Mitä mieltä "suuhun panemisesta"? (eng. face fuck)
Erityisesti kiinnostaa naisten mielipiteet. Kiihottaako se? Haluatko sitä? Suostutko siihen? Haluaisitko kokeilla?
En tarkoita mitään syväkurkku- tai kakomisjuttuja, vaan sellaista että naisen pää on paikallaan ja mies työntelee kaluaan suuhun (ja mahd. kurkkuun).
Itse kiihotun siitä todella paljon, ja mietin että onko tämä yleistä. :)
T. Nuori nainen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa, tunnen itseni irstaaksi lutkaksi. Tykkään myös saada suuseksiä, varsinkin yhdistettynä sormien käyttöön.
t. Nainen 50 v.
Joo paras suuseksi on sellaista, kun mies pistää sormet sisään ja mussuttaa klittaa
Tulipas luettua näitä...ihan kuin aavistuksen panettais,ja juurikin kunnon suuhoitoa kun sais...ja sellaiselta naiselta joka siitä pitää,kalut ois valmiina ja varmaan kelpais jollekin
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että me yleensä toteutetaan se niin, että makaan sängyllä kun mies panee suuhun. Ei olla itseasiassa vielä kokeiltu "pystyasennossa".
Ap
Miten toteutatte tarkemmin? Tuon kun voi tehdä monella tapaa.
Itse en niin välitä pystyasennossa suuhun panemisesta.
Meillä puoliso makaa vatsallaan sängyllä ja kääntää pään sivulle, itse asetun polvilleni jalat levällään pään kohdalle. Tässä asennossa puoliso pystyy hyväilemään itseään samalla. Joskus sormetan puolisoa tässä asennossa.
Itse pidän valtavasti kun puoliso laukeaa kalu suussaan tuossa asennossa. Kahta orgasmia ei puoliso ehdi saamaan ennen, kuin itse laukean. Toisinaan mahtavampaa kuin tavallinen suikkari, vaikka puoliso saa jalat altani suikkarilla.
Käsittääkseni puolisoa kiihottaa lähinnä se että itse nautin ja kiihotun tuosta tilanteesta. Ei sitä pitkään pysty, kun ei ole kovin helppo asento kummallekaan.
M30+
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa, tunnen itseni irstaaksi lutkaksi. Tykkään myös saada suuseksiä, varsinkin yhdistettynä sormien käyttöön.
t. Nainen 50 v.
Mistähän sitä kaltaisesi Naisen löytäisin...? ;)
Domina sanon että alistuvista naisista löytyy paljon suu-/kurkkupanonosta tykkääviä. Kuulostaa toki hurjalta, mutta he nimenomaan nauttivat esim. kakomisefektistä. Siitä kun tulevat käytetyksi. Sohva on tähän paras. Nainen selälleen ja pää roikkumaan alaspäin sohvan ulkopuolelle. Naidessa voi hilpata rintoja ja pillua. Työntää sormea peppuun jne.
Vierailija kirjoitti:
Domina sanon että alistuvista naisista löytyy paljon suu-/kurkkupanonosta tykkääviä. Kuulostaa toki hurjalta, mutta he nimenomaan nauttivat esim. kakomisefektistä. Siitä kun tulevat käytetyksi. Sohva on tähän paras. Nainen selälleen ja pää roikkumaan alaspäin sohvan ulkopuolelle. Naidessa voi hilpata rintoja ja pillua. Työntää sormea peppuun jne.
Juurikin näin... on olemassa naisia jotka pitävät juuri siitä kun tulevat käytetyksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin... on olemassa naisia jotka pitävät juuri siitä kun tulevat käytetyksi...
Joskus. Minun on hankala tajuta, että jotkut haluavat aina jotain samaa meininkiä aina vaan samalla dynamiikalla, kun itselläni vaihtelee niin paljon fiiliksen mukaan mitä haluan.
En varmaankaan jaksaisi pidemmän päälle miestä, jolla olisi vain joku yksi tapa ja dynamiikka harrastaa seksiä.
Naamapanosta on viimeisen parin vuoden aikana tullut juttu, jota vaimo säännöllisen epäsäännöllisesti pyytää. Itse en tuosta erityisesti välitä, mutta tottakai teen mitä vaimo pyytää. Tavallisesti naamapanon päälle nuolen vaimolle orgasmin ja siitä päätellen miten järjettömän märkänä hän on, tuo kiihottaa häntä melkoisesti. Rehellisyyden nimissä todettava että omat kicksini tulevat lähinnä hänen nuolemisestaan; turpeaa ja litimärkää tavaraa on aina ilo syödä.
-jp
Ei, en pidä laisinkaan, en millään tavalla siitä että suuhuni pannaan.
Mieheni naamalle kyllä istun kun hän sitä haluaa ja pyytää ja molemmat siitä tykkäämme.
Katselen videoita Facial Abusesta ja haaveilen samanlaisesta kurkkunussimisesta. Löytyisipä jostain vastaava kundi!
Ihme, että poskeenotto ollut rikollista... ja (vanhemmat) miehet saaneet panna nuorukaisia hela tiden..
Olen jotenkin estoinen sen suhteen, että panisin naista suuhun. Jos se tuntuu naisesta epämielyttävältä, niin itselläkin menee heti fiilikset. Mutta sitä rakastan, kun itse on melkein paikoillaan, ja nainen aktiivisesti nai suullaan, painelee päätään niin, että kalu painuu nieluun.
Tykkään alistua, ottaa suihin, niellä jne, mutta suuhun panemisesta en tykkää. Tulee olo, et tukehdun (miehellä aika iso vehjekin).
Yhden kerran yksi tilanne eskaloitui tuollaiseen toimintaan ja itseasiassa pidin sitä yllättävänkin kiihottavana ja olen jälkeenpäin tätä fiilistellyt. Varsinaisesti itse suoritus ei tuntunut kuitenkaan kovin mukavalta.
- N85
Kolmen miehen kanssa olen sitä kokeillut, mutta vain yhden kanssa se tuntui hyvältä ja kiihottavalta. Jostain syystä hänen kalunsa, vaikka olikin isompi kuin niillä kahdella muulla, ei tuntunut pahalta kun se työntyi mun kurkkuun. Hän osasi "naida suuhun" sillä tavoin, että se oli kiihottavaa, ja minä oikeasti nautin siitä.
Mielestäni on eroa sillä että alistaa naista tai että nainen alistuu. Tuosta ensimmäisestä en pidä, mutta se kun nainen antaa välillä panna suuhun ilman että osallistuu siihen itse aktiivisesti tuntuu niin hyvältä. Kerran vaimo oli sängyllä makaamassa selällään, menin polvilleni päänsä viereen ja samalla kun nussin suuhun hieroin hänen jalkoväliään. Samaan aikaan kun laukesin hänen suuhunsa hän alkoi kiemurrella ja täristä orgasminsa huipulla. Se on jäänyt elävästi mieleen ja oli varmaan yksi miehekkäimmistä seksihetkistä. :)
M48
Lapset olivat illalla keittiössä syömässä iltapalaa kun menin etsimään sieltä itselleni jotain suuhun pantavaa.
Tämä on parasta jos nainen haluaa/suostuu olemaan tässä alistettuna polvillaan ja kädet selän takana.
Tähän kelpaa läskitkin. Eli pantavien määrä tuplaantuu.
t. Nainen 50 v.