Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttareissa miesstippari...

Vierailija
08.04.2010 |

ja mietin että onkohan näin perheellisen naisen (27vee) soveliasta sellaista katsella? Miehelle en ole etukäteen kertonut, vaan vain että "syödään ja saunotaan ja hieman viiniä." Kyseessä on hieman nuorempi ystäväni ja kaasonsa ovat hankkineet "tosi kuuman miehen stippaamaan" sinne ;) Kivaahan sitä on katsella - mutta olen sentään naimisissa jo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoo saa muttei koskee - kuten sanotaan :)

Vierailija
2/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet voivat pahastua ihan samalla tavalla kuin naiset pahastuisivat, jos oma mies menisi katselemaan naisstripparia.

Jutelkaa asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yleistähän miesten polttareissa on tuo strippari.. Mitä kauhean pahaa siinä nyt sitten on?

Vierailija
4/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras ukko heiluu lähes munasillaan - ja naiset kirkuvat pillut märkinä...onko se oikein miestäsi kohtaan - mieti sitä.

Vierailija
5/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä syynä se, että tietävät vaimonsa pahastuvan. Asiallista minusta. Jos tanssija tulee johonkin yksityistilaisuuteen, ehkä sieltä voi vain poistua strippauksen ajaksi jonnekin muualle.

Meillä on muuten firman käyttäytymisohjeessakin aiheesta, ja meitä kehotetaan olemaan menemättää mihinkään strippipaikkoihin esim. työmatkalla, vaikka isännät niin tekisivätkin.

Vierailija
6/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään yhtä totuutta, vaan jokainen pari määrittelee ne heille sopivat rajat.

Vierailija
7/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoralla on huoran kohtalo!

Vierailija
8/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesustelulta vaikuttaa ap:n pohdinta.

Minä olin stripparia katsomassa raskaana ollessani kaverin synttäreillä ja todellakin kerroin miehelleni siitä. Annoinpa vielä kyytiäkin stripparille, siis autokyytiä :-) kun olin ainut ajokuntoinen juhlissa. Jos vielä ap:n mielestä "kivaahan sitä on katsella" niin anna palaa. Sehän on vain yhden miehen tanssishow, jota menet katsomaan, ei sen kummempaa.

Vierailija
9/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominainen muista: Huoralla on huoran kohtalo!

Vierailija
10/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahteen kertaan kirjoittaa stippauksesta, se ei varmasti ole kirjoitusvirhe.

Vierailija
11/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se on kyllä ennemminkin hauskaa. Naiset ja miehet ovat tässä suhteessa erilaisia.

Vierailija
12/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselen stippaavaa naista, vaikka nainen olenkin - enkä lesbo tms. Luonnollisempaa ja kauniimpaa kuin joku ukko tangoissa...olen lievästi bi - ja mies tykkää siitä!

Mene ja katsele - harvoin noita tilaisuuksia tulee!

Vierailija
13/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

STIPPAAVAA? Opetele kirotama!

Vierailija
14/17 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa miesstripparit, mutta ukko luulee, että ne kiihottaa mua. :D Se pieni ero naisen ja miehen välillä...

Vierailija
15/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä. Siitä jää melko varmasti kiinni. Rikot perheen todella turhan asian takia.

Vierailija
16/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen viitsii edes katsoa miesstripparia? Ihan naurettava näky, aikuinen mies ketkuttelemassa ja vatkaamassa. En kyllä pystyisi nauramatta katsomaan. Naisia kiinnostaa ja kiihottaa miehissä usein ihan muut asiat.

Vierailija
17/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä. Siitä jää melko varmasti kiinni. Rikot perheen todella turhan asian takia.

Ei taida vastauksesi olla enää ap:lle kovin ajankohtainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän