Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua naisia jotka ovat laihan miehen kanssa

Vierailija
09.04.2010 |

mua ei voi vähempää kiinnostaa lonttoperseiset kukkakepit. ja aivan järkyttävää jos on vielä lyhyt.

kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.

mä ainakin tarvin miehen joka jaksaa tehdä raavaiden miesten hommia.

ja kantaa minuakin jos tarve vaatii :)

Kommentit (43)

21/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka ja lihaksikas

herkkä ja vahva

runollinen ja rationaalinen

kuuma ja pidättyväinen

rehti ja renttu

sekä

hauska ja asiallinen.

Vierailija
22/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä taas tykkään laihasta miehestäni. Ja hän on siis todellakin laiha, ei hoikka. Hän on myös pitkä ja harteikas. Mun mielestä hänellä on todella hyvännäköinen kroppa.

Ei AP:n tarvitsekaan mua ymmärtää. Mulle ihan sama, pääasia on, että itse tykkään miehestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiltä mieheltä ei löydy kuin pikkunatsa mahan alta ei pysty naimaan kun itekin olen lihava.ei kiinnosta ns.miehen läskitissit ja kaljamaha.pätkäkin kelpaa.nii mitä iloa siitä on lihavasta miehestä kun vähän pippeli siinä huulilla lepsottaa.

Vierailija
24/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, että jos takana seisoo, ei näe yli eikä sivulta eteen. Ihan alkaa henkeä ahdistamaan. Noita aina silloin tällöin seisoo vaikkapa kassajonossa.

Vierailija
25/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ne läskit mitään jaksa, ei edes nostaa! Kyllä mä haluan hiukan elävämmän miehen, myös sängyyni, joka pääsee useampaan kuin rukousasentoon:-)

Vierailija
26/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jaksaa silti kantaa sylissä tms..

ja todellakin tekee raavan miehen hommia, esim. rakennuksilla kantaa vaikka mitä painavaa!

Vierailija
27/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on hoikka ja jaksaa kantaa minua & jaksaa kantaa raskaita taakkoja mainiosti. Käy salilla vaikka ei ole hormoniruokittu kukkopoika tai kaljamasuinen peruspertti.

Vierailija
28/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää olla harteita ja lihaksia. Kokoa siis. EI MIEHEN PIDÄ LIHAVA OLLA, vaan lihaksikas! Eikä mitään kaljamahaa, eikä läskitissejä todellakaan. Roteva siis voi olla, mutta se ei ole yhtä kuin läski.

Laihat miehet on rumia, sori. Niin hentoja ja heiveröisen näköisiä.

Vierailija
29/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi usein ne laihat jaksavat tehdä hommia enemmän kuin lihavat.

Mä rakastan hyväkroppaisia miehiä! Siis hoikka ja lihaksikas, jonkin verran hartioita. Ne "miehen kokoiset" ovat hirveitä...

Vierailija
30/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää olla harteita ja lihaksia. Kokoa siis. EI MIEHEN PIDÄ LIHAVA OLLA, vaan lihaksikas! Eikä mitään kaljamahaa, eikä läskitissejä todellakaan. Roteva siis voi olla, mutta se ei ole yhtä kuin läski. Laihat miehet on rumia, sori. Niin hentoja ja heiveröisen näköisiä.

Roteva voi olla lihaksikas tai olla olematta. Samoin hoikka voi olla lihaksikas tai olla olematta. Lihaksikkuus ei ole kiinni kropan laihuudesta/rotevuudesta, vaan lihakset ovat työn tulos!

Vierailija
31/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitkeälihaksisista miehistä. Olen aina seurustellut laihojen miesten kanssa, mutta eksäni oli sellainen isokokoisempi ja vähän vatsakas. Monen vuoden suhteen aikana minua alkoi ällöttää (toinen ei ollut lihava eikä mikään kaappi, mutta silti) ja nyt taas laihan miehen kanssa olo on kuin olisi kotiin tullut.

Ehkä meillä jokaisella on tyyppi joka tuntuu kotoisalta ja omalta. Minulla se on laiha miesvartalo, vaikka itse olenkin iso nainen.

Vierailija
32/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä siinä, että miehen pitää olla mies jne. Mutta kuinkas ollakaan, rakastuin mieheen, joka on laiha ja lyhyempi kuin minä. Naimisissa ollaan ja sovitaan täydellisesti yhteen :) exät ovat olleet sellasia rotevia ja isokokoisia, mutta koska he ovat nimenomaan exiä, niin voimme päätellä että ulkonäkö/ruumiinrakenne/paino eivät ole tärkeimpiä tekijöitä suhteen toimivuuden kannalta...

Vierailija
33/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun mies ja minä.

Ei mulle oikeastaan merkitse tuommoset pinnalliset asiat, ihastuin 10v sitten jo mieheeni tekstiviestiensä kautta ennen kuin oltiin tavattukaan. Onhan se kyllä söpökin:)

Itse en kaipaa mitään "isähahmoa" minua kantamaan enkä edes tykkää isokokoisista miehistä. Tykkään hoikista poikamaisista miehistä kuten omani. Hänessä ei ole grammaakaan läskiä missään. Erottuu siksi lihaksetkin hyvin, vaikkei niin isot olekaan:)

ei..mulla on laiha ja alle 170cm mies..itse olen samanmittainen ja pari kiloa miestä painavampi=)

ja mies on ihana=)mutta eipähän tarvii olla mustasukkainen,jos mies ei muille kelpaa=)

Vierailija
34/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on verrattain lyhyt, ja jonkun mielestä laihakin, minusta vaan hoikka. Kyllä siltä lihaksiakin löytyy, varmaan jaksaisi minuakin kantaa jos yrittäisi, vaan miksipä pitäisi yrittää? Mulla on kaksi tervettä jalkaa omasta takaa, kyllä minä niillä hyvin pääsen eikä mua tarvitse ruveta kanniskelemaan. Niillä rotevilla lihaksikkailla miehillä on mun kokemukseni mukaan jokin ihme tarve esitellä sitä omaa voimakkuuttaan, ainakin minun muutama exäni harrasti sitä että ihan yllättäen tulivat nappaamaan käsivarsille ja pyörittelivät miten huvitti. En minä sellaisesta tykkää yhtään! Ja sitten ne rotevat kaljamahamiehet kehuskelevat jatkuvasti, miten alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa, mutta auta armias kun jotain pitäisi tehdä - emmä jaksa... Parempi tuollainen terve, hyväkuntoinen, jaksava, energinen ja pirteä hoikka mies, kuin kukkoileva ladon ovi tai kehuskeleva läski.

Ja minä itsekin olen lyhyt, joten ei tosiaan haittaa, vaikkei mies mikään hujoppi olekaan. Ylettää pussaamaan ilman tikapuita.

Vierailija
35/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa. Isot miehet ahistaa.

Vierailija
36/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin habitusta syö, jos mies on laihempi, ns. normaalikokoinen.

Vierailija
37/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekkäistä miehistä, mutten mistään bodareista, kaljamahoista jne. pituutta yli 180cm, sopivasti lihasta. tapailen tällaista herkkua, näyttää vaan niin hyvältä alasti sängyssäni ;)

Vierailija
38/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja itse olen turhankin kuivan kesän orava. olen kyllä tapaillut kahtakin tosi hoikkaa miestä, olivat jotenkin akkamaisia luonteeltaankin. mutta en yleistä!

Vierailija
39/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät osaa arvostaa ihmistä hänen sisäisen olemuksensa tähden. Vielä typerämpää on käyttää loukkaavia haukkumasanoja toisistä ihmisistä ja heidän ulkonäöstään.

Vierailija
40/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ehdottomasti lyhyistä miehistä ja ei liian lihavista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi