Onko lyhyillä naisilla tiukempi?
En ole ikinä pannut lyhyttä naista kun olen itse aika pitkä. Nyt rupesi mietityttämään, että pitäisikö joskus kokeilla? M22
Kommentit (81)
"tiukempi"? Mihin verrataan? Jos on tarpeeksi paksu mulukku, melkein kaikki tuntuvat tiukoilta. Minulla sattuu olemaan eikä 25:n joukossa ole ollut kuin pari keskilöysää, mutta vaihtamalla asentoa, nekin ovat tuntuneet tiukoilta. Enemmän peräänkuulutan sitä, osaako nainen puristella. Joku tosi valitti, että on vaikea puristaa, kun vagina on pingottunut äärirajoille paksusta peniksestä. Mutta hyvin se onnistui. Ja isokin mulukku on välillä pienempi, ei se puolta tuntia pysy teräksenkovana, se on varmaa. Silloin on naisen vuoro liikkua ja käyttää alapään lihaksiaan.
Yhteenveto: Tosi harvoin se vagina on löysä, miehellä on usein vain liian ohut.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa! Sektio tehdään lantionluiden kapeuden takia. Sillä ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa.
Niinpä. Kudoshan antaa periksi, jos ei muuten niin repeämällä. Luiden sisämittaa ei sitä vastoin pysty kumoamaan millään vaan jos läpi ei mahdu niin ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvojen syntymäkoossa merkittäviä eroja äidin koon mukaan? Siis keskimääräisesti.
Jos ei ole niin silloin lyhyellä naisella on syytä olla yhtä iso pillu kuin pitkälläkin naisella. Toisaalta olen kuullut, että kovin pienille naisille tehtäisiin 'keisarinleikkaus' helpommin, koska ovat niin pieniä, ettei synnytys olisi helppo.Vaimo lyhyt ja todella tiukka, normi muna mahtuu juurta myöten, lapset 2kpl ovat olleet pieniä, syntyneet ennen aikaisesti ja molemmat sektioitu lääkärin päätöksellä.
No lääkäri päättää aina sektiosta. Ennen aikaisen lapsen on monesti turvallisempaa syntyä sektiolla.
Olen ollut 150cm pitkän ja 180cm pitkän naisen kanssa. Eroa en huomannut tiukkuudessa.
M 195cm
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa! Sektio tehdään lantionluiden kapeuden takia. Sillä ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa.
Tää kommentti oli varmaan minulle kun sanoin että molemmat lapseni ovat olleet alle 3kg ja syntyneet sektiolla...
Niin muotoilin asian huonosti, tarkoitin viitata siihen kun täällä sanottiin että lyhyet synnyttävät silti usein normaalisti normaalipainoisia lapsia. Niin mulla on kyllä kokemusta päinvastaisesta, tiedän minun lisäkseni muutaman muun lyhyen naisen jonka lapset on olleet reilusti alle 3 kiloisia. Tosin tilastofaktaa minulla ei ole että voihan se olla että suurin osa synnyttää normaalipainoisia lapsia.
Mutta en siis tarkoittanut että alapään tiukkuus siihen sektiopäätökseen vaikutti.
Ainut asia mistä tietää onko naisella tiukka on suun koko ei vartalon pituus,iso suu löysä pinpunkka ja pieni suu niin tiukka pilde. Jos väittää vastaan niin on isosuinen ja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kommentti oli varmaan minulle kun sanoin että molemmat lapseni ovat olleet alle 3kg ja syntyneet sektiolla...
Niin muotoilin asian huonosti, tarkoitin viitata siihen kun täällä sanottiin että lyhyet synnyttävät silti usein normaalisti normaalipainoisia lapsia. Niin mulla on kyllä kokemusta päinvastaisesta, tiedän minun lisäkseni muutaman muun lyhyen naisen jonka lapset on olleet reilusti alle 3 kiloisia. Tosin tilastofaktaa minulla ei ole että voihan se olla että suurin osa synnyttää normaalipainoisia lapsia.
Mutta en siis tarkoittanut että alapään tiukkuus siihen sektiopäätökseen vaikutti.
Minä olen 155 cm hoikka nainen ja synnyttänyt yli neljäkiloisia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en siis tarkoittanut että alapään tiukkuus siihen sektiopäätökseen vaikutti.Minä olen 155 cm hoikka nainen ja synnyttänyt yli neljäkiloisia :)
Montakos olet tehnyt??
Sellainen noin 165 cm pitkä, sopusuhtainen nainen, jolla on kiinteä, lihaksikas peppu on kiihottavin. Peppu on seksin sielun peili, sanotaan. Tissit ei mua niinkään kiinnosta. Kyllä pillu silloin on tiukka, jos liikkuu paljon. Anteeksi toi pillu sana, mutta Juice Leskinen sanoi, että se on Suomen kielen kaunein sana. Tärkeetä on myös kunnon stondis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en siis tarkoittanut että alapään tiukkuus siihen sektiopäätökseen vaikutti.Minä olen 155 cm hoikka nainen ja synnyttänyt yli neljäkiloisia :)
Montakos olet tehnyt??
Kolme :)
Minun naiseni ovat olleet välitä 180-156 cm. Itse asiassa noita 156 on ollut kaksi ja toinen oli tiukka ja toinen väljempi kuin se 180 cm pitkä. Molemmilla 156 pitkillä oli todella isot häpyhuulet ja toisella, sillä väljemmällä, vielä varmaan pari senttinen klitoris. Kumpaankin laukesi tosi hyvin ja molemmat uikuttivat omalla tavallaan. Se tiukempi vaan oli aivan hullu, että ei se tiukkuus mitään takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos olet tehnyt??
Kolme :)
Ei ollut sinulle
MINULLA YHDEN YÖN KOKEMUS AHTAASTA PILLUSTA..NAINEN 23 VUOTIAS VIISIVUOTIAAN POJAN ÄITI..SEKTIOLLA MAAILMAAN OLI NIIN KAPEA LANTIO JA MYÖSKIN AHDAS PIMPPI.
SAIN KYLLÄ SURVAISTUA POHJAAN ASTI KUN LIUKUVOIDETTA KÄYTETTIIN..ROUVA SANOI TEKI NIIN HYVÄÄ KUN PIMPIN PITI VENYÄ. AAMULLA VIELÄ UUSITTIIN PANO.
Vierailija kirjoitti:
Tiukkuudesta en tiedä, mutta ainakin pituus on lyhyempi. Eli et varmaan mahtuisi kokonaan sisään jos sinulla on tosi iso.
Miten naisen värkin mitat muka vaihtelisivat naisen pituuden mukaan? Ei se miehienkään kohdalla toimi niin että 160 pitkällä on minimuna ja 2 metrisellä kanki kuin hevosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkuudesta en tiedä, mutta ainakin pituus on lyhyempi. Eli et varmaan mahtuisi kokonaan sisään jos sinulla on tosi iso.
Miten naisen värkin mitat muka vaihtelisivat naisen pituuden mukaan? Ei se miehienkään kohdalla toimi niin että 160 pitkällä on minimuna ja 2 metrisellä kanki kuin hevosella.
Miehellä ei ole sisäelintä nimeltä vagina.
Lyhyt ja muutenkin siro kaunotar on siro ihan kaikkialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, riippuu ihan naisesta. Vaimollani on tiukka, kaksi sormea mahtuu kiihoittuneesen pilluun ja kullini venyttää auki liki äärimmilleen. Mutta hänellä on ilmeisesti keskivertoa pidempi emätin koska 20cm kaluni on mahtunut sinne juuri ja juuri kokonaan. Joskus harvoin ollut liian kova ja pitkä. Vaimolla pituutta kumminkin vai 163cm. Nuorena hoikka mutta leveälanteinen ja isotissinen, sellainen kuin monissa naisellisissa tekoälyllä luoduissa naiskuvissa.
Kerran yks sotaveteraani tämän minulle kertoi. Piru makasi ojan pohjalla ja naiset hyppäsi yli, jos oli pitkät jalat niin kirves vain hipaisi jos taas lyhyet niin......
Kokemusta kaiken pituista naisista ja mikään ulkoinen asia ei korreloi vaginan tiukkuutta. Löysin tapaamaani värkki oli 28v lapsettomalla kisakireällällä naisella.
Tiukin yh äidillä joka ei kauheasti jumppaillut. Nykyinen vaimo on todella urheilullinen ja hänellä 2 kirein.
Ei pidä paikkaansa