Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lyhyillä naisilla tiukempi?

Vierailija
18.02.2015 |

En ole ikinä pannut lyhyttä naista kun olen itse aika pitkä. Nyt rupesi mietityttämään, että pitäisikö joskus kokeilla? M22

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain 151cm pitkä. Mieheni ainakin on sanonut ettei saa kaikissa asennoissa tuntumaa kunnolla. Eli ei, minulla ei ole tiukka vaan liian löysä.

Vierailija
42/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä naisystävä hoikka., urheileva 155 cm pituinen ja täytyy todeta että selkeästi tiukin mitä tullut vastaan. En tiedä johtuuko pituudesta vai siitä ettei nainen ole synnyttänyt yhtää lasta?

M50

Luultavasti siitä kun ei ole synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tiukkuus ei ole mikään juttu. Luulisi olevan tärkeää, kun oma varustelu on vain parempaa keskitasoa, mutta ei ole. Jo pelkästään sama nainen voi olla eri päivänä hyvinkin erilainen tiukkuuden puolesta. Riippuen siitä miten kiihottunut on, onko saanut orgasmia vai ei jne. Ehkä sitten en ole törmännyt todella väljään, mutta aina on tuntunut tosi hyvältä. Siksi mun on aika vaikea ymmärtää miksi peniksen osalta muutama sentti sinne tai tänne olisi deal breaker. Ymmärrän toki jos on tosi pieni eikä tunne sitä onko sisällä, mutta jatkuva jauhaminen siitä, että onko väliä sillä onko penis 14, 16 vai 18cm on jotain mikä ei uppoa kalloon.

Vierailija
44/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta täällä av:lla aina väitetään että li - havalla on tiukempi kuin laihalla. Itse olen pitkä ja laiha, joten ehkä kaikkein lö - ysin mahdollinen :D

Pituus, paino, kup - pikoko, ikä, onnistuuko fistaus?

Pitkät hoikat naiset on hyvän näköisiä, paikallisessa kaupassa on lähes 180cm nainen millä on aivan käsittämättömän leveä lan -tio ja ISO PER - SE, pieni mies varmaan hukkuisi sinne paka - roiden väliin😂😂 ja voisi kuvitella että on jätti pil - lu mihin mahtuisi mitä vaan?

Tuo nainen on tosi kauniskin vielä.

Vierailija
45/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta täällä av:lla aina väitetään että lihavalla on tiukempi kuin laihalla. Itse olen pitkä ja laiha, joten ehkä kaikkein löysin mahdollinen :D

Voisinko tulla vähän kokeilemaan?

Ihan tutkimusmielessä.

Vierailija
46/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tiukkuus ei ole mikään juttu. Luulisi olevan tärkeää, kun oma varustelu on vain parempaa keskitasoa, mutta ei ole. Jo pelkästään sama nainen voi olla eri päivänä hyvinkin erilainen tiukkuuden puolesta. Riippuen siitä miten kiihottunut on, onko saanut orgasmia vai ei jne. Ehkä sitten en ole törmännyt todella väljään, mutta aina on tuntunut tosi hyvältä. Siksi mun on aika vaikea ymmärtää miksi peniksen osalta muutama sentti sinne tai tänne olisi deal breaker. Ymmärrän toki jos on tosi pieni eikä tunne sitä onko sisällä, mutta jatkuva jauhaminen siitä, että onko väliä sillä onko penis 14, 16 vai 18cm on jotain mikä ei uppoa kalloon.

Tämä on kyllä hauska palsta, jonka kokokeskustelut peniksistä liikkuvat aivan omissa sfääreissään todellisuuteen nähden. Laajoissa (15 500+ miestä) tutkimuksissa todetaan, että peniksen keskipituus erektiossa on 13,12 cm ja keskimääräinen ympärysmitta erektiossa on 11,66 cm (halkaisija 3,7 cm). Lisäksi todetaan, että vain 3%:lla miehistä penis on erektiossa yli 16 cm pitkä ja ympärysmitaltaan yli 14 cm (halkaisija 4,5 cm). Eli siis 97%:lla miehistä on pienempi kuin nuo viimeisimmäksi mainitut mitat. Mutta, juuri nuo 3% ja heidän kumppaninsa ovat yötäpäivää keskustelemassa vauvapalstalla! :)

https://www.bjuinternational.com/bjui-blog/normal-review-analyzes-data-…

Vierailija
47/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on naisellakin ne ilolihakset.

En ole huomannut että koolla olisi ollut niin paljon merkitystä vaan iloluontoisuudella. Jos pimppi on ihan levällään koko ajan se tuntuu ehkä vähän isolta, ei toki epämiellyttävältä sekään.

Mutta iloluontoisella ja elämästä nauttivalla naisella helposti tuntuu pimpissä vähän ylimääräistäkin värinää ja kun nainen tulee lähelle orkkua se parhaimmillaan puristelee mehut miehestäkin. Mitoiltaan täsmälleen samalnlainen nainen voi olla huippupano tai aika tavallinen kokemus riippuen siitä onko alpäässä lihasvoimaa ja kiihottuuko nainen kunnolla vai makoileeko vain selällään.

Vierailija
48/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Toki se meneekin juuri näin. ....

Ja olen nussinut ihan jokaista, jota olen halunnut. Noin 50-60 petikumppania ja ei yksiäkään pakkeja. Vähän kyseenalainen saavutus, mutta rehvasteleehan ne miehetkin minkä kerkiävät. Ottaen huomioon, että sama kumppani on ollut nyt jo vähän yli 8 vuotta, että aika iloluontoinen olen ollut nuoresta lähtien.

N31

Niinhän sananlaskussa sanotaan että Junala rakastaa iloista antajaa.

Vierailija
49/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaa sopivan mailan ni harvemmi tarvii stressata maalin koosta, oli pelialue sitten lyhyt tai pitkä. ;)

Vierailija
50/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hoikilla naisilla on kaikista tiukin tavara. Sellaisilla laudoilla, jotka eivät lihoa millään.

Vierailija
51/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä faktaa mutta mies ainakin sanoo minua tiukaksija haluaakin kyllä usein seksiä.. Olen 151cm, mieheni taas on mallia pitkä..

Molemmat lapseni ovat olleet alle 3kg ja molemmat on syntyneet sektiolla koska eivät muuten olis mahtuneet...

Vierailija
52/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa! Sektio tehdään lantionluiden kapeuden takia. Sillä ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa.

Vierailija
53/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus itsessään venyttää naisen paikkoja. Sektiolla synnyttänyt ei todellakaan ole aina siitä tiukimmasta päästä.

Vierailija
54/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä naisilla on lyhyempi, ei välttämättä tiukempi. Tämä on minun kokemus 150-160 senttisistä naisista. Ei tahdo mahtua koko mitta sisään ,mut tiukkuudessa en ole eroa huomannut. Tosin ainoa liian tiukka oli myös pieni n. 30 v. nainen.

Vierailija
55/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te määrittelette sen tiukkuuden?

Montako sormeen menee vierekkäin?

Vierailija
56/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole tiukkuudesta, vaan suhteellisuudesta. Kahdesta erikokoisesta toinen on aina tiukempi. Kumpi on parempi, jääköön jokaisen arvioitavaksi.

Vierailija
57/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tiukaksi sanonut monikin mies. Olen 162 ja muutenkin pieni kooltani, jalka 36 jne. Kiihotun kyllä todella märäksi ja kyllä tuonne uppoaa ainakin 19cm ihan ok. Paksuudesta enemmän tekee tiukkaa. Tykkään jotenkin isommista miehistä, jotenkin ihanaa saada kunnolla kyytiä, kun toinen on 198 ja yli tuplasti painavampi.

Vierailija
58/81 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just thinking kirjoitti:

Miten te määrittelette sen tiukkuuden?

Montako sormeen menee vierekkäin?

Mulle menee kaks sormea, kolme liikaa ja käy todella kipeää. t. 156 cm synnyttämätön nainen

Vierailija
59/81 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Yksilöitä kaikki.

Vierailija
60/81 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituus vaikuttaa emättimen pituuteen, se on sisäelin. Keskimäärin emätin on 6-12 cm mittainen, lyhyillä naisilla siis lähempänä alarajaa, pitkillä ylärajaa. Mutta, emätin pystyy venymään yhdynnässä pituussuunnassa. Tiukkuuteen vaikuttaa sen sijaan luonnollinen sattuma, ikä, alatiesynnytykset yms. sekä kehon rasva. Emätin itsessään ei liho eikä laihdu, mutta sen reunojen ulkopuolella on kehon sisäistä rasvaa, joka estää hiukan emättimen venymistä. leveyssuunnassa. Siksi hiukan pulleammilla naisilla emätin voi tuntua tiukemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan