Sinä joka tiedät varmasti milloin tulit raskaaksi, mikä oli kp?
Ovulaatiohan on usein 14 vrk ennen kuukautisia, mutta ei aina. Tiedän yhden naisen joka tuli raskaaksi, kun rakastelivat miehensä kanssa menkkojen aikaan, kiertopäivän ollessa 2!
Kiinnostas tietää, minä kiertopäivinä täällä ollaan tultu raskaaksi?
Varmaan monikaan ei tiedä tarkalleen mistä rakastelukerrasta tuli raskaaksi, mutta ehkä täällä olis myös joku, joka tietäis?
Kommentit (94)
kp 11. Lapset syntyivät molemmat 40+4.
Säännöllinen kantoaika :)
Ja kierto on minulla 29-32 päivää.
Ekalla kerralla kp 16, toisella kp 8. Ihan tavallinen,säännöllinen 32pv kierto, niin että tuo toinen tuli vähän puun takaa.
Tämä viides raskaua (3. lapsi) on hedelmöittynyt kp. 12.
mikä kp,mutta tiedän kyl kerran,koska meil nii harvoin...
:(
oli kierronpäivä 2, päivämäärä 30.10.XX, omituiset, todella runsaat menkat alkaneet edellisenä iltana ja loppuivat seuraavana iltana kuin seinään. Mies vaihtoi työpaikkaa 2.11. ja oli niin uuvuksissa töistä, että kaatui monta iltaa suoraan sänkyyn. Kp 23 oksensin aamiaisen ulos ja kp 25 totesin olevani raskaana testillä. Ja normaali kiertoni oli 30 päivää. Ultrassa viikolla 9 laskettua aikaa aikaistettiin 10 päivää.
mutta menkat alkoivat lokakuun viidespäivä ja olen varma että vauva sai alkunsa 26. päivä eli nopeasti laskien eli kp 21..
Aina ollut 1 päivän heitolla kierto 28-29vrk.
Raskaaksi tulin kierron 25-26 yönä. Muita mahdollisuuksia ei ole.
ovis tuntui kp 18, seksiä oli kp 16-17.
silloin kp oli 13/28, hyvin säännöllinen kierto
yöllä nakulteltiin menemään, ei tullut kelloa katsottua. ;)
Kierto 28-29pvää ovulaatio kp 14.
joko kp 23 tai kp 24.
Mulla on PCO, joka tekee kierrot tosi epäsäännölliksi ja usein ovulaatiota ei ole ollenkaan.
Kyllä niitä varmoja päiviä käytetään, koska hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja kondomit muuten vain tylsiä :) Eikä se vauva siis olisi mikään katastrofi, ei todellakaan..
-näin siis toimii kätilö, lisääntymisterveyden ammattilainen ;) -
i]
Niin vain tulin raskaaksi vaikka monta vuotta siihenkin asti menty vain varmoilla päivillä eikä raskauksia.
Mutta kuka oikeasti enää nykyään käyttää ehkäisynä "varmoja päiviä"? Nykytiedolla ei pitäisi enää näitä löytyä..
Muita vaihtoehtoja ei ole. Kierto vaihteli 25-45pv kun olin hiljattain lopettanut imetyksen.
Mutta kuka oikeasti enää nykyään käyttää ehkäisynä "varmoja päiviä"? Nykytiedolla ei pitäisi enää näitä löytyä..
Niin joo, asiaan.
Kiertopäivä oli tarkalleen 20 ja 32 päivää on kierto. Voisin kertoa tarkan ajan, paikan ja asennon, sen verran harvoin tässä talossa seksiä harrastetaan.