Anopin suusta päässeitä sammakoita
Listataas tänne :)
Meillä kun saimme esikoisen ja hankittiin hänelle vaunut niin anoppi käväisi sanomassa (taidettiin olla ekaa kertaa ulkona) että nuo on just sellaset vaunut tai sellasta kangasta johon joku vauva oli kuollut. Muuta ei sanonut (asui naapurissa). Muutenkin alussa oli tosi ärsyttävä, siis silloin kun vauva oli pieni, aina vauvalla oli muka joku vika tms. Aivan kun olisi ollut jotenki kateellinen...?
Kommentit (50)
Olisikohan pitänyt loukkaantua, mitähän anoppi mahtoi ajatella? :O
kertaa sanoi että " oi sehän on ihan miehen veljen näkönen ... " No en todellakaan oo ollu miehen veljen kaa, suutuin tuosta tosi kovaa.
On sanonut mm. että olen itserakas, ylimelinen ja pidän itseäni muita parempana (olen todella suvaitsevainen ja ystävieni mielestä liankin kiltti ja ystävällinen, enkä todellakaan välitä ihmisen koulutustasosta ja ammatista, vain luonne ja sellainen "sydämen sivistys" merkitsee jotain. Anopilla sitä EI ole mutta en pidä itseäni häntä parempana, kunhan vaan koitan sietää häntä...)
Kun anoppi ajelutti miehineen autollaan lapsiamme ilman turvaistumia ja piti vielä kuopusta (alle 1 v) sylissään SAMOISSA turvavöissä (vaikka olimme jättäneet heille poissaolomme ajaksi oman automme, jossa istuimet olivat valmiina ja bensaa tankissa) ja sitten ystävällisesti mutta tiukasti siitä sanoimme (älkää enää tehkö niin, se on vaarallista ja lakikin sen kieltää) emmekä oikeasti edes korottaneet ääntämme, vaikka raivostutti todella) niin anoppi alkoi julistaa kuinka olen käärme, ilkeä ja läpeensä paha ihminen ja hän kyllä se tietää koska näkee kaikkien ihmisten läpi ja minussa näkee vain pahuutta, ja samalaisia pahuuden ilmentymiä ovat äitini ja siskoni...
Arvatenkin välimme ovat olleet asiallisen viileät sen jälkeen, vaikka pyysi tavallaan anteeksi "ehkä et sittenkään ole niin paha kuin miltä silloin näytti kun tuo poikani kuitenkin sinut haluaa KODISSAAN pitää (omistamme kämpän puoliksi)..."
yleisesti ottaen on molempien sukujen piirteitä.. Miehesi sukulaiset vaan ovat nähneet miehesi pienestä pitäen, omat sukulaisesi taas sinut. Toisen piirteet on sen verran vieraampia että niitä on hankalampi löytää...
Että minun sukulaiset sanovat tyttömme näyttävän aivan minulta ja isänsä sukulaiset taas sanovat tytön tulleen isänsä sukuun. Me ollaan miehen kanssa kuitenkin ihan eri näköisiä ;D
"Tässä on nyt sitten meidän uusi Mari" (Mari siis miehen ex!) Olimme olleet vasta hetken yhdessä ja miehen erosta exästään lyhyt aika. Kyllähän otti pattiin, koska tiesin, että anoppi haikaili ex-miniän perään. Paljon muitakin sammakoita päästi suustaan tuohon aikaan, mutta tämä mieleenpainuvimpana.
Nykyään olemme hyvissä väleissä, ja onpa anoppi alkukankeuttaan anteeksi pyydellyt.
riksutes 12+5
Ja tämä kuultiin jossakin vaiheessa kun vaavi oli pari kuukautta...
Mut kiva anoppi on, ei huolta!
kolmen tytön jälkeen saimme pojan.Kyllä sinä,"Pekka" miehen työn teit. Katsoin äitiä ja sanoin, minähän sen synnytin,on monesti naurettu sillekin.
kun lapsi joutui heti syntymän jälkeen teholle, eikä ollut varma selviääkö hengissä. Viesti oli tietysti tarkoitettu lohdutukseksi/kannustukseksi rankassa tilanteessa, mutta kyllä minulle enkelivauva tarkoittaa kuollutta vauvaa. Onneksi ei tullut enkelivauvaa, ei.
oisko se kun kysy juonko kahvii ja perään ett niin xxxx ei juonu (xxx=miehen eksä)
mitä se minuun liitty joiko eksä kahvia XD
en mie siit suuttunu.huvitti vaa:D
hänelle ultrakuvat tulevasta vauvasta. Olin onnellinen sillä olinhan jo 37v.
Äitini kommentti oli: "Millon on häät? Ei tänne enempää äpäriä kaivata!"
Että minun sukulaiset sanovat tyttömme näyttävän aivan minulta ja isänsä sukulaiset taas sanovat tytön tulleen isänsä sukuun. Me ollaan miehen kanssa kuitenkin ihan eri näköisiä ;D