Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako joku oikeesti nykyään lisättyä kuvia tekstin sekaan huutiksessa?

Vierailija
08.04.2010 |

Mä en ainakaan enää saa kun muuttivat ton ilmotuskaavakkeen:(

Jos joku saa, niin voiskos auttaa? Mulla on ihan hirvee määrä lasten kesävaatteita, jotka pitäs saada myyntiin, mutta olis kiva saada ne lisäkuvatkin sinne tekstin sekaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulla on tullut vastaava ongelma kuin ap:lla ja se hoitui kuntoon siten, että päivitin hn-selaimeen uusimman version. Joten kokeilepas ap päivittää hn-selaimesi!

Vierailija
2/8 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulla on tullut vastaava ongelma kuin ap:lla ja se hoitui kuntoon siten, että päivitin hn-selaimeen uusimman version. Joten kokeilepas ap päivittää hn-selaimesi!

Minulla tuo hn-selain on tähän mennessä kysynyt aina itse, että päivitetäänkö selain uudempaan...nyt ei ole kyse siitä:/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kopio ja liitä esimerkiksi imageshackin kautta"

vaikka "vaikeeksi ja hitaaksi" meneekin ilmoitusten teko:/ Ennen kun oli niin yksinkertaisen helppoa klikkailla ne kuvat tekstin sekaan hn-selaimella...

Miksi kaikki uudistuksen menee vaan huonompaan suuntaan tuolla huutiksessa?:/

Vierailija
4/8 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hn-selaimen kautta.Kuvat näkyy mulla ainakin ihan oikein en sitten tiedä näkyykö ne muitten koneella.

Vierailija
5/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaveri neuvoi mua asentamaan huutonet selaimen.googletin siis huutonet selain hakusanalla ja sieltä löytyi sivu jossa oli 2 eri selainta.

Latasin niistä toisen ja kuvien lisääminen tämän ohjelman avulla on tosi helppoa :)

Vierailija
6/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ole huutiksen ihan normi sivuilla onnistunut lisäämään useampaa kuvaa kohteeseen.Huutonet selaimella kaikki ilmoitukset nykyään pykään.

T:nro 3

Vierailija
7/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuolta huutiksen palstalta ohjeet ja sain ihan hyvin liitettyä usempia kuvia kohteeseen. Ihan samalla lailla kun tähänkin asti. Siitä pitää vaan klikata se "muuta html:ää" ja sitten toimia kuten ennenkin

Vierailija
8/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla uudella ilmoituspohjalla ei voi lisäillä kuvia samalla tavalla kun entisellä hn-selaimella:( Se kun olikin maailman helpoin tapa ja niin teinkin aina!!

nyt vaan ei tule enää niitä vaihtoehtoja mistä se kuva valitaan, vaikka painaisit hiiren oikeaa painiketta ja sehän se onkin tässä se ongelma:(

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä