KUUMAAn Kuusta maahan kiertueen esimakua
Kommentit (21)
Juu kuvissa on islantilainen Hatari, joka otti osaa euroviisuihin 2019 kappaleella "Hatrið mun sigra"
Vierailija kirjoitti:
Juu kuvissa on islantilainen Hatari, joka otti osaa euroviisuihin 2019 kappaleella "Hatrið mun sigra"
KUUMAA ja Johannes on 😍😍
Tarkoittaako tuo bändin nimi Kuumaa mitä? Onko kuumaa eli siis tulista vai onko kuu ja maa, eli Kuumaa.
Ei ole ittelleni auennut. Ei tuo porukka mitenkään niin hottia ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo bändin nimi Kuumaa mitä? Onko kuumaa eli siis tulista vai onko kuu ja maa, eli Kuumaa.
Ei ole ittelleni auennut. Ei tuo porukka mitenkään niin hottia ainakaan ole.
En oo ihan varma, mut luulen, et on kuu&maa
Miksi lapset leikkii bondagevaatteilla? Koulussa pitäisi olla tuon ikäisten!
Johannes on hot.🥰
Ihana tyyppi!🤩🤩
Olen jo nelikymppinen, eikä tämä juttu ole oikein kolahtanut. Teinini tykkäävät kovastikin.
Täytyy kuitenkin myöntää, että nykyisissä bändeissä, laulajissa ja räppäreissä, mitä ne nyt ovatkaan, on Suomessa jotain sympaattista.
Ovat söpöjä ja elämänmyönteisiä. Musiikista voi olla monta mieltä, mutta nuoriso tykkää ja sehän on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Johannes on hot.🥰
Ihana tyyppi!🤩🤩
Kuuma on ja varmasti ihana 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Olen jo nelikymppinen, eikä tämä juttu ole oikein kolahtanut. Teinini tykkäävät kovastikin.
Täytyy kuitenkin myöntää, että nykyisissä bändeissä, laulajissa ja räppäreissä, mitä ne nyt ovatkaan, on Suomessa jotain sympaattista.
Ovat söpöjä ja elämänmyönteisiä. Musiikista voi olla monta mieltä, mutta nuoriso tykkää ja sehän on pääasia.
Ja hyviä biisejä on, hyviä sanoituksia
https://64.media.tumblr.com/5bbdee8aaf642aead1688807b7e3a643/tumblr_ps8…
Johannes on hot 😍