Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lyhyillä naisilla tiukempi?

Vierailija
18.02.2015 |

En ole ikinä pannut lyhyttä naista kun olen itse aika pitkä. Nyt rupesi mietityttämään, että pitäisikö joskus kokeilla? M22

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:58"]

Miksi se pillun tiukkuus on niin tärkeää? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun itse en ole edes neitsyenä tiukka ollutkaan. Kaikki ovat aina tykänneet kanssani nussia vaikka ei ole viivapillua, tiukkaa vartaloa, kiinteitä "keskikokoisia" rintoja sen enempää kuin veistoksellisia piirteitä. Edes posliinia ei tällä nartulla ole. On vain pirtsakka luonne ja kiimainen lorttopillu:) Jostain syystä olen kuitenkin hyvin monelle ollut mieluista seksiseuraa. N31

[/quote]

Niin mutta ketkä kaikki eivät ole haluaneet nussia kanssasi. Kai se nyt on aika selvää että ne jotka haluaa niin haluaa. Ne jotka etsii nuorempaa ja tiukempaa oravapillua etsii sitä. Jos joku nussii 40v römpsävalasta niin se voi käyttää aivan samaa argumenttia kuin sinä että ne jotka sitä nussii niin haluaa sitä.
[/quote]

Ei kyllä vaikuta ikä oravapilluun tai tiukkuuteen, ihan vain tiedoksi.

Vierailija
22/81 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:05"]

En ole ikinä pannut lyhyttä naista kun olen itse aika pitkä. Nyt rupesi mietityttämään, että pitäisikö joskus kokeilla? M22

[/quote]

Sekö on ainoa ongelma.

Vaikuttaa siltä, että ongelma on siellä saantipuolella, ylipäätään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillun rakenne on lähtökohtaisesti sirompi mutta mikäli

lantiopohja ja lantion muukin lihaksisto on hyvässä kunnossa

on nainen tiukempi automaattisesti. itselläni oli

nainen jonka sisään mahduin vain puoliksi.

jos yritin oikein voimalla työntää, taipui vaan hieman muttei

mennyt yhtään syvemmälle enää.

Orgasmit olivat voimakkaita ja nainen sanoinkin

joskus että koko pillu tykyttää ja tuntuu kauan aikaa siellä

kun olen lauennut.

Vierailija
24/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiukempia kyllä kuin pitkät.

Vierailija
25/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kutinsa.

Vierailija
26/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri joka on arviolta 152 senttinen ja tosi pienikokoinen, timmi nainen jolla ei ylimääräistä missään.

Itse olen 175 senttinen normaalivartaloinen nainen, ja minusta tuo pienikokoinen työkaveri näyttää jo ihan vartalon kokonsa puolesta siltä, että sillä on pakostikin pienemmät paikat kuin minulla.

Jos olisin mies, niin panisin ehdottomasti noita 150-160 senttisiä taskuraketteja.

Vierailija
27/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri joka on arviolta 152 senttinen ja tosi pienikokoinen, timmi nainen jolla ei ylimääräistä missään.

Itse olen 175 senttinen normaalivartaloinen nainen, ja minusta tuo pienikokoinen työkaveri näyttää jo ihan vartalon kokonsa puolesta siltä, että sillä on pakostikin pienemmät paikat kuin minulla.

Jos olisin mies, niin panisin ehdottomasti noita 150-160 senttisiä taskuraketteja.

Niin ja yksi fantasiani on, että pääsisin livenä katsomaan kun tuollainen seksikäs taskuraketti harrastaa seksiä normaalikokoisen miehen kanssa.

Jos minulla olisi mies, niin haluaisin varmaan välillä pyytää sitä iskemään vaikka baarista tuollaisia ja sitten tiirailisin salaa jostain kun ne panee.

Vierailija
28/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä.

Vierailija
29/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa, kun itse ollut vain167cm eikä ole flaksi käynyt pidempien kanssa. Vaimo 164cm rotevaluinen leveälanteinen suomalainen, mutta pillu ollut aina pieni ja tiukka. Vähän liian pieni omalle 20/15cm kalulle. Siksi katsellut vähän kauhulla sellaisia naisia, joilla luonnostaan puolet pienempi perä. Tullut mieleen, että menevät rikki jos panee. Siksi en ole koskaan kaivannut pienempää pillua ja katsellut himoiten vain isompia leveälanteisia kaunottaria. Tekisi hyvää sellaisenkin pillussa.

Vierailija
30/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä naisella on tavallisesti pienemmät sormet kuin pitkällä, pienempi kengän koko, pienempi nenä ja pienemmät sieraimet... miksi siis pillu olisi yhtä iso?

Ja samankokoisia lapsia synnyttävät kuitenkin.

Eli pitääkö edeltävän kommentista käsittää että pitkillä miehillä on iso?

Vierailija
31/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä tiukka ja piste.

Vierailija
32/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkuudesta en tiedä, mutta lyhyemmillä naisilla voi olla lyhyempi emätin. Vaihteluväli on 6-12cm. Omalla lyhyellä vaimolla on gynen mukaan sieltä lyhyemmästä päästä. Siksi lyhyt emätin pitkä kalu on ollut vähän haastava yhdistelmä. Tosin vaimo ei ole koskaan moittinut. Mutta tämäkin voi riippua lantion korkeudesta em rakenteellisista jutuista.

Vierailija
33/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukkuudesta en tiedä, mutta lyhyemmillä naisilla voi olla lyhyempi emätin. Vaihteluväli on 6-12cm. Omalla lyhyellä vaimolla on gynen mukaan sieltä lyhyemmästä päästä. Siksi lyhyt emätin pitkä kalu on ollut vähän haastava yhdistelmä. Tosin vaimo ei ole koskaan moittinut. Mutta tämäkin voi riippua lantion korkeudesta em rakenteellisista jutuista.

Ei gynekologisessa sisätutkimuksessa mitata vaginan pituutta. Tutkimusmatka päättyy jo kohdunkaulaan.

Vierailija
34/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ihminen olipa pätkä tai pitkä, evoluution mukaa kaikki on suhteellista mutta mieli ja asenne on eri juttu sinällään.

.

Vierailija
35/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kiihottuessa emätin laajenee ja pitenee, pituus voi tuplaantua

Vierailija
36/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lyhyillä miehillä on aina nysä

Vierailija
37/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vauvojen syntymäkoossa merkittäviä eroja äidin koon mukaan? Siis keskimääräisesti. 

Jos ei ole niin silloin lyhyellä naisella on syytä olla yhtä iso pillu kuin pitkälläkin naisella. Toisaalta olen kuullut, että kovin pienille naisille tehtäisiin 'keisarinleikkaus' helpommin, koska ovat niin pieniä, ettei synnytys olisi helppo. 

Vaimo lyhyt ja todella tiukka, normi muna mahtuu juurta myöten, lapset 2kpl ovat olleet pieniä, syntyneet ennen aikaisesti ja molemmat sektioitu lääkärin päätöksellä.

Vierailija
38/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Toki se meneekin juuri näin. Kysyinkin vain, että miksi se pil - lun tiukkuus on niin tärkeää? Lähinnä, että mitä se tuo sek - siin kokemuksena sellaista, mitä normaalilla pil - lulla varustettu ei voi tarjota? Ja tosiaan ihan vain utelias olen. Kun en ole koskaan naisten kuullut oikeasti etsivän isomu - naista miestä. Niin kauan, kun liikutaan normaalissa koossa, homman ratkaisee aivan muut avut.

Ja olen nus - si - nut ihan jokaista, jota olen halunnut. Noin 50-60 petikumppania ja ei yksiäkään pakkeja. Vähän kyseenalainen saavutus, mutta rehvasteleehan ne miehetkin minkä kerkiävät. Ottaen huomioon, että sama kumppani on ollut nyt jo vähän yli 8 vuotta, että aika iloluontoinen olen ollut nuoresta lähtien. No joo, mutta se taas ei kuulu tähän. Vaan se kireä vit - tu.

N31

Kuulostaa hyvältä, mitä sitä tiukalla jos ei sitä osata ja haluta käyttää, voisiko sua nyrk - kinai - da ja tykkäätkö siitä?

Vierailija
39/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä naisystävä hoikka., urheileva 155 cm pituinen ja täytyy todeta että selkeästi tiukin mitä tullut vastaan. En tiedä johtuuko pituudesta vai siitä ettei nainen ole synnyttänyt yhtää lasta?

M50

Vierailija
40/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä tiukka ja piste.

Piste?? Missä se piste on?555

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan