Mieheni taitaa pettää... Vai pettääköhän...
Olen kirjoittanut tämän jo toiseen ketjuun, jossa kysyttiin voiko mies antaa puhelinnumeronsa toiselle naiselle.
No ajattelin tehdä ihan oman aloituksen kun muuten menee toinen ketju vain minun asioitteni jauhamiseen.
Tämän kirjoitin jo toiseen ketjuun:
Meillä tilannse tämä:
Mies on 30v ja miehen serkku on 22v ovat hyviä kavereita.
Perjantaina mies kävi 22v serkkunsa kanssa saunassa ja tuli kotiin joskus 2.30. Miehen puhelin soi klo 4.00 , 4.30 ja 5.00. Jokaisella kerralla soittaja oli joku Maria. Katsoin myös soitetut puhelut ja miehen puhelimesta oli soitettu kaisalle ja Marialle n. klo 1.50. Kaisalle oli lähetetty myös viestejä. Kaisa ja Maria on molemmat n 18v nuoria tyttöjä.
Tätä on tapahtunut myös aikaisemminkin ja selitys on aina ollut, että tämä 22v serkku pitää yhteyttä näihin tyttöihin mieheni puhelimesta. Ilmeiseti, että ei jäisi kiinni olmalle tyttökaverilleen. Minä epäilen, mutta samalla haluan todella kovasti uskoa miestäni.
Sitten lauantai aamuna Maria soitti miehelleni klo 10. Mies ei vastannut vaan painoi puhelun kiinni. Sanoi, että ei ymmärrä miksi Maria soittaa hänelle.
Ollaan puhuttu asiasta ja mies yhä ihmettelee, että mitä asiaa tytöllä olisi voinut olla.
Minun mielestä tuollainen numeron jakaminen ei ole ollenkaan ok!!! Numeroa ei vaan anneta vieraille tai edes vähän tutummillekaan naisille jos ihan välttämätöntä tarvetta ei ole.
Mies ainakin lupasi, että serkku ei enää voi pitää yhteyttä tyttöihin mieheni puhelimesta. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että oli vain minun lepyttelyä ja kun mies seuraavan kerran käy jossain niin taas ilmestyy uusia puheluita ja viestejä... Huoh!
---
Sitten tuli useita vastauksia, että en voi olla tosissani ja uskon mieheni selityksiä... Enkä enää olekaan ihan varma mitä tehdä...
Kaikista järkevintä olisi varmasti poistua av:lta. Tuskin täältä saa mitään muuta, kuin suuret epäluulot ja sekaisen mielen.
Kommentit (45)
Tottakai petturilla on selityksiä sillä niitä mietitään jo valmiiksi mahdollista kärähtämistä silmällä pitäen.
Tunnustan olen petturi
Jos tapahtuu jatkuvasti, ei kyllä enää uppoaisi selitys. Kyulläöhän kännykkä numero jää viestin saajalle jos siitä on yhteyttä pidetty. Eihän sitä tarvitse erikseen jakaa. Mutta olisi luullut, että miehesi olisi vastannut Marialle, jos ei mitään salattavaa ja käskenyt soittaa muualle.
Totta töriset, ei täältä useinkaan saa kuin haukut niskaan.
Ja miksi ihmeessä kyseisten tyttöjen numerot ovat tallennettu miehesi puhelimeen??
joku testari Marialle : ) katso mitä vastaa
ensimmäisenä uskomassa, että on uskottomuudesta kyse, enkä todellakaan kannata puolison kyttämistä. Mutta tuossa tilanteessa hermostuisin minäkin jo.
Suoraan sanottuna soittaisin sille Marialle tai Kaisalle.
Tai oikeastaan sanoisin miehelle rauhallisesti, että olen juuri aikeissa soittaa näille tytöille - haluaako hän ensin tarkentaa jotenkin kertomustaan ennen kuin kuullaan tyttöjen versio?
Mielestäni tuossa edellä joku keksi hyvän ajatuksen, eli laitat miehesi kännykällä viestiä ja katsot millaisia vastauksia tulee. Valitettavasti tuntuu siltä, että miehesi on tehnyt väärin.
sillä uskon, että jäisin siitä varmasti kiinni.
Sitäpaitsi jos miehen puhelin on kotona niin on myös mies itse.
Tämä asia kuluttaa minua nyt ihan kamalasti!
Se tapa, jolla mies minulle puhui...
Keskustelu meni suurinpiirtein näin:
Minä: Tämä asia vaivaa minua todella todella paljon.
Mies (vähän naureskellen) Luuletko, että käyn naimassa muita naisia sillon, kun en ole kotona?
Minä: En tiedä mitä teet ja missä sillon, kun et ole kotona.
Mies: (Hymyillen) Sä olet ihan mahdoton.
Minä: Mutta ihan tosissaan. Jos sulle ilmestyy tuollaisia puheluja niin mitä mun pitäisi ajatella.
Mies: (Välittävä katse silmissä) Älä hätäile, ei ole mitään hätää.
Tuossa tuntui, että ei ole millään mahdollista, että mies olisi minua pettänyt! Mutta sitten, kun ajattelen asiaa yksin niin asiat vain paisuvat ja paisuvat mielessäni ja mielikuvitus lähtee vauhtiin.
ap
Yksikseen asiaa pyörittelemällä voi joutua turhankin syviin vesiin, eli jos olet nyt sillä asenteella, ettet halua niiltä tytöiltä asiasta kysellä ja mieheltäsi olet tuollaisen vastauksen saanut, niin ehkä tässä vaiheessa voit sitten vaan katsoa, mitä jatkossa tapahtuu ja olla tarkkana?
Onko hän valehdellut sinulle ennenkin? Siis niin että olet saanut hänet valheesta kiinni.. Entä oletko itse mustasukkaista tyyppiä, että on mahdollista myös, että mielikuvituksesi temppuilee?
Riippuu niin paljon teidän parisuhteesta, historiasta ja minkälainen miehesi on. Mutta puhuminen yleensä auttaa, ainakin voit siinä seurailla miehesi elekieltä, muuttuuko hermostuneeksi jne.
voisitko kysyä suoraan serkulta? Vai onko hän juonessa mukana, todennäköisesti. Kun miehesi on vessassa, käy nappaamassa puhelin ja etsi numerot. Voit soittaa niihin sitten omasta puhelimestasi tms. Kyllä minäkin olisin lievästi sanoen ärsytetty tuosta, etenkin jos toinen vaan ymyilee ja sanoo, että älähän hätäile.. Jos kaikki on ok, niin miehesi voi valita numerot tytöille ja pyytää että he kertovat sinulle homman nimen.
Haluatko jatkaa suhteessä ja päätät lakaista ongelmat selvittämättöminä maton alle vai soitat sekä serkulle, serkun vaimolle ja molemmille tytöille?
Varmasti miehesi, jos hänellä on puhataita jauhoja pussissa, ymmärtää, miksi selvität asian perinpohjaisesti.
Mutta minä en todellakaan uskoisi miestäsi ja todellakin selvittäisin asian.
Minusta on tosi outo että näillä "tiedoilla" ollaan automaattisesti sitä mieltä että mies pettää.
Mies poloa syytetään sillä perusteella että sillä on puhelimessa naisten numeroita ja puhe tapa on epäilyttävä???
Vai oliko ensin epäilyksen siemen ja sitten se miehen puhekkin kävi kuulostamaan oudolta?
Olisin sitä mieltä että näyttöä pitäs olla vähän tanakammin ennenkä käydään miestä "mestaamaan"
T: mies
Ps: teidän naisten kanssa ei läheskään aina ole helppo elää
ja kysyisin suoraan mikä on homman nimi.
Olen niin tehnytkin ja siihen löytyi järkevä selitys. Ehkä osoitin olevani mustasukkainen, mutta sainpahan mielenrauhan. Nyt tuo episodi jo naurattaa :)
Eli soita, jos sulla on numero vielä tallessa.
Minusta on tosi outo että näillä "tiedoilla" ollaan automaattisesti sitä mieltä että mies pettää.
Mies poloa syytetään sillä perusteella että sillä on puhelimessa naisten numeroita ja puhe tapa on epäilyttävä???
Vai oliko ensin epäilyksen siemen ja sitten se miehen puhekkin kävi kuulostamaan oudolta?Olisin sitä mieltä että näyttöä pitäs olla vähän tanakammin ennenkä käydään miestä "mestaamaan"
T: mies
Ps: teidän naisten kanssa ei läheskään aina ole helppo elää
Tässä taas huomaa miten eritavalla naiset ja miehet osaa ajatella..
Siis on toki mahdollista, että mies pettää, mutta tosiaan onko syytä olla uskomatta miehen sanaa, uskooko miehesi aina sinua?
aamulla klo 10 jutella sen toisen pimun kanssa vaan katkaisi puhelun....
Jos on ihan viatonta touhua hänen puoleltaan niin miksei olisi voinut vastata puheluun?
Pikkasen on selittelyn makua koko tuossa hommassa..
aamulla klo 10 jutella sen toisen pimun kanssa vaan katkaisi puhelun....
Jos on ihan viatonta touhua hänen puoleltaan niin miksei olisi voinut vastata puheluun?Pikkasen on selittelyn makua koko tuossa hommassa..
Tai jos joku pikkupimu on nihastunut mieheen ja ahdistelee tätä niin mies ei halua vastata sille??
Minun ja mieheni keskustelu joskus aikoinaan:
Mies: Minusta tuntuisi tosi pahalta, jos sä pettäisit mua
Minä: no hölmö! En kai mä ikinä tekis niin kun rakastan sua niin paljon (myöskin välittävä ilme kasvoilla ja silmissä)
kuva siirtyy seuraavaan otokseen:
Mies nro 2: Eikö se sun mies epäillyt mitään, kun sanoit ettei se voi tulla sun luokse tänään?
Minä: ei se epäillyt, oles nyt hiljaa ja naidaan vielä kerran
...
sillä uskon, että jäisin siitä varmasti kiinni.
Sitäpaitsi jos miehen puhelin on kotona niin on myös mies itse.
Tämä asia kuluttaa minua nyt ihan kamalasti!
Se tapa, jolla mies minulle puhui...
Keskustelu meni suurinpiirtein näin:Minä: Tämä asia vaivaa minua todella todella paljon.
Mies (vähän naureskellen) Luuletko, että käyn naimassa muita naisia sillon, kun en ole kotona?
Minä: En tiedä mitä teet ja missä sillon, kun et ole kotona.
Mies: (Hymyillen) Sä olet ihan mahdoton.
Minä: Mutta ihan tosissaan. Jos sulle ilmestyy tuollaisia puheluja niin mitä mun pitäisi ajatella.
Mies: (Välittävä katse silmissä) Älä hätäile, ei ole mitään hätää.Tuossa tuntui, että ei ole millään mahdollista, että mies olisi minua pettänyt! Mutta sitten, kun ajattelen asiaa yksin niin asiat vain paisuvat ja paisuvat mielessäni ja mielikuvitus lähtee vauhtiin.
ap
Älä kuule ap ole liian sinisilmäinen, ei ole ukollas puhtaat jauhot pussissa. Siis ihan niinkuin ei serkku voisi hankkia puhelinliittymä ja luuria tuollaista hommaa varten! Kyllähän se on sua pettänyt!
Jos miehesi pettäisi sinua, miksi olisi noin kömpelö? Pitää kännykkää ääni päällä, antaa sinun tutkia puhelutietoja ja tallentaa tyttöjen numerot.
(Toki, joskus mies haluaakin jäädä kiinni, mutta nythän ap on kysynyt mieheltään selitystä asiaan, eikä tämä myönnä mitään).
Sinulla on oikeastaan vain kaksi vaihtoehtoa: joko soitat Marialle ja kysyt - tai pyyhit asian pääkopastasi ja uskot miestäsi.
Muista, että mies on sinun kanssasi vapaaehtoisesti. Kyttäämällä et voi häntä pakottaa pysymään uskollisena.
ja järjestäkää kunnon ryhmäseksibileet...