Sperman nieleminen
Mikä naisilla oikein on sperman kanssa. Miksi sitä ei vaan voi niellä?
Miltä teistä tuntuisi jos mies aina sylkisi teitä nuollessaan? Kävisikö ehkä mielessä että nuolemisesi ei ole miellyttävää?
Minusta on tosi kurjaa että juuri kun nautin aivan valtavasti niin joudun miettimään että rouvan mielestä on inhottavaa että minä saan orgasmin.
Mikä ihme siinä siis on niin inhottavaa? Maku? Koostumus? Mielikuva?
Olen maistanut omaani ja aika mautonta se on, koostumus... no helposti nieltävää ; )
Kommentit (161)
Jos on kirkasta ja juoksevaa eikä tule kovin paljon niin voi hyvin niellä. Mutta sitten toisilla on sellaista paksua liisteriä mikä on pahan makuista jata saa todellakin nieleskellä että se menee alas. Eihän se pakko ole laueta suuhun vaikka suuseksiä harrastaakin ja vertaus naisen pillun nuolemiseen ontuu aika pahasti.
Tuohon makuun, miehisestä näkökulmasta: kyllä se mitä päivällä olet syönyt lounaaksi vaikuttaa siihen makuun.. emäntä otti jälleen yhtenä iltana suihin ja nieltyään totesi että olipas TODELLA suolaista, ei ole ennen tältä maistunut. Sanoin sitten että tuli kyllä aika suolaista makkarasoppaa töissä syötyä... :)
Koulun vessassa vähän inhottavaa (siis muutama vuosi sitten) kun seksihullulta pojalta yhtäkkiä alkoi tulla ja tunti oli alussa
Minulla ainakin tulee oksennus ja sama kuin olisin jo kertaalleen oksentanut suuhuni ja sitten se pitäisi niellä vielä. Joudun istumaan pitkään vessassa sen jälkeen jos nielen. Suuhun voi tulla kunhan en niele
En pysty nielmään spermaa. Mieheni ei edes halua, että tekisin siksi näin. Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella sitä täällä kenellekkään ulkopuoliselle henkilölle. En koe myöskään huonommuutta asian suhteen. Minulla ei ole myöskään tarvetta kertoa täällä, että minä se teen mitä vain ja ole kova kimma...
Kukaan terve nainen ei sellaista limaa niele.
Ja oletteko ajatelleet, lapsi voi alkaa kasvaa vatsalaukussa!
vitun vammanen idiootti ootko sä tosissas xD
ikää oli 7?
niin tärkeää on? Mies saa purkaantua suuhuni, tietysti. Mutta en kuitenkaan niele.
ei se sen kummempaa oo kuin tomaatinsiementen nielaisu, tai jokin tahmee yskänlääke.
Jotkut maistuu väkevälle, mut tarviiko sitä jäädä makusteleen, slurp vaan alas.
Aloittajalle vaan että oletko koskaan nuollut naista jolla tulee kanssa, siis muutakin kuin tavallinen kostuminen, nainen joka squrtlaa? Mieti jos joku nainen tulis sun suuhun paineella.
Noniin tai näin, niellään tai ollaan nielemättä.
Mun exä kyllä valutti kaiken ulos suustaan, sänky oli aina ihan litimärkä kun sylki suustaan ulos, mun kosteudet
olen. En todellakaan oleta tai halua, että mies nielee nesteeni. En minäkään hänen.
Nautinnosta ei ole pois lainkaan, vaikka nielemättä jättää. Vai onko joillekin miehille oma lasti niin arvokasta, että vaimon on se nieltävä :)).
sehän todellakin kuuluu niellä, se on terveellistä ja ravitsevaa sekä hyvin siistiä...kun sen nielee se ei varmasti valu lakanoille eikä pikkareihin ja siinä on sekin hyvä puoli, että mies voi nuolla ilman mitään sivumakuja tai ikävästi tunnelman katkaisevaa tiskaamista. tietty sukupuolitautiriski kasvaa vähän, joten olisi suotavaa jos niitä ei olisi.
sehän todellakin kuuluu niellä, se on terveellistä ja ravitsevaa sekä hyvin siistiä...kun sen nielee se ei varmasti valu lakanoille eikä pikkareihin ja siinä on sekin hyvä puoli, että mies voi nuolla ilman mitään sivumakuja tai ikävästi tunnelman katkaisevaa tiskaamista. tietty sukupuolitautiriski kasvaa vähän, joten olisi suotavaa jos niitä ei olisi. ja toki homma on vastavuoroista...jos et nuole, et voi vaatia suuseksiä.
eiks Catherine zeta jonesin mies saanu suusyövän kun nuoli sen pimppaa?
Mua ei haittaa sperman nielemisessä mikään, päin vastoin. Tykkään niellä ja tykkään myös leikkiä sperman kanssa; välillä saan snapsilasista satsin tai suklaakeksin päällä tms.
Ex-miehelläni oli ikävä tapa oikeasti sylkeä pillulleni, tuo oli yksi syistä jonka takia seksielämä väljähtyi pikkuhiljaa; "kohta tulee se hetki kun xx sylkäisee" ja niin kävi. Joka ainoa kerta. Vaikka sanoin hänelle seksin aikana, ennen ja jälkeen seksin että en pidä siitä, se ei kiihota millään tavalla, niin aina vaan räkä lensi. Koin sen todella halventavana ja loppuviimeksi se varmaan se tarkoitus olikin.
Ei kukaan täysjärkinen mies painosta rakastaan nielemään spermaa.
Penis pois suusta, kun siemensyöksy tulee. Nainen voi silloin vielä hyväillä penistä käsillään ja nautintoa varmasti riittää näin.
Kohtele naistasi rakkaudella ja kunnioituksella, niin intohimoista seksiä riittää vielä vuosienkin jälkeen!
T. Onnellisesti naimisissa oleva mies
Anteeksi vaan, mutta mä en oikein ymmärrä ap:ta. Sua häiritsee, että nainen ei tykkää spermasi mausta, joten naisen pitäisi teeskennellä, että spermasi on hyvää, vaikka ei ole? Jos se maistuu naisesta pahalta niin ei sille mitään voi, mun mielestä aika ahdistavaa, että väkipakolla pitäisi niellä ja vielä teeskennellä, että tykkää. Seuraavaksi sitten varmaan valitettaisiin, että ei tarpeeksi maiskuttele "mmmmm" ja nautiskele ihanista mälleistä. Olisiko se nyt sitten niin paljon parempi, että nainen nielisi kun kumminkin jo tiedät ettei se siitä nauti?
Trolli taas vauhdissa.. Olen käynyt lääkiksen ja sellaista voi vain sattua elokuvissa, äly hoi!