Pillun nuolenta
Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...
Kommentit (204)
Apua löytyy
Seksiaddiktioon / itsetyydytysriippuvuuteen on olemassa monia apukeinoja. Netistä löytyy aika hyvin tietoa. Kannattaa ihan rohkeasti myöntää riippuvuus itselleen ja hakea ajoissa apua. Tsemppiä ja iloista loppukesää sinulle.
nuoleminen ja samaan aikaan dildoa on lähes parempaa ku normiseksi. en itse saa orkkuja muutakuin nuolemalla. harmi vain, että nykyinen ei kovin paljon nuole, en oikein tiedä tykkääkökään vai ei. itse tykkäisin hirveästi
-N20
Nuoleminen on taidetta,,,aina kun saa nuolla tiedän mitä nainen haluaa
Kyllä pillu niin mystinen ja konstikas laite on. Joka ainoa kerta on löydettävä se juuri sillä kertaa oikea tapa nuolla. Joku saattaisi kuvitella,että kun on kerran onnistunut kielellä tyydyttämään naisen, niin sitten se onnistuu joka kerta. Niin väärin, niin väärin.
Naista on herkällä korvalla kuunneltava ja katseltava reaktioita tiiviisti. Ellei nuolenta tunnu saavan naista huokailemaan tai muuten ilmentämään nautintoa, niin on kiireesti vaihdettava nuolentaa toisenlaiseksi. Muussa tapauksessa pillu voi turtua eikä orgasmia enää saa millään aikaiseksi.
Toisaalta ei pidä heti antaa periksi, vaikka orkkua ei ala kuulua. Naisella orkun saaminen voi joskus kestää suuseksissä puolikin tuntia. Tavallisesti se kyllä sieltä tulee, jos nuolija osaa hommansa.
täällä sama. Pidän samanaikaisesta kielihoidosta ja dildotuksesta
[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 22:49"]
nuoleminen ja samaan aikaan dildoa on lähes parempaa ku normiseksi. en itse saa orkkuja muutakuin nuolemalla. harmi vain, että nykyinen ei kovin paljon nuole, en oikein tiedä tykkääkökään vai ei. itse tykkäisin hirveästi
-N20
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:31"]
täällä sama. Pidän samanaikaisesta kielihoidosta ja dildotuksesta
[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 22:49"]
-N20
[/quote]
[/quote] Otimme leikkeihin mukaan puolenlitran limupullon. Se meinasi karata
kokonaan pilluun, jos se karkais millä sen sais pois. Onko se lääkärikeikka, voi sitä orgasmien määrää minkä hän sai. Täytin pullon lämpöisellä vedellä ujutin sen pilluun ja nuolin samalla. Vaatimus oli että seuraavalla kerralla kans.M50+.
Heippa meillä pillun nuolenta kestää noin 45-60min dildolla runkkaamisineen, on ihana nuolla ja runkata dildolla samaan aikaan. Laitan useimmiten tyynyn vaimon perseen alle ja pillu on siinä niinkuin tarjottimella ihana nuolla, kyllähän siinä pillu araksi tulee mutta mikäs siinä kun kumpikin nauttii. Vaimolle tulee orgasmeja 2-4 kertaan kihottaa ihanasti kun hän anoo nai rakas nai, mutta jatkan vain nuolemista siinä perse hyppii saa pitää käsillä kiinni jaloista että pysyy paikallaan.
ihanaa
Taitava kielimies on kyllä lahja maailman naisille. Nautin ja unelmoin kun mies laittaa päänsä haaraväliini,koskee pehmeällä kielellään klitorikseeni hellästi kiusoitellen,pyörittää ja pyörittää...imee välillä sisempiä huuliani ja nauttii ahnaasti tuoksustani,maustani ja turvonneesta klitoriksestani. Sitten se tunne kun orgasmi alkaa hiipimään kehoon,koko alapää sykkii ja ajan/paikan taju menee sekunneiksi kokonaan. Toivottavasti joskus vielä kielimiehen löydän vierelleni .
Kerro ihmeessä mistä sinut tavoittaa!
numeroitakin jaellaan jo!
Vaikea tässä on enää töitä tehdä.
Kiitos tästä ketjusta. Tajuankin nyt miten onnekas olen, kun minulla mies joka rakastaa nuolla minua ja tekisi sitä pyynnöstäni vaikka joka päivä, ilman että täytyy välttämättä jatkaa yhdyntään. Ei sillä, että joka päivä kiinnostaisi tai jaksaisin, ja tykkään kyllä yhdynnästäkin, mutta on mukava tietää että aina on tarjolla. Ja hän myös jaksaa tarvittaessa kauan, ja kun minusta alkaa tuntua että on kestänyt liian kauan (en osaa rentoutua aina), ja ilmaisen huoleni, hän sanoo: "jaksan vaikka koko yön, älä yhtään huolehdi".
Kiitos kulta!
Moi oletteko harrastaneet tätä suuseksiä kauvankin? minusta se on iiiiiiiiiihnaaaaaaaaa.
ainaski me harrastettu ho vuosia ja ei sen ihanampaa olekkaan saaa oikein piiiittkiiiää orkkuja kukapa ei sellaisia haluais
Tykkään kun vaimoni nuoleen mun kiveksiä ja työntää dildoo mun pyllyyn samalla,Rajusti!
Kaikki joka sanoo että nuolee yhtäjaksoa yli 15min. valehtelee, ei kestä kunto kielessä lipsuttaa niin kauaa aikaa.
kolmekin varttia saattaa vierähtää lipsutellessa... reeniä, reeniä...
kun sormi tai kaksi on pillussa. Muuten en oikein saa siitä mitään.
Kiitos tästä ketjusta. Tajuankin nyt miten onnekas olen, kun minulla mies joka rakastaa nuolla minua ja tekisi sitä pyynnöstäni vaikka joka päivä, ilman että täytyy välttämättä jatkaa yhdyntään. Ei sillä, että joka päivä kiinnostaisi tai jaksaisin, ja tykkään kyllä yhdynnästäkin, mutta on mukava tietää että aina on tarjolla. Ja hän myös jaksaa tarvittaessa kauan, ja kun minusta alkaa tuntua että on kestänyt liian kauan (en osaa rentoutua aina), ja ilmaisen huoleni, hän sanoo: "jaksan vaikka koko yön, älä yhtään huolehdi".
Kiitos kulta!
Ja haluaisin, että minuakin nuoltaisiin, mutta mies ei sitä tee. En koskaan ole oikein saanut selvyyttä miksi ei nuole.
Ihan ensimmäisellä kerralla kun oltiin sängyssä, hän nuoli muutaman minuutin, mutta sen jälkeen on nuolemiset ollu muiden juttuja. :)
Joten nauttikaa tosiaan te, joilla miehet lipsuttaa vaikka koko yön.
Kiitos kulta!
Heippa, kuulun myöskin nuolelijoihin, kyllä tuntuu itsestäkin kiihottavalta kun nuolen vaimoni pillua. Lukuisten orgasmien jälkeen kun hän anomalla anoo että nai rakas nai, jatkan vielä vähän aikaa ja sen jälkeen vaimoni ottaa minulta suihin ihanaa. Nain vaikka takaapäin, se tuntuu myös hyvältä kun ruuttaan spermani pilluun alkaa vaimoni lypsämään kulliani eikä halua että vetäisin kullin pois, meillä on sekstaaminen muutenkin villiä ja monipuolista. M45.
on ihan parasta! Ajelen karvat pois, ja sit mieheni nuolee posliinia ahnaasti. Orgasmi tuntuu niiiin ihanalta. Sitten siihen päälle kovaa kalua, sitä ei mikään voita. Otan mielelläni myös häneltä suihin, joskus autossa tai jossain jännässä paikassa. Se tekee hänet ihan hulluksi. Hän alkaa vapisemaan, ja siitä tiedän, et enää ei voi lopettaa...