Naiset, miksi terskan pitää olla isompi kuin peniksen varsi? En tajua.
Miksi tämä ominaisuus on monella niin tärkeä? Minusta tuo on vain ruma.
Kommentit (30)
Ai pitääkö? Minusta sekä isossa että pienessä terskassa on puolensa.
Paksu varsi pienellä terskalla saa koko kullin vaikuttamaan isommalta. Pieni terska lupsahtaa helposti suuhun ja sitä on mukava käsitellä kielellä, kun koko suu ei ole täynnä melaa. Pieni myös näyttää suloiselta. Isoa terskaa on vaikea imeä, oli se sitten kiinni isossa tai pienessä varressa.
Ison terskan hyvät puolet... ainakin se, että esinahan alta pikku hiljaa kuoriutuessaan se näyttää kauniilta ja kiihottavalta.
Loppuviimein terskan koolla ei ole paljoa väliä minulle. Monenmuotoiset ja -kokoiset kullit on ihania, niistä 12-senttisistä pikkukikkeleistä 20-senttisiin lersseihin.
Se tunne kun terska painuu huulien väliin ja luiskahtaa sisään. Ei syvälle vaan just sisään. Tuntuu että ei tarvitse heti yhtään syvemmälle. Ulos ja taas uudestaan. Saa ainakin minut ihan sekaisin halusta. Hetki vielä ns. Huulilla ja sitten syvemmälle. Minulle riittää 16- 18cm ja kun kokonaan sisällä niin sitten liikkumatta. On ihanaa. Saan ihan varmasti ekan kerran.
Tykkään ainakin kun poikakaverin terskanpää on paisunut ennen kun panee sen sisääni. Vetää esinahan pois ja levitän häpyhuulet niin tuntuu hyvältä paljaana
Eihän sen pidäkään olla. Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa.
Poikaystävällä on paksu ja pitkä peniksen varsi ja semmoinen ihanan suonikas ja samalla herkkä. Terska on vielä paksumpi ja visuaalisesti minusta upea. Tykkään sen tuntumasta kädessäni. Tuntuma miehen kiusoitellessa pimpin suulla on ihana. Mun sisällä pimpissä on kireää ja alussa hän on paikallaan, että tavallaan sopeudun siihen. Suudellaan ja hän aloittelee rytmikkäitä, vaativia työntöjä pikkuhiljaa.
Iso tero näyttää upealta, tuntuu ihanalta sisääntyöntyessä ja silloin, kun mies on saamassa orgasmin. Koko kalu tuntuu jäykistyvän vaan enemmän ja paksuuntuvan lisää. Terska tuntuu myös paisuvan ja ne kovat kiimaiset työnnöt tuntuu valtavan hyviltä. Viimeksi mies tuli ulos ennen laukeamista koska kondomit olivat lopussa ja näin omin silmin tuon orgasmin lähestymisen hänellä ja tunsin sen kädessäni hyväillessäni penistä.
Vierailija kirjoitti:
iso terska lupsahtaa anukseen sillai kivasti sisään sullkijalihaksen antaessa loulta periksi ja se toimii ikäänkuin jarruna ulosvetäessä eli perssilmä venyy ulospäin tuuman mukana koska terskan lerssit ovat sulkijalihaksen takana ikäänkuin vedossa, sit kun työtää taas sisään perssilmä muikistelee sisäänpäin, ja taas ulosvetäessä jne jne unnes saavutamme kulminatiokohdan jossa lasken runsaasti mälliä peräsuoleen.
olen tyytyväinen
Montako peräsuolta olet saanut pullahtamaan ulos, Virkuukoukullasi?
Isompi terska nyt vaan tuntuu paremmalta!
Tässä tutkittua tietoa AP:lle:
*
Helsingin yliopistossa tutkittiin miksi miehen peniksessä terska on paksumpi kuin peniksen varsi, tutkimusryhmä tuli johtopäätökseen "terska on paksumpi kuin varsi, siksi että seksiä harrastettaessa miehet nauttisivat enemmän". no tampereen yliopistossa tätä ei hyväksytty vaan tutkittiin sama asia ja tulokseksi saatiin "terska on paksumpi kuin varsi, siksi että seksiä harrastettaessa naiset nauttisivat siitä enemmän". no turkulaiset katsoivat että kun hesalaiset ja tamperelaiset ovat kerran eri mieltä, täytyy heidän tutkia tää asia, että lopullinen selko asiaan saadaan, turun tutkijaryhmän tulos oli "terska on paksumpi kuin peniksen varsi, siksi että seksiä harrastettaessa siitä saa paremman otteen, eikä käsi lipsahda irti".