Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun nuolenta

Vierailija
29.07.2010 |

Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tykkään, varsinkin kun mieheni on aivan pro siinä hommassa :) Kelloa en ole ehtinyt katsella, kun olen nautinnon huumassa :)

Vierailija
102/204 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mieheni on aivan pervo suuseksin suhteen, tuntuu todella ihanalta. Pillu on seuraavan päivänä tosi hellä mutta tiedän saaneeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään älyttömästi kun mies antaa mulle dildoa, ja sormettaa.. mut nuolemisesta en tykkää. Pitäis varmaan taas pitkästä aikaa koittaa... Mä kyllä otan suihin ja tykkään miehen kullista, kiusoitella yms. Mut en tiä miksi en tykkää siitä nuolemisesta.

En ole siis koskaan tykännyt et mua nuollaan, mieheni on kyl siinä hyvä, mut en tiä kun vain jotenkin tökkii.

Vierailija
104/204 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän myös nuolemisesta,mutta saan tosi harvoi orgasmia niin. Miehelle tulee kramppi kieleen ja suuhun ennen kuin saa minut laukeamaan. Siitä on sitten jo nautinto aika kaukana. Emme ole pitkään aikaan moista harrastanut.Muu hyväily on kyllä ihanaa,varsinkin dildottaminen ja samalla klitoriksen hyväily hieromasauvalla. Siitä saa jumalattomat orkut.

Nautin suunnattomasti myös suihinotosta :)

Vierailija
105/204 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, 2 ja 5. Mulla kunnon pillunnuolennasta ja saamisesta on liikaa aikaa... Mies aina töissä.

Vierailija
106/204 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri nuolemisen ystävä tarjoaa palveluksiaan! Lempinimeni ei turhaan ole lassie:)

Vierailija
107/204 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, unohtui Lassielta kirjautua sisään äsken. Olin niin innoissani jo lähdössä nuolukivelle..

Viestiä vaan tulemaan! Lips lips!

Vierailija
108/204 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun minua nuollaan, ja mieheni osaa sen aika hyvin etten sanois. Vaatii vaan sitten suohinottoa palkinnoksi ja kun en siihen suostu on jäänyt nuolemiset aika harvinaisiksi.

Antaisin vaikka peppua palkinnoksi jos se vaan kelpaisi, mutta ei kun suihinottoa tuo haluaa :(

Vierailija
109/204 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun minua nuollaan, ja mieheni osaa sen aika hyvin etten sanois. Vaatii vaan sitten suohinottoa palkinnoksi ja kun en siihen suostu on jäänyt nuolemiset aika harvinaisiksi. Antaisin vaikka peppua palkinnoksi jos se vaan kelpaisi, mutta ei kun suihinottoa tuo haluaa :(

Mulle kelpais molemmatkin. Vaikka ekaksi suihinottoa ja sitten peppua ;-)

Vierailija
110/204 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun minua nuollaan, ja mieheni osaa sen aika hyvin etten sanois. Vaatii vaan sitten suohinottoa palkinnoksi ja kun en siihen suostu on jäänyt nuolemiset aika harvinaisiksi. Antaisin vaikka peppua palkinnoksi jos se vaan kelpaisi, mutta ei kun suihinottoa tuo haluaa :(

Kyllä mä ainakin saan melkein paremmat kiksit siitä pillun nuolemisesta ja siitä, että saan naisen nauttimaan/tulemaan. Ei siinä välttämättä tarvitse suihinottoa enää lisäkickseiksi.

Kaikista siisteintä on just se, että antaa pimpsalle (ja myös pyllyrei'älle) kielihoitoa ihan "rajalle saakka", pysäyttää homman sitten siihen just ennen naisen tulemista ja antaa sen jälkeen välittömästi kovaa aisaa ;-P

Vierailija
111/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin olla nuoltavana joo.. Sitä vaan on aika harvoin tarjolla.. Ehkä kerran kuussa ? En mä kyllä siitä laukea. Olis kiva jos joku osais sen mulle tehdä, niin sit pystyis miehellekin opettaa, heh. ;)

Vierailija
112/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitää "koulutussessio"? ;-)

Tykkäisin olla nuoltavana joo.. Sitä vaan on aika harvoin tarjolla.. Ehkä kerran kuussa ? En mä kyllä siitä laukea. Olis kiva jos joku osais sen mulle tehdä, niin sit pystyis miehellekin opettaa, heh. ;)

M37

Vierailija
113/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista siisteintä on just se, että antaa pimpsalle (ja myös pyllyrei'älle) kielihoitoa ihan "rajalle saakka", pysäyttää homman sitten siihen just ennen naisen tulemista ja antaa sen jälkeen välittömästi kovaa aisaa ;-P

Vierailija
114/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän kummankin lempihomma, ai hemmetti kun saa kielellä ja dildolla härnätä ja imeskellä häpyhuulia. Vaimoni saa monta kertaa ja se on kohokohta kun hän laukeaa naamalle. Minulla on aisa kovana ja on ihana naida märkään vittuun, joskus naimisen jälkeen ujutan käteni vaimoni vittuun ja vaimoni saa taas lisää orgasmeja. Jotkut ovat väittäneet että on väljä vittu mutta niin se ei ole, kyllä se siitä palautuu ennalleen muuten sitä ei harrastettaisi.

Vierailija
115/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei nuole mua koskaan, ei kuulemma pidä nuolemisesta. Lopetti vuoden seurustelun jälkeen. Oon niin puutteessa niin puutteessa sen suhteen

Vierailija
116/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei nuole mua koskaan, ei kuulemma pidä nuolemisesta. Lopetti vuoden seurustelun jälkeen. Oon niin puutteessa niin puutteessa sen suhteen

...säkään et ota siltä sitten suihin, jos se ei suostu nuolemaan sua. Tasaväkinen meininki se pitää olla tuon suuseksin suhteenkin.

M37

Vierailija
117/204 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää, kerran tykkäsin ku oli mies joka osas;) mutta eipä oma puolisokaan tykkää siitä, joten en kyl minäkää...

Vierailija
118/204 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suuseksin a ja o, kyllä meillä harrastetaan suuseksiä molemmin puolin mutta korostan puhtautta, yksi kerta riittää jos vehkeet on likaiset saa yökkimään. Vertaisisin pilaantuneeseen ruokaan jos sellaista tulee kerran syötyä kyllä tulee stoppi sen jälkeen. Mikä sen nautillinollisempaa kun suuseksi ennen naintia?.

Vierailija
119/204 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulle ehdottomasti. Se on suuseksin a ja o

Itselleni taas mieluiten täysin päinvastoin. Juuri pesty pimppi ei maistu hongalta eikä haavalta vaan ehdottomasti parasta on pesemätön.

Vierailija
120/204 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please be nice and kill yourself idiot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä