Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni taitaa pettää... Vai pettääköhän...

Vierailija
20.01.2009 |

Olen kirjoittanut tämän jo toiseen ketjuun, jossa kysyttiin voiko mies antaa puhelinnumeronsa toiselle naiselle.

No ajattelin tehdä ihan oman aloituksen kun muuten menee toinen ketju vain minun asioitteni jauhamiseen.

Tämän kirjoitin jo toiseen ketjuun:

Meillä tilannse tämä:

Mies on 30v ja miehen serkku on 22v ovat hyviä kavereita.

Perjantaina mies kävi 22v serkkunsa kanssa saunassa ja tuli kotiin joskus 2.30. Miehen puhelin soi klo 4.00 , 4.30 ja 5.00. Jokaisella kerralla soittaja oli joku Maria. Katsoin myös soitetut puhelut ja miehen puhelimesta oli soitettu kaisalle ja Marialle n. klo 1.50. Kaisalle oli lähetetty myös viestejä. Kaisa ja Maria on molemmat n 18v nuoria tyttöjä.

Tätä on tapahtunut myös aikaisemminkin ja selitys on aina ollut, että tämä 22v serkku pitää yhteyttä näihin tyttöihin mieheni puhelimesta. Ilmeiseti, että ei jäisi kiinni olmalle tyttökaverilleen. Minä epäilen, mutta samalla haluan todella kovasti uskoa miestäni.

Sitten lauantai aamuna Maria soitti miehelleni klo 10. Mies ei vastannut vaan painoi puhelun kiinni. Sanoi, että ei ymmärrä miksi Maria soittaa hänelle.

Ollaan puhuttu asiasta ja mies yhä ihmettelee, että mitä asiaa tytöllä olisi voinut olla.

Minun mielestä tuollainen numeron jakaminen ei ole ollenkaan ok!!! Numeroa ei vaan anneta vieraille tai edes vähän tutummillekaan naisille jos ihan välttämätöntä tarvetta ei ole.

Mies ainakin lupasi, että serkku ei enää voi pitää yhteyttä tyttöihin mieheni puhelimesta. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että oli vain minun lepyttelyä ja kun mies seuraavan kerran käy jossain niin taas ilmestyy uusia puheluita ja viestejä... Huoh!

---

Sitten tuli useita vastauksia, että en voi olla tosissani ja uskon mieheni selityksiä... Enkä enää olekaan ihan varma mitä tehdä...

Kaikista järkevintä olisi varmasti poistua av:lta. Tuskin täältä saa mitään muuta, kuin suuret epäluulot ja sekaisen mielen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enhän tiedä ihan reaali tilannettakaan. Joten omapahan on asiasi!

Vierailija
42/45 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään? Jos mies menee vaikeaksi eikä anna soittaa, selvä peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä niin että sanot miehellesi tulevasi kotiin vaikka keskiviikkona, ja tuletkin jo tiistaina? Tai jos mies tietää/muistaa matkapäivät, niin sitten sanot että tulet tiistai-iltana klo 21 ja tuletkin jo kello 16 tms niin voisit "yllättää" miehen kotoa, toivottavasti yksin?

Ole tarkkana kuin porkkana!

P.S. ja jos mies sanoo lähtevänsä taas serkulle saunaan, niin sano että ai kun kiva, minä (ja lapset) tullaan mukaan! :) Kato vääntyykö naama

Vierailija
44/45 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mieheltäsi että voitko soittaa ja tarkistaa tässä ja nyt hänen puhelimellaan Marialle kysyäksesi että missä mennään. Jos mies pullikoi vastaan, niin silloin ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
45/45 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei noista merkeistä vielä varmasti pettämistä voi päätellä.

Mutta se on selvää, että miehelläsi jotain sinun (ap) kannalta vaarallista vipinää noiden naisten kanssa on ja että sinulla on täysi oikeus vaatia yhteydenpidon totaalisen lopettamisen niihin naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi