Pillun nuolenta
Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...
Kommentit (204)
en tykkää, kerran tykkäsin ku oli mies joka osas;) mutta eipä oma puolisokaan tykkää siitä, joten en kyl minäkää...
Sama juttu, tosin sillä erotuksella että vielä kukaan ei ole nuollut niin, että olisin tykännyt. Suuri osa nuolee kovalla kielenkärjellä ja vielä suoraan klitorikseen, mikä tuntuu todella hirveälle. Pehmeät (mutta ei kevyen kutittavat!) otteet taas tuntuvat siedettävältä muttei erityisen hyvältä silti.
Sellainen pehmeä, laaja paine tuntuu parhaalta muttei niin hyvältä, että sitä erityisemmin haluaisin. Lähinnä juuri siltä siedettävältä. Lisäksi siinä on jotenkin kliininen olo maata jalat harallaan toisen operoidessa jalkojen välissä. Tykkään kyllä ottaa mieheltä suihin, mutta itselleni tehtynä en tykkää.
Täysin samaa mieltä.
Minkä kanssa olet samaa mieltä???
]
Tykkään nuolla ja samalla nuolen myös peppureiän ja työnnän kieltä sinne sisään!
tykkään nuolla saan orkun siitä.
mutta itse en juurikaan siitä pidä. Tulee tuntu, että on jossain gynen pakeilla paikat revahtaneena auki.
Huuiesi kosketus aiheutta minulle hyvänolon tunteen kivespusseja myöten jotka ovat aivan rusin näköiset kyrvpäni juurella ja kysyn saanko purkautua Sinun suuhhusi
alpo rusin...?
aivan ihanaa touhua nuolla naisen alapäätä ja nähdä ja tuntea ku nainen laukeaa oikeen kunnolla
Rakastan vaimoni pillun nuolemista. Tekisin sitä vaikka joka päivä jos vain saisin. Viime yönä lykästi ja sain ensin naida ja ruiskaista mällit pesään ja sen jälkeen nuolemaan tavara puhtaaksi. NAM!!!
ja tuollaisissa puuhissa.
Silloin kun meidän naiset alko ravaan etelän aurinkorannoilla kyllä vähän epäilimme että jotkut vähän tummempihipiäiset pojat moista harrastaisivat - mutta että suomalainen, paitsi ehkä suomalainen koira. Hmmmmmmm jooo kyllä se on ihanaaaaaa. Hau hau.Eli antaa palaa.
jos ylipäätään sais joskus edes seksielämää ja hyvää sellaista...........Turhauttaa....
kyllä nuolen ja orkkuun asti viimeisin naiseni tykkää vaika joka yö nuolisin nuori kun vielä on!!
Noin kirjoittaa puutteessa oleva LESBO!
On muotia olla narsistinen ja kirjoittaa narsistista. Se herättää huomiota ja myy.
Milloin tulee narsisteille suunnattu mainonta yleiseksi vai joko sellaisia löytyy?
"Onko itsetunto-ongelmia, juo uutta Kenialaista Aitonarsistin Narskupaahtoa, se antaa narsistista potkua elämään."
"Nyt meiltä uusi Narsku - Aitonarsistin kahvinkeitin - minkä vuoksi jakaa täydellinen nautinto."
Uusi miesystävä on ihana pillun nuolija.Sessiot kestää meillä yleensä tunni-puolitoista.Laukeen hänen suuhun ja sitten hän nai minua.Hänellä on kiihotusrengas kalussa .Aivan uskomaton seisokki ja ei laukea ennen kun sen ottaa pois.Laukean siihen kun hän nai minua ja sen jälkeen hän taas nuolee minulle ihanan orgasmin.Tätä jatkuu useita kertoja peräkkäin.
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jos vaan mies osaa koordinaatit,ni mikä ettei sais muaki nuolla..????
Kyllä se ainakin minulle on ihan ykkösjuttu, nautin suunnattomasti kun naisesta huomaa nautinnon merkkejä, voi helposti hidastaa ja kiihdyttää, saada jo selän kaartumaan ja sitten hidastaa ja rauhoittaa tilanteen ennenkuin vasta halutessaan päästää naisen laukeamaan, puristamaan jalat yhteen.. ah :)
Jos ei siinä puuhassa kalu kovene niin ei missään!
/Jaba
tuntuu hyvältä kun mieheni kanssa otamme suihin.Se vaan tuntuu niin ihanalta kun mieheni imee ja kutittelee kielellään pilluani ihanaa on myös imeä mieheni kullia ja kiusoitella hänen terskaansa :9
Mulla noin käy silloin, jos ote on liian kova ja yritän päästä kauemmas.