Yle uutisten lukija Milla Madetoja - tekopirteä ja ärsyttävä
Haluan, että uutiset luetaan ilman mitään ärsyttävää tekopirteyttä, tänäänkin todella ärsyttävä tyyli hänellä, ihme hehkutusta taas, että Suomi on maailman onnellisin maa. Kivaa propagandaa Ylellä. Suomi ei ole maailman onnellisin maa, se taitaa olla Norja tai Sveitsi. Näissä maissa on aivan tajuton elintaso ihmisillä, Suomi on näihin verrattuna kurjala ja köyhälä. Suomi leikkii rikasta ja onnellista.
Kommentit (38)
Pikemminkin ihan tavallisen pirteä ja saa ollakin, muutenkin sen tuntuinen että energiaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ja se omenaposki-poskipuna lisää tekopirteätä vaikutelmaa.
Meikkien perusteellahan se pirteys ratkeaakin. Ja vielä sellaisten, mitä melkein jokaiselle laitetaan, varsinkin naisesiintyjien kohdalla.
Nuo kyselythän ovat kertoneet jatkuvasti samaa että Suomi pärjää niissä, ilmeisesti positiivisiakaan uutisia ei saisi kertoa, vaikka täällä on jatkuvasti ränkytetty siitä että liikaa negativiisia uutisia kerrotaan. Mikään ei kelpaa. Kunhan voi ulista ja trollata.
Samanlainen paska-aloitus pistetty jo aikoinaan mutta taitaa olla taas niitä joilla sen verran siellä heittää ettei pääse eroon spämmäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen nainen on.
Minä en osaa ottaa uutisia tosissani, jos lukijana on hyvännäköinen nainen. Matti Röngän ja Arvi Lindin lukemat uutiset otin tosissani.
No hehän lukevat lapusta, olipa milla tai matti siellä, joten mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen nainen on.
Minä en osaa ottaa uutisia tosissani, jos lukijana on hyvännäköinen nainen. Matti Röngän ja Arvi Lindin lukemat uutiset otin tosissani.
Fobioihin ja ennakkoluuloihin on usein apua haettavissa. Helpottaisi kummasti elämää. Tuo on aika rankkaa jos ei pysty edes telkkarin kautta katsomaan. Varsinkin kun naisia nyt sattuu olemaan ne noin puolet väestä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen nainen on.
No hehän lukevat lapusta, olipa milla tai matti siellä, joten mitä väliä.
Se on prompteri mistä enimmäksen luetaan. Uutistyöhön ja uutistoimittajien rooliin kuuluu päivän aikana paljon muutakin kuin pelkkä lukeminen, se on lähinnä loppusilaus mikä toimitetaan päivän työn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin miellyttävä henkilö
Missä tapasit hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen nainen on.
Kuuntele uutiset radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kanavaa
Minun ei tarvitse. En katso minkään yhtiön uutisia.
Onneksi on YLE ja YLE:llä noin ammattitaitoisia uutistoimittajia.
Urheilullinen ja energinen hän on, eikä mitenkään tekosellainen, vaan aidosti. Uutisankkurit näyttävät myös tuottavan vuorollaan uutislähetykset. Minä tykkään hänen avoimesta tyylistään uutistoimittajana, uskaltaa hymyilläkin toistuvasti. Ainoa yksittäinen asia, mistä en pidä, on se eilenkin päällä ollut housupuku, joka tuo mieleen lähinnä neukkuajan ja 80-luvun.. se myös peittää tuon aika tyrmäävän vartalon.
En lue Anna-lehteä mutta tuon jutun luin:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/uutisankkuri-milla-madetoja
En huomaa tekopirteyttä, juuri lukee uutisia. Miellyttävä, nätti ja hyvä ulosanti. Ei kaikkien uutistenlukijoiden tarvitse olla arvi lindejä tai kari toivosia.
Oikein hyvänäköinen nainen!