Sinä joka tiedät varmasti milloin tulit raskaaksi, mikä oli kp?
Ovulaatiohan on usein 14 vrk ennen kuukautisia, mutta ei aina. Tiedän yhden naisen joka tuli raskaaksi, kun rakastelivat miehensä kanssa menkkojen aikaan, kiertopäivän ollessa 2!
Kiinnostas tietää, minä kiertopäivinä täällä ollaan tultu raskaaksi?
Varmaan monikaan ei tiedä tarkalleen mistä rakastelukerrasta tuli raskaaksi, mutta ehkä täällä olis myös joku, joka tietäis?
Kommentit (94)
veikkaisin sulle tyttöä, mutta eihän sitä voi varmasti tietää.. ;-) Nyt tosin vauva lie jo syntynyt, tai jo tiedät ainakin?
sen jälkeen ovulaation merkit niin selvät, että aika helppo päätellä. Kierron pituus 28
Toka raskaus = yhdyntä ja ovulaatio kp 14
kolmas raskaus = yhdyntä kp 7 ja kp 8 ja ovulaatio kp 9
en ole, mutta ultran mukaan hedelmöittyminen tapahtui 9/28. Eka "yrityspäivä" oli 8/28 ja toka 13/28.
Kellonaika jolloin tärppäsi 16.30.
Lapsettomuushoidot oli meneillään ja siinä vaiheessa yrityskertoja oli jo ollut niin monta, että kaikki tuntui pakkopullalta.
Ennen työmatkalle lähtöä tikutin taas & mittasin lämmöt ja totesin miehelle että nyt olisi tilanne parhaimmillaan, että piikitetään vielä vähän ja annetaan palaa.
Tuntia myöhemmin istuin autossa ja 600km matka edessä. Koko reissun ajan mittailin lämpöjä, jotka eivät laskeneet. Sanoin sitten miehelle että nyt taisi tärpätä kun vihdoin 3pv myöhemmin pääsin kotiin.
KP 15
Kierto tasaisen varma 29vrk
Toisesta tiedän ehdottoman varmasti että kiertopäivä oli 30.
Tästä kolmannesta raskauduin kiertopäivän ollessa noin 40. En ihan tarkkaan muista enkä jaksa kalenteria etsiä.
Hassua tässä on että ennen kumpaakin raskautta kierto on ollut säännöllinen 33 päivää.
mutta tietää rakastelupäivän jos vaikka on 1 kerta siinä kierrossa. Mulla oli se yksi yhdyntä kp7, mutta ovis ilmeiseti kp 11 koska kierron pituus on aina 24 vrk.
Mun tapauksessani siittöt elivät elimistössäni ne 4 päivää ja sitten oli hedelmöitys.
Nämä asiat tuli aika selviksi heldelmöityshoitojeni ansiosta.
" se joka sai luomulapsen"
olen ihan varma, että olen joka kerta tullut raskaaksi kp 13-15 rakastelusta, kierto säntillinen 28 vrk ja raskauksia neljä.
melko epäsäännöllinen kierto oli tuohon aikaan stressin takia.
Mainitkaa myös kiertonne, jotta voi saada jotain käsitystä.
Kiitos jo vastanneille!
t. ap
ja rakastelu oli kp 14. Ja oli sen kierron ainoa, kun ollaan niin kiireisiä. Myös esikoisesta osaan tarkkaan sanoa rakastelun päivämäärän, kun oli sen kierron ainoa. Molemmilla kerroilla oli yritetty jo pari-kolme kuukautta raskautta, ja oikeestaan jo lopetettu ja tehty muita suunnitelmia. Eli osaan myös sanoa, että parissa aiemmassa kierrossa joka toisena päivänä rakastelu kp 7-22 ei tuottanut mitään tulosta. Ei edes useampana kertana päivässä jne... Me siis yritettiin tosissaan, mutta ei kuitenkaan kärsitty vuosikausia lapsettomuudesta. Halusin ekalla kerralla huhti-toukokuun vauvan, ja tuli heinäkuun vauva, toka yrityksellä sitten helmi-maaliskuun vauvan sijasta tuli toukokuun vauva. EI korpea, mutta kun lähipiirissä ovat onnistuneet nakuttamaan kolme syyskuun 3. päivän vauvaa, useiden vuosien ikäeroilla. Menihän niilläkin pieleen, kaksi muuta on sitten toukokuun 5. päivän vauvoja =)
että kierto säännöllinen mutta kuinkas kävikään. ekasta lapsesta kp 23 ja toisesta 13... =)
Kiertoni on lyhyehkö, 25-26. Yksi ainut yhdyntä ja se kp 16, ilman ehkäisyä. Niin vain tulin raskaaksi vaikka monta vuotta siihenkin asti menty vain varmoilla päivillä eikä raskauksia. Raskaus meni sitten kesken mutta hämmennys oli suuri kun testitikkuun kaksi viivaa paukahti.
11-11-10-6-8