Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun nuolenta

Vierailija
29.07.2010 |

Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on nuoltava ,koska se kiihottaa molempia. Pillu ja persreikä alkaa supistella kun nuolee niin silloin nainen saa orgasmin. Tyttöni nuoli minun leukani pillunsa limoista puhtaaksi, että hän piti pillunsa mausta, kiihkossa. Se maistuu sanomattomalta kun on sukupuolisesti kiihottunut!Ja nussimisen aikana pillu supisteli lissää saadessaan orgasmeja. "HYVÄLTÄ MAISTUU".

Vierailija
62/204 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa meillä pillun nuolenta kestää noin 45-60min

dildolla runkkaamisineen, on ihana nuolla ja runkata dildolla samaan aikaan. Laitan useimmiten tyynyn vaimon perseen alle ja pillu on siinä niinkuin tarjottimella ihana nuolla, kyllähän siinä

pillu araksi tulee mutta mikäs siinä kun kumpikin nauttii. Vaimolle tulee orgasmeja 2-4 kertaan kihottaa ihanasti kun hän anoo nai rakas nai, mutta jatkan vain nuolemista siinä perse hyppii saa pitää käsillä kiinni jaloista että pysyy paikallaan.

Me ei ikinä pystyttäis, pikainen nainti max 10min ja silloinkin saa pelätä että lapset tulee... kun ne nukkuu on jo niin myöhä ette jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan parhaan orkun juuri nuoltuna. Mies laittaa vielä usein sormet peppuun ja pimppiin ja puristelee hellästi välilihaa. Että tuntuu ihanalta. n 35

Vierailija
64/204 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin noin 7 kertaa melkein peräjälkeen tuommosen kieli session yhteydessä.aivan mahtavaa

Heippa, mikä sen mukavampaa kun antaa naiselle kilellä ja sormilla orgasmi/orgasmeja.M45.

Vierailija
65/204 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi osoitteessa kuumakuusysi@yahoo.com tarjolla tumma 180/85 siisti, innokas, kokeilunhaluinen "kielimies" kaikenlaiseen tuhmailuun, mutta todellinen intohimoni on suuseksin antaminen naiselle! Haluatko kokea vikkelän, pehmeän, kuuman kieleni, huulteni kosketuksen? Laita postia, niin ...

Vierailija
66/204 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ekas livuon emmännälle orkut nuolemalla.

Ihana lipoa karvasta tavaraa tarkkailen emännän

Rektoioita ekas hiljenpaa sitten kilotorista kunnolla.

Vierailija
67/204 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nii ihanaa ku joku nuolee pilluu, kiihotun vitusti ku aattelen että joku lipittää mun klittaa

Vierailija
68/204 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään antaa suuseksiä. viestisi on vanha mutta jos kelpaa 51-vuotias nurmijärveläis mies ota yhteyttä

Vierailija
69/204 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon kun mieheni nuolee minua. Usein hän aloittaa nuolemalla minut orgasmiin (joskus mukana myös sormet tai dildo). Käännymme 69 ja voi sitä mahtavaa tunnetta kun muna suussa saan uudelleen. Joskus vielä tulee loppusilaus kun käännyn kontilleen ja isäntä nuolaisee takaapäin ennenkuin uppoaa minuun. Voitte vain kuvitella kuin tyydytetty (ja märkä) olen.

Vierailija
70/204 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin joko antavana tai saavana osapuolena, jotta voin keskittyä toimintaan.

Pidän todella paljon kun mieheni nuolee minua. Usein hän aloittaa nuolemalla minut orgasmiin (joskus mukana myös sormet tai dildo). Käännymme 69 ja voi sitä mahtavaa tunnetta kun muna suussa saan uudelleen. Joskus vielä tulee loppusilaus kun käännyn kontilleen ja isäntä nuolaisee takaapäin ennenkuin uppoaa minuun. Voitte vain kuvitella kuin tyydytetty (ja märkä) olen.

Vierailija
71/204 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla naisen pyllyreikää ja työntää kieltä sisään samalla kun naiselta tulee "juna" kieltäni vastaan. Otan sen ruskean tuoksuvan "junan" vastaan päätepysäkkiini, joka on mun suu ja kurkku. Maistelen sitä samalla laueten todella voimalla. Parasta seksiä ikinä.

Vierailija
72/204 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tykkään, varsinkin kun mieheni on aivan pro siinä hommassa :) Kelloa en ole ehtinyt katsella, kun olen nautinnon huumassa :)

Taitaa miehesi olla aika yksinkertainen kun moiseen suostuu. No mitä se minulle kuuluu.

Vierailija
73/204 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aikaa.

Vierailija
74/204 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtaiselle naiselle, halukas kielimies .. on nautinto kun nainen orgasmissaan painaa pilluaan naamalle jne ...

Vierailija
75/204 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottunut aluksi kunnolla. Jos mennään suoraan alapuolta koskettelemaan, ei tunnu hyvältä.

Minusta on mukavaa, kun mies puhelee samalla, että ihanan märät ja kiihottuneet paikat.

Mies pyörittelee klittaa kielellä hitaan ärsyttävästi, nuolee koko aluetta ja vie lähelle orgasmia, hidastaa, jatkaa ja ennen kaikkea pidän, että olen lujassa otteessa, enkä pääse karkuun;)

Siinä vaiheessa, kun mies laittaa sormen tai kaksi pimppaan ja tekee ylös-alas-liikettä, kastuu hän aika nopeaan ejakulaatiostani.

Joskus on dildo pimpassani, mutta kyllä sormet ovat parasta.

Mies saattaa jatkaa tätä hyväilyäni vaikka kuinka kauan, aikaa en ole koskaan kyennyt seuraamaan, mutta märkää puuhaa se kyllä on joka kerta.

Vierailija
76/204 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valtavan ihanaa juuri äsken sitä nuoltiin mieletön ihanuus ihan orkku tulee kun hän (mieheni) imee samalla klitorista.

Vierailija
77/204 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljolti asanasta, itse tykkään maata selälläni tyyny pään alla ja emäntä on hajareisin kasvojeni päällä. Jos tekee vain yhtä ja samaa liikettä, niin on melko varmasti kieli turrana

Vierailija
78/204 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljolti asanasta, itse tykkään maata selälläni tyyny pään alla ja emäntä on hajareisin kasvojeni päällä. Jos tekee vain yhtä ja samaa liikettä, niin on melko varmasti kieli turrana

Vierailija
79/204 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ruskeapikajuna.pervokoot paskaa syöt.

Vierailija
80/204 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikki mun edelliset miehet on into piukkana nuolleet mua, ja mä nautin! Otan itsekin ilomielin suihin. Nykyinen mies..rakastan häntä, kaikki on ok, mutta hän on vain muutaman kerran yrittänyt nuolla mua. Vaikuttanut siltä, ettei pidä siitä eikä osaa, mulla on vaivautunut olo, enkä nauti. Kärsin, koska suurin osa haaveistani liittyy siihen, että mua _halutaan nuolla! Kumma kun ennen kelpasin...Mies tyydyttää kyllä mut sormin, mutta kun suuseksi on se, mistä haaveilen. Haluaisin itsekin nuolla joskus naista. Olen kaiketi jokseenkin bi, vaikka olen vain miesten kanssa ollut. Silti parasta mitä voin kuvitella, on toisen naisen nuoleminen:-)!!

Ei sillä, ettenkö nauttisi ja saisi...voin saada vaikka 10 orgasmia peräkkäin ja vähällä vaivalla, mutta ei se estä mua haaveilemasta vielä paremmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan