Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua naisia jotka ovat laihan miehen kanssa

Vierailija
09.04.2010 |

mua ei voi vähempää kiinnostaa lonttoperseiset kukkakepit. ja aivan järkyttävää jos on vielä lyhyt.

kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.

mä ainakin tarvin miehen joka jaksaa tehdä raavaiden miesten hommia.

ja kantaa minuakin jos tarve vaatii :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se luisuus alkoi häiritä siinä jossain vaiheessa. Mies oli kyllä pitkä hujoppi mutta todella luinen ja vaikka söi mitä, ei tullut lihaa luiden päälle. Teii raavaita hommia kyllä, mut ei lihaksiakaan kertynyt silti. Läpipasko:D

Meillä oli hyvä suhde ja se päättyi muista syistä! Mutta kyllä se laihuus häiritsi vaikka en sitä halunnut silloin tunnustaa. Se kiinnostus toisen vartaloa kohtaan laimeni rakastumisen jälkeen juuri tuon laihuuden takia.

Vierailija
2/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin seurustelin laihan miehen kanssa, jonka laihuus häiritsi. Se ei kuitenkaan ollut syy eroon.

Oli kyllä keskimittainen, ihan miehekkäät hartiat ja lihasta mukavasti käsivarsissa, mutta ei mitään ylimääräistä missään muualla, vaikka söi miten paljon. JAksoi kyllä kantaa minua, mutta olenkin pieni. ;) Silti salaa haaveilin isommasta, lihaksikkaammasta, harteikkaasta... Sellaisesta, jonka kainalossa tuntisi olevansa turvassa.

En pidä itseäni mitenkään pinnallisena ja ihan hävettää myöntää tällaista, mutta kai minä sitten olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei..mulla on laiha ja alle 170cm mies..itse olen samanmittainen ja pari kiloa miestä painavampi=)

ja mies on ihana=)mutta eipähän tarvii olla mustasukkainen,jos mies ei muille kelpaa=)

Vierailija
4/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olen itse normaalipainoinen, tunsin itseni läskiksi sen rinnalla. Nyt kun mulla on ollut pullukampi mies, ei kuitenkaan läski, niin itsetunto on kohonnut, aika sairasta mutta niin se vaan meni.

Vierailija
5/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pitkänmatkan juoksua harrastavat miehet ovat hoikkia, mutta silti timmissä kunnossa ja voimaakin löytyy enemmän kuin keskiverto-kaljamahalta. Minuun vetoaa enemmän tällainen mies kuin bodattu "kaappi", mutta makunsa kullakin.

Pituuskaan ei ole itselleni koskaan ollut tärkeää, kun itse olen vain 161 cm. Mieheni on reilut kymmenen senttiä pidempi, mikä on varsin passeli pituus.

Vierailija
6/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt laihaa miestää mieluummin katselee kuin lihavaa. Itseasiassa en tunne yhtään miestä, jota ajattelisin ensisijaisesti laihana.

Vierailija
7/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha puhua tai syyllistäänenä muita kuin suomityttöjä itseään ulkonäköpaineiden luomisesta. Tämän päivän keskusteluissa on suomimammat haukkuneet laihat miehet ja rumat naiset joten ei uskoisi mitä maalaismammoja suurinosa teistä kumminkin on. Säälittävää.

Vierailija
8/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, urheilullinen kroppa ilman ylimääräistä. Ja käyttää todella tyylikkäi vaatteita.

Vierailija
9/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisista kaljamahoista tai pulleista miehistä. Jotenkin tulee mieleen laiskuus ja huonot elintavat. Vaikka mikäs sitä laihaa (joka ei liho vaikka syö kuinka) elämästä epäterveellisesti.

Lihaksikas mies kelpaa kyllä.

Miestysäväni on hoikka/laiha muttei se minua haittaa, onneksi on myös pitempi(~190cm ja minä 163cm) ja lihaksikas(jaksaa kyllä tehdä rankkaa työtä ja muita "miesten hommia").

Muistaakseni olen seurustellut yhtä pullukkaa lukuunottamatta laihojen/hoikkien miesten kanssa. Pullukalla tosiaan oli huonot elintavat ja hän jäikin aika nopeasti pois kuvioista.

Kenenkään bodaajan kanssa en ole ollut (ei ole sattunut niin hyvä säkä.. kai) ja nekin "lihaksikkaat" joiden kanssa olen ollut ovat hankkineet lihaksensa fyysisestä työstä ja ne ovat juuri sellaiset kuivakkaat/kituliaat lihakset :D

Aikaisempi miesystäväni oli lyhyt ja se laihuus+lyhyys häiritsi. Hän oli minua muutaman sentin pitempi eikä lihonut millään (ei yllättänyt kun lääkäri kertoi hänelle että kolesteroliarvot ovat päin honkia. Kun voi syödä mitä vain niin hänhän söi)

Ei tuntunut kainalo mitenkään "turvalliselta" varsinkaan kun tiesin että painoin häntä muutaman kilon enemmän yhdessä vaiheessa.

No makunsa kullakin,

Vierailija
10/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehissä vetoaa. Enkä nyt tarkoita mitään keskiverto vähän päälle 180cm. Isot miehet on aika köntyksiä, minä haluan että mieheni on räväkkä ja nopea ja täsmällinen liikkeissään, että ehtii pelastaa minut vaikka heikoilta jäiltä ilman kompurointia ;o) Mutta ei se saa rimpulakaan olla, totta. Omani on laihahko, mutta vahva ja räväkkä ja jäntevä. Ihan jees.

Vierailija
11/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan meillä sama mies ollut:D

mun laiheliinilla oli ihan sama: kaikki arvot perseellään, koska saa syödä mitä vaan. ja sehän söi. ei lihonut mut terveys heikkeni. mut siis IHANA MIES hän on ollut, siinä ei ole mitään!

t:kakkonen

Vierailija
12/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppi onkohan meillä sama mies ollut:D

mun laiheliinilla oli ihan sama: kaikki arvot perseellään, koska saa syödä mitä vaan. ja sehän söi. ei lihonut mut terveys heikkeni. mut siis IHANA MIES hän on ollut, siinä ei ole mitään!

t:kakkonen

Paitsi jos olit hänen kanssaan "seksittömässä" suhteessa. Hän nimittäin meni alussa ihan lukkoon kun halusin "panna" koska hän ei ollut tehnyt sitä (kaikkea muuta kyllä) aikaisemmin ja se tuotti ongelmia.

Syötin hänelle kotiruokaa niin että sipsit/kaljat/pitsat jäi vähemmälle ja arvot korjaantuivat.

Vierailija
13/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaa voi yrittää lihottaa, eikä se sängyssäkään vie niin paljon tilaa kuin läski mies.

Läskin kanssa sitä paitsi menee kaikki halutkin.

Vierailija
14/43 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä viihdyn hyvin laiheliinini kanssa :)

Vierailija
15/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen laiha mieheni on sitäpaitsi saanut vuosien myötä itsensä lihotettua hoikaksi ja lihakset erottuu oikein kauniisti, ei grammaakaan ylimääräistä, vaikka ei treenaakaan huippu-urheilijan tavoin.

Vierailija
16/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööök sellasia pikkukukkakeppejä jotka menis puhaltamalla nurin.. Yööööök!

17/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lihotettua hoikaksi..

Vierailija
18/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä hän on laiha, minusta juuri sopiva kapeine vyötäröineen ja sopivasti leveine hartioineen. Ei yhtään hernekeppi tai luihu ;)

Vierailija
19/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n aloitus siihen että miehen pitäisi olla läski!? xD

En minäkään pidä mistään kukkakepeistä. Mutta en pidä mistään läskeistäkään. Joten mun mies onkin 189/86 :) Sopivasti lihasta eikä ole kukkakeppi. Eikä mikään läski :) Mieheni ei tarvitse kantaa minua, osaan kyllä kävellä.

Vierailija
20/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 200cm ja 86kg :) Hoikka siis, mutta onneksi myös lihaksikas.. Oma äitini eli mieheni anoppi sanoikin miehelleni: "Tuosta et saa laihtua tai näytät ihan kirahvilta!" :D Tottahan se on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän