp 15, kierto nykyisin 27-28 pv. Piinapäivät menossa...
Minulla nyt kiertopäivä 18/30 ja ovulaation tikutin 13/30kierropäivinä ollaan yritetty lasta todella pitkään ja nyt jos tärppäisi niin luojalle kiitos 3x keskenmeno ja rv 12+5 joten neljättä en haluaisi joten millon voin aikaisintaan tikuttaa joko +tai - raskaustestin??
kp 14-16 riippuen raskaudesta ja tiedän päivän tarkkuudella.
Ekassa raskaudessa kp 9, mies kieltäytyi rakastelemasta lähempänä ovulaatiota, koska hänen mielestä se olisi ollut "liiallista yrittämistä". Ekasta yrityskierrosta silti nappasi.
Toisessakin nappasi ekassa kierrossa, olisko ollut kp 12.
Jos siis mulla on yleensä kierto 28 pv ja vahvoin viiva testeillä tulee kp 14, niin milloin kannattaisi yrittää - siis täällä näki hajonnan, mutta mikä on se ohje, jos haluaa raskaaksi?