Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun nuolenta

Vierailija
29.07.2010 |

Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan suuseksiä enemmin kuin tarpeeksi..

Vierailija
82/204 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntikausia. Tekniikka lienee kehno, jos ei jaksa. Vähän vaihtelua peliin - et kai sä pannakaan jaksa koko ajan samaa tahtia..

T. N37

Vierailija
84/204 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa puuhaa vaimoni saa pitkiä orkkuja ja se jos mikä kiihottaa ja mitä saa naisen nestettä suuhun on todella hyvän makusta meillä harrastetaan aika usein

Vierailija
85/204 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä kyllä olisi pitänyt suihin ottaa, mutta lopetin sitten kun en itsekään suuseksiä saanut, vaikka siitä kovasti nautinkin. Ja pidän huolta hygieniastani, ja trimmaan jne. Oli se ex ehkä muutenkin vähän estynyt.

Mutta voi elämä kun erosin! Miehet, joiden kanssa harrastin seksiä antoivat kaikki suuseksiä. Kaikki sanoivat että minulla on ihana pillu ja maistun hyvälle jne.

Nyt seurustelen, ja saan suuseksiä aina kun haluan. Miesystäväni nuolee minua ihanasti, saan aivan mielettömiä orgasmeja. Hän sanoi kiihottuvansa itse nuolemisestani, ja kyllä hänellä seisookin aina kun on minut tyydyttänyt. Kysyin, kumpi häntä kiihottaa: nuoleminen vai se miten paljon minä nautin. Kuulemma molemmat. Kyllä suuseksi on ihanaa!

Vierailija
86/204 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Vierailijan kirjoittama upea eepos oli herkullista luettavaa! Voiko olla mitään kauniimpaa katseltavaa naisen näkökulmasta, kuin miehen pää naisen jalkojen välissä, mies imeen pillua nautinnolla silmät kiinni. Otan usein miestä käsistä kiinni, puristelen ranteita ja sekin kiihottaa minua ja etenkin se, kun laitamme molemmat kädet sormet limittäin miehen imiessä klittaani. On aivan ihanaa, tunnen suurta yhdessäolon hetkiä siinä ja ääretöntä hellyyttä. Voihkin nautinnollisesti, nostan välillä lantiotani miehen suuta vasten, ja hän imee kovemmin. Joskun kerjään häntä puraisemaan hellästi. Sitten saatan vaihtaa osia, alan imeä hänen kulliaan ja pyydän häntä katsomaan kasvojani. Imen terskan huulieni väliin, saatan päästää irti niin että kuuluu ihana moiskahdus, annan hänen katsella kun pyöritän kieltäni terskaa vasten, ohjaan hänen kättänsä painamaan päätäni kullia vasten ja sanomaan kun alkaa tulla. Sitten hyppään hänen kullinsa päälle, ohjaan hänen kädet puristelemaan rintojani ja ratsastan pää takakenossa, silmät kiinni voihkien kullin päällä niin että mies laukaisee mehunsa sisääni. Jossain vaiheessa menen kyljelleen hänen viereensä, suukottelen häntä suulle, puristan niskasta, puren korvalehteä ja sitten panen sormeni pilluuni ja otan spermaa niihin . Annan miehen katsella kun nuolen ja maistelen hänen spermaansa, annan hänen maistella myös sitä huuliltani.

Vitsi tämä on niin kaunista sinfoniaa (apua, alan olla ihan märkä ja klittaani pakottaa kun kirjoitan tätä!)

Vierailija
87/204 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....pitäis kyllä antaa kunnon suuhoidot. Ei semmosta voi sallia et joudut olemaan ilman kunnon hoitoa... Mene ja tee pikku hyppy naapuriin niin jaksat paremmin. Ja pillu myös...

Vierailija
88/204 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kutsuu Mr Pussyksi Sex and the City sarjan tyyliin. Sen verran tykkään syödä mirriä.

Vierailija
89/204 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mulla ei ole kokemusta nuolemisesta, mutta tuli tässä mieleen, että saisinko naisen pysymään mun kanssa parisuhteessa jos osaisin hyvin nuolla ja sormettaa, koska mun muna on aika pieni ja sillä nainen ei saa oikein mitään tyydytystä? Kiitos sinulle joka vastaat tähän.

Vierailija
90/204 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisapelini sihahtelee

Vierailija
91/204 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hyvältä tuo lupaus. Rakastan olla nuoltavana, enkä todellakaan peittele sitä. Miesystäväni ei vaan kovin usein sitä tee, ja jos tekee, jättää kesken. Se on ärsyttävää. Minä kyllä nuolisin aina pillua, jos mulla olis myös naispuolinen rakastaja/tar. Fantasioin aina seksistä naisen kanssa. Miehen kanssa haluan seurustella, sillä tarvitsen kovasti kyrpää (siinä miesystäväni on loistava). Kumpa hän oppisi nauttimaan pillustani :O

Vierailija
92/204 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa kun mies häärää suullaan ja kielellään klitan kimpussa. Nautin ihan tajuttomasti. Siihen kun ottaa lisäksi sormet tai dildon niin orgasmi on taattu, useimmiten saan monta kertaa peräkkäin ja silloin on jo tajun lähtö lähellä.

Vierailija
93/204 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa meillä pillun nuolenta kestää noin 45-60min

dildolla runkkaamisineen, on ihana nuolla ja runkata dildolla samaan aikaan. Laitan useimmiten tyynyn vaimon perseen alle ja pillu on siinä niinkuin tarjottimella ihana nuolla, kyllähän siinä

pillu araksi tulee mutta mikäs siinä kun kumpikin nauttii. Vaimolle tulee orgasmeja 2-4 kertaan kihottaa ihanasti kun hän anoo nai rakas nai, mutta jatkan vain nuolemista siinä perse hyppii saa pitää käsillä kiinni jaloista että pysyy paikallaan.

Vierailija
94/204 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tykkään nuolla. Se on ihan parasta, kun saa oikein huolella nuolla ja nauttia siitä kun nainen samalla puskee itseään suuta vasten ja laukeaa kunnolla "päin naamaa".

Vierailija
95/204 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa meillä pillun nuolenta kestää noin 45-60min

dildolla runkkaamisineen, on ihana nuolla ja runkata dildolla samaan aikaan. Laitan useimmiten tyynyn vaimon perseen alle ja pillu on siinä niinkuin tarjottimella ihana nuolla, kyllähän siinä

pillu araksi tulee mutta mikäs siinä kun kumpikin nauttii. Vaimolle tulee orgasmeja 2-4 kertaan kihottaa ihanasti kun hän anoo nai rakas nai, mutta jatkan vain nuolemista siinä perse hyppii saa pitää käsillä kiinni jaloista että pysyy paikallaan.

Ei vais, siskosi pitää kyllä nuolemisesta, sen tiedän itsekin. Jatka samaan malliin.

Vierailija
96/204 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin että emäntä on polvillaan tai kontallaan sohvalla ja pääsen nuolemaan häntä takaapäin. Rakastan yli kaiken pakaroita ja suihinottamista - ja tuntuu siltä että rouvakin pitää siitä kun nuolen.

Hänellä on isot ja pyöreät pakarat, seksikäs lantio ja valtavat tissit. Kaikki nämä pääsevät oikeuksiinsa kun hän touhuaa alasti.

Vierailija
97/204 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun naisen vartalo nousee kaarelle samalla kun suuni on klitalla... Täytyy pitää kunnolla lanteista kiinni ettei karkaa pois "ruokapöydästä".

Vierailija
98/204 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa voi voi tota kommenttia (sitten sä heräsit)

älä ole huolissasi kyllä sinä vielä joltain vanhalta mummolta saat nuoltavaa. Mutta asiaan minun mielipuuhiani on juuri tuo nuoleminen ja sen kesto, vaimoni laukeaa tosiaankin päin naamaa sen 2-4-6 kertaa. Onko tyydyttävämpää kun tämä, tottakai naiminenkin tämän päälle että saa itsekkin orkut. Jos tätä lukee naiset niin laittakaa kommenttia. T X.

Vierailija
99/204 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kun mieheni otti leikkiin mukaan dildoni. Sain samalla dildoa kun nuoli mua. En oo koskaan sellaista orgasmia kokenutkaan kun silloin ja mies tykkäs kun kävin ihan kuumana.

Vierailija
100/204 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oletteko harrastaneet tätä suuseksiä kauvankin? minusta se on iiiiiiiiiihnaaaaaaaaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän