Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisilla papereilla pääsee taloustieteiden maisterilinjalle Oulussa? Tietoa kellään?!

Vierailija
12.04.2010 |

Olen siis hakenut Oulun yliopistoon kansainväliselle IB-maisterilinjalle ja suomenkieliselle taloustieteiden maisterilinjalle kansainvälistä liiketoimintaa. Onko täällä ketään joka olisi myös hakenut tai joskus päässyt sisään? Kuinka hankala päästä tradenomin-papruilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut seikkailisko täällä ketään joka tietäis tarkemmin noista maisteritason opiskelijatasosta? :)

Vierailija
2/5 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää pääsykoetta katsotaan yleensä muutaman pääsykokeissa parhaiten menestyneen kohdalla. Siihen kun tähtäät niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin yhteispisteillä, eli yo-pisteet plus pääsykoepisteet. Mutta sinne kyllä pääsee ihan pelkän pääsykokeenkin perusteella, jos menee hyvin;) Tain näin siis silloin kun itse aloitin.

Vierailija
4/5 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei noihin maisterilinjoihin oo pääsykokeita ollenkaan. Papereiden ja motivaatio-kirjeen perusteella valitaan.

-ap

Vierailija
5/5 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en yhtään tajunnut että siis haet suoraan maisteriksi... Siitä ei kyllä oo hajuakaan, mutta ei tuolla noin yleisesti ottaen ihan hirmuisen korkea taso ole ollut;)