Mitä mieltä "suuhun panemisesta"? (eng. face fuck)
Erityisesti kiinnostaa naisten mielipiteet. Kiihottaako se? Haluatko sitä? Suostutko siihen? Haluaisitko kokeilla?
En tarkoita mitään syväkurkku- tai kakomisjuttuja, vaan sellaista että naisen pää on paikallaan ja mies työntelee kaluaan suuhun (ja mahd. kurkkuun).
Itse kiihotun siitä todella paljon, ja mietin että onko tämä yleistä. :)
T. Nuori nainen
Kommentit (66)
Itse tykkään enemmän suuhunpanemisesta kuin suihinotosta, kun siinä ei tule niin mietittyä onko itse varmasti tarpeeksi hyvä. Onhan se ihanaa tehdä jotain mistä toinen nauttii. Parasta on nähdä miten mies yrittää loppua kohti taistella pitääkseen jonkunlaisen itsehillinnän hommassa. Kovasti näyttää tekevän mieli ottaa mun hiuksista kiinni ja runnoa oikein kunnolla, mutta yrittää hillitä itseään ettei liian kovaa pitelisi. Kiihottavalta sekin tuntuu kun ei tarvitse omaa kultaansa oikeasti pelätä :) N26
Suostun, jos mies haluaa.
Suuhun paneminen on kuin tekisi gourmet aterian, johon joku lisäisi ketsuppia, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... :P
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:47"]
Ajatuksena ihan kiva, mutta tarvitsee viereen ison salaattikupon tai ämpärin oksennuksen ja liman takia.
Melko sotkuista hommaa.
Ei tarvitse panna kurkkuun jos se aiheuttaa kakomista. Sitä varmaan tarkoitit? Voi laittaa ihan vain suuhun ja poskeen. :)
Ap
No, niin voi, mutta ei se sitten minua miellytä yhtään. Pohjaan asti, nenä vasten alavatsaa, siinä on sitä jotakin! Kakomisrefleksiä voi harjoituksella ja kikkailulla vähentää ja jopa poistaa.
Haluaisin panna naista suuhun oikein kunnolla! Tyttöystäväni ei tykkää ajatuksesta yhtään.. :(
Ollaan puhuttu tästä koska haaveilen siitä, harmikseni omistan vain kookkaan kalun tai kuten puolisoni sanoo ison kyrvän ja suuhun paneminen voisi olla pahasta koska hän ei saa siitä puoliakaan kunnolla suuhun kun erektiossa on. Pitää kaksin käsin kiinni ja silti on vaikka kuinka vielä mistä maistella.
Kokeilkaapa pariskunnat niin että annatte naisenne mittailla teitä se vasta onkin kiihottavaa, kalu turpoaa aivan älyttömästi siitä, lisäksi kun nainen vielä ujuttaa renkaan ja sitten vasta alatte paneskella hitaasti joka reikiin.
Ajatuksena ihan ok jos molemmille sopii mutta käytännössä en tähän pystyisi. Meinaan oksentaa jo hammaslääkärissä ja sukeltaessa iskee samantien pakokauhu etten saa henkeä. Meillä tämä päättyisi varmaan pikaisesti minun oksentamiseen mikä taitaa viehättää aika harvaa.
Miehenä koen sen todella kiihottavana kun vielä takana peili josta näen naiseni pyllyn muodot samalla kun panen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa on! Tunnen itseni alistuneeksi, pidän myös itse alistamisesta. Vissiin joku fetissin tyyppinen, kun laukean nopeasti kun kalu on suussa. N21
Kyllä nyt eräitä tiettyjä naisia palstalla harmittaa, ketkä ei usko naisten saavan orgasmia edes emätinyhdynnässä kuin hyvin harvoin. Vaikka todellisuus on onneksi jotain ihan muuta.
Meillä mies tykkää panna niin, että kiveksetkin ovat suussani. On kyllä toisaalta niin pienimunainen reppana ettei tuo ole tuntunut missään
N30
Yök. Tunge kurkkua raivolla seuraavaksi ukkosi nieluun.
Nyt rupesi kiinnostamaan!
Missä asennossa mies tulee päällenne? Miten pidätte suutanne, jotta hampaat ei kalise kaluun?tähän voisi listata suupanon 101-vinkit!
Uusi mies tekee tuota. En tiennyt että sille on ihan nimikin. Musta se on ihanaa, mutta muutenkin alistus eri muodoissaan on meidän juttu.
En ole pelännyt. Kyllä siinä kuitenkin voi äännellä jos alkaa tuntua pahalta. Olisin kiinnostunut kuulemaan miltä tämä tuntuu miehestä. Mies tekee sen niin että tulee päälleni kun olen itse sängyllä.
Ainakin omani näyttää tykkäävän kun lähes joka kerta kun olemme sängyssä hän haluaa sitä. Joskus hän laukeaa suuhuni ja vaatii mua nielemään. Se oli aluksi vaikeaa mutta nyt jo sujuu hyvin
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupesi kiinnostamaan!
Missä asennossa mies tulee päällenne? Miten pidätte suutanne, jotta hampaat ei kalise kaluun?tähän voisi listata suupanon 101-vinkit!
Ei minulla ainakaan ole vinkkejä, enkä ole tarvinnut mitään kikkailuja ja opettelua tuohon.
Hampaita pitää varoa jos itse ottaa suihin, mutta jos mies panee suuhun niin suu on sellaisessa asennossa vaan auki, ettei hampaat tule tielle.
Itselleni mukavimmat asennot on kun mies tulee päälle kun makaan (yksi vanha heila tykkäsi panna tuolla tavalla ensin tissien väliin ja sitten suuhun, ja se asento oli helppo ja kiihottava minullekin, kun näkymät oli niin hyvät) tai kun olen polvillaan miehen edessä, ja panee siitä suuhun.
Epämukavinta on jos otan sängyllä makaavalta mieheltä suihin ja mies alkaa siinä panemaan suuhun, ei tunnu hyvältä ja menee kyllä helposti kakomiseksi eikä tule sujuvaa gluk gluk-menoa. Asento väärä.
Me teemme sen niin että vaimo on sohvalla puoli istuvassa asennossa ja pää hieman taakseppäin kallellaan. Minä tulen hajareisin hänen päälleen niin että hänen kätensä ovat jalkojeni puristuksessa. Näin hän saa sormeilla itseään kun minä tarjoilen tattia suuhun.
Olin 15 ja tyttö samanikäinen. Olimme suudelleet ja hinkanneet vartaloita yhteen niin, että hän nojaa selkää seinään esim. koulussa hiljaisilla käytävillä ja siivouskomerossa; syrjäisessä invavessassa oli ollut käsipeliä ja likka oli kokeillut nuolla mun penistä ja mä hänen vakoaan. Aika opettelua toi oli mutta kiihottavaa. Käytöstä remontin takia poistetussa portaikossa sen ylätasanteella makasimme päällekkäin ja suutelimme tyttö selällään mun alla ja panin häntä vaatteiden päälle paljaalla peniksellä. Hän kiihottui ihanasti ja mä laukesin sitten lattialle. Yhdyntäyritys tapahtui yhtenä iltana samassa paikassa kouludiskon aikana. Olin taas ottanut kipeän kovan erektion ulos housuista ja olimme suudelleet ja olin liikkunut edestakaisin vähän aikaa päällä. Jotenkin siinä edettiin siihen, että tyttö alkoi pyytää mua riisumaan hänen housujaan ja työntymään sisäänsä. Ilman ehkäisyä en uskaltanut kuin käydä siellä. Pari dippausta tein ja taas laukesin lattialle viereen. Tuntui siltikin niin hyvältä ja tyttö sanoi samaa. Äärimmäisen tyhmäähän toi oli, mutta halu oli niin valtava ja hän oli niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Olin 15 ja tyttö samanikäinen. Olimme suudelleet ja hinkanneet vartaloita yhteen niin, että hän nojaa selkää seinään esim. koulussa hiljaisilla käytävillä ja siivouskomerossa; syrjäisessä invavessassa oli ollut käsipeliä ja likka oli kokeillut nuolla mun penistä ja mä hänen vakoaan. Aika opettelua toi oli mutta kiihottavaa. Käytöstä remontin takia poistetussa portaikossa sen ylätasanteella makasimme päällekkäin ja suutelimme tyttö selällään mun alla ja panin häntä vaatteiden päälle paljaalla peniksellä. Hän kiihottui ihanasti ja mä laukesin sitten lattialle. Yhdyntäyritys tapahtui yhtenä iltana samassa paikassa kouludiskon aikana. Olin taas ottanut kipeän kovan erektion ulos housuista ja olimme suudelleet ja olin liikkunut edestakaisin vähän aikaa päällä. Jotenkin siinä edettiin siihen, että tyttö alkoi pyytää mua riisumaan hänen housujaan ja työntymään sisäänsä. Ilman ehkäisyä en uskaltanut kuin käydä siellä. Pari dippausta tein ja taas laukesin lattialle viereen. Tuntui siltikin niin hyvältä ja tyttö sanoi samaa. Äärimmäisen tyhmäähän toi oli, mutta halu oli niin valtava ja hän oli niin kaunis.
EDIT: tuli väärään ketjuun, oli tarkoitus laittaa tuonne "miehen eka kokemus". Pahoittelut. Mutta asiasta: olen aina jossain kohdassa alkanut työntämään suikkarin aikana, koska en pysty olemaan paikallaan. Tuntuu liian hyvältä. Vaimo ei laita sitä pahakseen. Pyrin hillitsemään itseäni ja varomaan panemasta suuhun liian kovaa.
Oon huomannut, että osa naisista tykkää tuosta ja osa ei. Siinä nainen pääsee helpommalla kuin tavallisessa suihin otossa.
Hyvältä tuntuu sekä suuhun paneminen että tavallinen suikkari.
Jatkan vielä, että me yleensä toteutetaan se niin, että makaan sängyllä kun mies panee suuhun. Ei olla itseasiassa vielä kokeiltu "pystyasennossa".
Ap