Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua naisia jotka ovat laihan miehen kanssa

Vierailija
09.04.2010 |

mua ei voi vähempää kiinnostaa lonttoperseiset kukkakepit. ja aivan järkyttävää jos on vielä lyhyt.

kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.

mä ainakin tarvin miehen joka jaksaa tehdä raavaiden miesten hommia.

ja kantaa minuakin jos tarve vaatii :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täydellinen sporttinen komea mieheni on muuttunut 10-vuoden yhdessäolon aikana, ei niin täydelliseksi. Kyllä harmittaa. Lihaksikas on edelleen, pituuskin on hyvä minulle ja maailman söpöimmät kasvot MUTTA se on mennyt ottamaan niin paljon tatuointeja, että ei ole mun makuun enää ollenkaan.

Tai tottahan toki pidn edelleen miestäni seksikkäänä, mutta jos olisin sinkku ja hänet tapaisin vaikkapa ravintolassa, niin ei kyllä kiinnittäisi minun huomiotani. Leikannut ihanat luonnonkiharansa pois ja ja ottanut lisää lisää lisää ja lisää tatuointeja. Huoh. Voi kun saisin sen alkuperäisen takaisin.

Vierailija
42/43 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan kai luokitella laihaksi. mutta voimaa löytyy ja näköä, eikä kaljamaha roiku :) me love!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä perusteella, että tämä jaksaa kantaa häntä ja tehdä raavaiden miesten hommia. Minusta äly on seksikästä ja kiehtovaa ja hyvällä älyllä varustettu voi tehdä hommia joista saa hyvin hilloa. Minua ei myöskään tarvitse kantaa, sillä opin kävelemään varhain lapsuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi