Mitä tehdä kahdelle ylimääräiselle laatalle pillereitä?
Pitääkö ne vaan nakata roskiin (viedä apteekkiin), vai haluaisikohan joku ostaa?
En tykkää "heittää rahaa roskikseen"..
Harmi kun tuttavapiirissä kukaan ei käytä samaa merkkiä.
Kommentit (18)
kävi kanssa niin, että ostin puolen vuoden satsin e-pillereitä ja totesin kuukauden jälkeen, ettei näitä enää! Migreenikohtauksia pilvin pimein jne. Tuolla lojuvat kaapissa, kai ne tarvisi apteekkiin viedä. Jos tietäisin tutun, joka syö tuota merkkiä, antaisin pillerit ilomielin.
Ylijääneet lääkkeet viedään apteekkiin hävitettäväksi.
Paljonko ajattelit saavasi niistä myydessäsi?
on sua valvottanut ja huutanu aikansa, tulee mieleen, ettei enää lapsia.
Siis tottakai voin antaa jollekkin, kirjoitin vähän tyhmästi, myydä jollekkin, kun tarkoitin lähinnä, että jos saisi ne jollekkin tarvitsevalle, eikä tarvitisi viedä takaisin apteekkiin.
ap
on sua valvottanut ja huutanu aikansa, tulee mieleen, ettei enää lapsia.
Kiitos vaan huolehtimisesta, mutta meillä on lapsikiintiö jo täynnä, kiva kun nuorinkin on jo siirtynyt isompien maailmaan taaperopuuhista.
Omia reseptilääkkeitä ei saa välittää millään tavalla eteenpäin.
Hävität ne. Se on ainoa laillinen tapa päästä niistä eroon.
se on laitonta.
En myöskään ottaisi yksityishenkilöltä lääkevalmisteita edes ilmaiseksi, koska en voisi olla varma lääkkeiden alkuperästä, siitä että niitä on säilytetty asianmukaisesti jne.
Vanhentuneet ja käyttämättömiksi jääneet lääkkeet palautetaan apteekkiin.
ja aina noudattavat pilkuntarkasti kaikki normeja sekä asetuksia niin viet apteekkiin ne lääkkeet tietysti!
kukaan ei joudu vankilaan jos ne annat jollekulle joka syö samaa merkkiä. Pidä jemmassa ja joskus saattaa tulla vastaan tyyppi joka ottaa ne ilomielin
jotka on yrittäneet antaa reseptilääkkeitä pois :D
varsinkaan pillereitä. Ehkäisytehon säilyminen on aika oleellinen juttu enkä ota sen suhteen mitään riskejä. Siksi vain apteekin tavaraa mulle, kiitos.
pari laattaa pilsuja, kun mulla ei ollut rahaa ostaa niitä. Olin erittäin kiitollinen, ja olen vieläkin :-)
varsinkaan pillereitä. Ehkäisytehon säilyminen on aika oleellinen juttu enkä ota sen suhteen mitään riskejä. Siksi vain apteekin tavaraa mulle, kiitos.
onko hän kenties vaihtanut listan sisällön ;)
Samaa tavaraahan sää apteekista ostat kuin kaverisikin!
En minäkään netistä paskaa osta, apteekista lääkkeet.
Mutta jos tietää että kaveri käyttää samoja pillereitä niin voihan ne kaverille antaa. Ei niitä tartte hävittää.
Kyllähän särkylääkkeitäkin annetaan kavereille ja tarttee.
Sama riski tässä on kuin se että molemmat käyttää samoja e-pillereitä, ei mikään!
Mutta kaatopaikalle ei lääkkeitä kannata nakata, sama koskee pattereita. Viekää ne asianmukasiin keräyspisteisiin: apteekki tuhoaa lääkejämät.
annoin ylimääräiset pillerit luokkakaverilleni kun sattumalta huomasin hänen meikkipussissaan samaa merkkiä olevan liuskan. Jos sillä kaverilla resepti ko.lääkkeisiin niin miksei voisi muka niitä antaa?