Mies, suostuisitko masturboimaan naisesi katsellessa?
Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?
Kommentit (183)
Muutaman kerran, vaimo nusii dildolla ja rankkaan satsinpillulle.
Tyttöystävän rinnoille on kiva roiskia ja tyttöystävä tykkää sitä valmistelua katsella, joten mikäs siinä!
Kyllä ehdottomasti jos vain pyytäisi. :)
Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?
Nauttisin siitä kovasti. Kun nainen vaan nauttii. Mieluusti sen jälkeen haluaisin nähdä toisin päinkin. Eli katsoa kun nainen masturboi
Saan katsella miehen runkkua ihan kyllästymiseen asti. Mies on aina käsi huosussa varsinkin silloin, kun katsoo telkkaria. Mun mielestä toi alkaa olla jo sairasta.
Sen ymmärrän hyvin, jos mies kiihottaa itseään yhdyntää varten, mutta tollanen ainainen jynssääminen on mielestäni epänormaalia. Tuskinpa miehenikään ilosta hyppisi, jos minulla olisi jatkuvasti käsi pimpissä.
suostun. Vaimoni katsoo sitä mielellään ja saattaa sitten aloittaa suuseksin myös. Välillä teemme sitä molemmat yhtäaikaa ilman varsinaista yhdyntää. Tilanne kiihoittaa meitä molempia paljon. Oman laukeamisen jälkeen vaimoni haluaa " imeä" / nuolla terskaani myös. Meillä toimii kyllä tämä molemminpuolin. :)
Mixa
suostun. Vaimoni katsoo sitä mielellään ja saattaa sitten aloittaa suuseksin myös. Välillä teemme sitä molemmat yhtäaikaa ilman varsinaista yhdyntää. Tilanne kiihoittaa meitä molempia paljon. Oman laukeamisen jälkeen vaimoni haluaa " imeä" / nuolla terskaani myös. Meillä toimii kyllä tämä molemminpuolin. :) Mixa
Meitä ei kumpaakaan nolota yhtään - varsinkin kun tietää että toinen siinä runkatessaan kiihottuu siitä mitä näkee eli puolison tekemässä samaa;D
Vaimoni on pyytänyt ja kilttinä olen hänen toiveensa toteuttanut. On hänestä todella kiihoittavaa,enkä itsekään tuosta kärsi. Joskus harvoin haluaa kasvoilleen , yleensä tulen hänen rinnoilleen. Uutena juttuna meillä on että vaimo käskee minut nuolemaan omat spermani keholtaan,en niele vaan hän haluaa suudella ja saada osan spermasta suuhunsa. En valita,kivaa on...
jos pyytäisi. Tuollaiset rinnoille ruikkimiset menisivät jo fantasiaosastolle.
Ei mikään ongelma. Voin koska vaan ihan naisen iloksi vain. Joskus voi nainenki samalla tyydyttää itseään. Minä voin päästää sperman sinne minne nainen haluaa. Joskus teen rajalle asti ja pyydän naista koskemaan terskan alle jolloin laukeaa lasti.
teimme sen omasta aloitteestani. Vaimo katseli touhuani sivusilmällä kirjaa lukiessaan. Ei se mitenkään kivalta tuntunut. Mieluimmin runkaan itsekseni
mielelläni naiseni edessä, jos vain hän sitä haluaa.
Pekka
Asiassa on vain yksi mutta. Tarvitsen kiihottuakseni jotain kiihottavaa nähtävää. Vaimoni ei ole sellaista. Vaimo ei välttämättä "innostuisi" kun katselisin teinipilluja läppäriltä samaan aikaan kun masturboin. Olen niitä harvoja miehiä, jotka eivät kiihotu valtavasti oman mulkkunsa ihailusta tai silmät kiinni runkkailusta. Mielikuvitus ei vaan riitä.
En tiedä, naiseni on jotenkin tympääntynyt mulkkuni katselemiseen. Jos otan mulkun esiin ja alan hiljakseen runkkailla, niin naiseni ilme muuttuu hyvin nopeasti nykyään tympeäksi. Yleensä hän voi tokaista vielä äkäisesti esimerkiksi: "Mene nyt siitä vehkeinesi. Pitääkö sitä aina vatkata". Tollanen vie kyllä mielialan todella alas. Mun mulkkuni ei ole tietääkseni hänelle pahaa tehnyt.
No oma mies ei ei oo runkannut nähteni, enkä ole kyllä pyytänytkään. Camitellut kyllä miehen kanssa, joka on halunnut senkin ilon minulle näyttää. Olihan se komea näky, jälkeenpäin vaan harmittaa, etten tehnyt ruudunkaappausta saati tallentanut näkemääni muualle kuin muistinsyövereihini.
Itse asiassa sitä tekee suorastaan mieli. Välillä muuten vaan sinne tänne, mutta erityisen ihanaa on roiskia naisen vartalolle, rinnoille. useampi kumppani on tykännyt tästä, joku ei ollenkaan.
Olen myös masturboinut vaimoni nähden ja vaimolleni. Myös mesessä. Markus
Suostuisin, jos vain pyytäis.
Ois kyllä kiva ku löytyis joku ku katsois.
Minun mielstäni mulkun näyttäminen naiselle on epäsiveätä ja karkeaa käytöstä. Meillä seksi tapahtuu peiton alla, jolloin elimiä ei tarvitse katsella. Luulen, että se on tosiasiassa kiihottavampaa kuin se, jos kaikki olisi näkyvillä.
Meillä on tämmöinen temppu tehty monta kertaa, ja molemmista se on oikein nautinnollista. Samoin olen itse saanut nautiskella naisen masturbaation katselusta. Meillä näihin liittyy se, että toista osapuolta ei ikään kuin olemassakaan, eli hän ei ole liian lähellä eikä sano mitään. Katselee vain ihanaa sooloa.