Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin suusta päässeitä sammakoita

Vierailija
11.04.2010 |

Listataas tänne :)

Meillä kun saimme esikoisen ja hankittiin hänelle vaunut niin anoppi käväisi sanomassa (taidettiin olla ekaa kertaa ulkona) että nuo on just sellaset vaunut tai sellasta kangasta johon joku vauva oli kuollut. Muuta ei sanonut (asui naapurissa). Muutenkin alussa oli tosi ärsyttävä, siis silloin kun vauva oli pieni, aina vauvalla oli muka joku vika tms. Aivan kun olisi ollut jotenki kateellinen...?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa sanoi että " oi sehän on ihan miehen veljen näkönen ... " No en todellakaan oo ollu miehen veljen kaa, suutuin tuosta tosi kovaa.

Vierailija
2/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa sanoi että " oi sehän on ihan miehen veljen näkönen ... " No en todellakaan oo ollu miehen veljen kaa, suutuin tuosta tosi kovaa.

eiköhän tuo anoppi meinannu, et on tullu sukuunsa.. eikä varmaan tarkottanu sitä mikä sulla ekana oli mielessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin totesi minulle kerran kun olin tainnut tuskitella ääneen erimielisyyttä äitini kanssa. Enpä ole avautunut anopille sen jälkeen enää ikinä.

Vierailija
4/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti, että on sukuunsa tullut.

Vierailija
5/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan sekin hölmöyksiä päästellyt niinkuin varmaan kaikki.

Kun vasta yritettiin lasta ja olin juuri saanut keskenmenon, anoppi sanoi "ettei se vain ollut se kun kävit siellä saunassa ja uit kylmässä vedessä". Pahoitin mieleni todella pahasti, vaikka tiedän ettei hän pahalla tarkoittanut.. Ei silti asiallista minusta.

Sitten kun viimein vauvan saimme en osannutkaan imettää vaan todettiin 2kk neuvolassa ettei lapsi kasva läheskään tarpeeksi maidollani. Lapsi olikin tosi itkuinen, ja kun alkoi saada korviketta ei enää itkenyt koko päivää. Anoppi siihin, että "on se hyvä kun eivät enää nälkiinnytä lasta, nälässä pitivät", siis hoki tuota kun olin itse niin surrut ettei imettäminen onnistunut.

Ja viime viikolla antoi lapselle leluksi siilin, jolla oli semmoinen pehmoinen pallonenä. Sitä vauva imeskeli tyytyväisenä, ja anoppi siihen, että "kiva kun sait nyt tuommoisen ihanan tissin, kun ei se äitin tissi toiminut!"

Ei hän ole ilkeä, muttei aina ajattele loppuun asti. Hyvä kun voi avautua jossain. :) Ja omakin äiti päästelee suustaan vaikka mitä, mutta sille voi nälvästä takaisin helpommin. :)

Vierailija
6/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä vauva imeskeli tyytyväisenä, ja anoppi siihen, että "kiva kun sait nyt tuommoisen ihanan tissin, kun ei se äitin tissi toiminut!" "

Mua ihan itkettää sun puolesta. Ei varmaan ajatellut loppuun asti. Itselläni on maito piisannut, mutta voin kuvitella, miten tommonen satuttaa!

Mun anoppi kommentoi aina mun ihon väriä. Jos en ole meikannut, se aina sanoo, että voi miten oot kalpee ja sitten kun meikkaan, se rutisee, että miten sun naamas on tuon värinen, vaikka TODELLAKIN

Vierailija
7/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista, se lähti kesken matkaan. Niin, todellakin meikkaan aika huomaamattomasti ja meikkivoide + puuteri on kosmetologin kanssa katsottu oikein. Mut ei kait siinä, en vaan koskaan ole anopilleni oikean värinen :D

Vierailija
8/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kerran sanonut, että toihan on poikien lelu, kun kuopus (siis tyttö) kaivoi joululahjapaketista jonkin kaivinkoneen. Mä en tykkää tommoisista puheista, kun me yritetään jollain tasolla toimia sukupuolineutraalisti ja tyttöjä kannustetaan myös ns. poikien juttuihin.

Vierailija
9/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä vauva imeskeli tyytyväisenä, ja anoppi siihen, että "kiva kun sait nyt tuommoisen ihanan tissin, kun ei se äitin tissi toiminut!" "

Vierailija
10/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi asiallinen ja mukava ihminen, mutta kerran juteltiin vakavasti mun ja mieheni suhteesta, niin se sano: "jos sä jättäisit veli-pekan, niin se varmaan tappais itsensä..". Musta aika tökerö kommentti..

Vierailija
11/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai anoppi kuitenkin osti turvallisen lelun, ettei se nenä lähde vauvan imeskellessä irti?

Vierailija
12/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli sairaalaan katsomaan meidän vauvaa joka oli syntynyt 11 pv etuajassa. Siis ihan täysiaikainen terve vauva! En ikinä unohda sitä!

Vierailija
13/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin lasta sanoin "kamala kakara" heidän kuullen kun uhmaikäisellä oli vähän raivokohtaus päällä. Häpesin maan rakoon!

Vierailija
14/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on porttikielto elämäämme, koska suusta ei tule muuta kuin sammakoita. Miettiköön sitä. Toivottavasti osaan itse aikanaan olla parempi anoppi...

Vierailija
15/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi tokaisi "toivottavasti se on poika, ettei teidän tarvitse enää yrittää".

Vierailija
16/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain sairauslomaa seisomatyöstä viikolla 31 kun selkä tuli lopullisesti kipeäksi.

Vierailija
17/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haukutaan idiootiks ja pilkunnussijaks!

Ettekö te suutu jos joku sanois että teidän lapsi on jonkun toisen miehen näkönen ?

Mun anoppi oikeasti sanoi sen loukkauksena mulle koska me ei olla ikinä tultu toimeen ja on sanonut mulle että toivois että erottais.

T: 2

Vierailija
18/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itsepäinen luonne ja inttää vaikka olisikin väärässä, se on todella ärsyttävää :(

Tyttärelleen oli tokaissut kehitysvammaisen lapsen synnyttyä että "olisit synnyttänyt terveen lapsen". Siis kehitysvammako parantuu synnyttäessä?

Minulle hän on sanonut miten rumasti puen lapseni ja lapsen ollessa yökylässä hän vaihtaa lapselle itse ostamat kalliit vaatteet päälle. Mun ostamat ovat hänen mielestään h&m:n halpoja riepuja...

Mutta paras oli lapsen synnyttyä kun raskauskiloja oli vielä huikeat kolme jäljellä (ja nekin ilmeisesti nestettä) anoppi tokaisee: Kyllä sulla on iso perse, ei mulla ollut tuollaista yhdenkään lapsen synnyttyä vaikka neljä olenkin pukannut.

On ilkeää puhua hänen selkänsä takana mutta hänen kahden muun miniänsä kanssa joskus päästelemme höyryjä ja kahvipöydässä HAUKUMME häntä.

Vierailija
19/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi tokaisi "toivottavasti se on poika, ettei teidän tarvitse enää yrittää".

Meillä 3 tyttöä ja jokaisen jälkeen olen kuullut nuo samat kommentit, niin sukulaisten kuin kavereidenkin suusta. Ennen ainoatakaan vauvaa, meillä on ollut tarkoitus yrittää ainakin neljää lasta. Jotenkin muiden mielestä olemme epäonnistuneita, vaikka meillä on terveet lapset.

Vierailija
20/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itsepäinen luonne ja inttää vaikka olisikin väärässä, se on todella ärsyttävää :( Tyttärelleen oli tokaissut kehitysvammaisen lapsen synnyttyä että "olisit synnyttänyt terveen lapsen". Siis kehitysvammako parantuu synnyttäessä? Minulle hän on sanonut miten rumasti puen lapseni ja lapsen ollessa yökylässä hän vaihtaa lapselle itse ostamat kalliit vaatteet päälle. Mun ostamat ovat hänen mielestään h&m:n halpoja riepuja... Mutta paras oli lapsen synnyttyä kun raskauskiloja oli vielä huikeat kolme jäljellä (ja nekin ilmeisesti nestettä) anoppi tokaisee: Kyllä sulla on iso perse, ei mulla ollut tuollaista yhdenkään lapsen synnyttyä vaikka neljä olenkin pukannut. On ilkeää puhua hänen selkänsä takana mutta hänen kahden muun miniänsä kanssa joskus päästelemme höyryjä ja kahvipöydässä HAUKUMME häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi