Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se totuus nyt on - onko vaginoissa luonnostaan kokoeroja?

Vierailija
22.08.2012 |

Tästä asiasta keskustelimme taannoin kavereideni kanssa, mutta peijooni kun meillä kaikilla on kokemusta vain max 3 kumppanista eikä oikein osattu sanoa tästä sitä ultimaattista totuutta. Sanokaa siis kokeneemmat: onko naisten alapäissä samanlaista kokovaihtelua kuin miehillä?

Minusta tämä olisi ihan oikeasti kiva tietää, koska aina vain puhutaan penisten koosta. Enkä nyt siis kaipaa valitusta miehiltä, joiden alapää on levähtänyt synnytyksessä vaan olen kiinnostunut luontaisista kokoeroista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaginoista, mutta tussuissa on selviä kokoeroja kyllä. Anopille menee sellainen kahdeksan geisha-kuulan setti helposti sisään ja itellä hädin tuskin yksi kuula holahtaa reikään. Molemmat ollaan kerran synnyttäneitä.

Vierailija
2/19 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaginoista, mutta tussuissa on selviä kokoeroja kyllä. Anopille menee sellainen kahdeksan geisha-kuulan setti helposti sisään ja itellä hädin tuskin yksi kuula holahtaa reikään. Molemmat ollaan kerran synnyttäneitä.

Ilmeisesti ei edes kulli mahu sisääsi, jos ei yksi pallo edes meinaa mahtua. Tuliko synnytyksessä sisäelimet alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen joskus vähän kateellisena toisten naisten kuvauksia siitä, kuinka ei sormea meinaa saada sisään, kuinka se ulvoo tuskasta naisen orgasmin hetkellä jne. En ole koskaan ollut niin tiukka, vaan vaikka puristusta löytyy myös yhdelle sormelle, olen pikemminkin kudostyypiltäni hyvin joustava ja periksi antava. Isompikin kalu mahtuu, eikä juuri edes satu, joskin pienikin tuntuu joka kohdaltaan oikein hyvältä. Miehet kehuvat tuntumaa "ihan superhyväksi", joten onneksi saan siitä itsevarmuutta, vaikka en vastaava tiukkis olekaan kuin jotkut naiset ilmeisestikin ovat.

En ole synnyttänyt.

Vierailija
4/19 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen joskus vähän kateellisena toisten naisten kuvauksia siitä, kuinka ei sormea meinaa saada sisään, kuinka se ulvoo tuskasta naisen orgasmin hetkellä jne. En ole koskaan ollut niin tiukka, vaan vaikka puristusta löytyy myös yhdelle sormelle, olen pikemminkin kudostyypiltäni hyvin joustava ja periksi antava. Isompikin kalu mahtuu, eikä juuri edes satu, joskin pienikin tuntuu joka kohdaltaan oikein hyvältä. Miehet kehuvat tuntumaa "ihan superhyväksi", joten onneksi saan siitä itsevarmuutta, vaikka en vastaava tiukkis olekaan kuin jotkut naiset ilmeisestikin ovat.

En ole synnyttänyt.

Vierailija
5/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei edes kulli mahu sisääsi, jos ei yksi pallo edes meinaa mahtua. Tuliko synnytyksessä sisäelimet alas.

Pituussuuntaan kyllä menee, mutta leveydestä tihkasee.

Vierailija
6/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nyt jumalauta kummallista jos ei mahdu vai onko sulla jotain extrakokoisia 5 cm paksuja teräksisiä laakerikuulia jotka painaakin 300 grammaa /kpl???

Ps. Terskan mollukka on halkaisijaltaan n. 4-5 cm yleensä. Otan osaa kun ei sinulle sellaiset mahdu. Mahtaa olla kurja elämä, surullista...

:(

Pituussuuntaan kyllä menee, mutta leveydestä tihkasee.

Vierailija
7/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan mollukka on halkaisijaltaan n. 4-5 cm yleensä.

Ei varmasti ole.

Vierailija
8/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nyt jumalauta kummallista jos ei mahdu vai onko sulla jotain extrakokoisia 5 cm paksuja teräksisiä laakerikuulia jotka painaakin 300 grammaa /kpl???

Nyt kirjottaja todistaa väärin. Geishakuulat ovat ovat halkaisijaltaan noin 30 - 40mm. Olen synnyttänyt vain kerran ja vauva syntyi keskosena. Olen ollut koko ikäni tiukkis. Vahva kulli tekee pahaa jo ihan ajatuksenakin.

Vierailija
9/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä juttu hamasta nuoruudesta, olin varmaan vähän yli 20 v ja kokemusta muutamasta tytöstä - tyyliin samaa ikäluokkaa. Kerran baarista lähti kahdenlapsen äiti 40v, olin aivan äimänä ensinnäkin siitä hunajan määrästä, se nainen oli todella märkä - en ollut törmännyt sellaiseen, hän todella valui nektaria ja kun tuuppasin munan sen karvaiseen pesään, piti oikein keskittyä mihin reunaan hinkkaisi. Ei meinannut mälli irrota millään.

Tosin jotain hyvääkin tästä kokemuksesta jäi, sain erittäin hyvää suuseksiä, ja sain kokemuksen joka on toistaiseksi ainutlaatuinen, vaikka olenkin jo kohta 50. Hän halusi että nuolen klitorista samalla kun panin häntä koko kädellä. Tämä fistauskokemusta pidän erittäin positiivisena kokemuksena - kiitos elämä tästä =)

Vierailija
10/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on erikokoisia ja ihmisen koko ei korreloi siihen ollenkaan. Suurin tavara, mihin olen törmännyt, oli nuorella naisella, mitat 155/45

ja karvoja aivan hillittömästi. Toisaalta taas isoilla naisilla voi olla oikein tiukahko ja imevä vehje.

Vierailija
11/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjottaja todistaa väärin. Geishakuulat ovat ovat halkaisijaltaan noin 30 - 40mm. Olen synnyttänyt vain kerran ja vauva syntyi keskosena. Olen ollut koko ikäni tiukkis. Vahva kulli tekee pahaa jo ihan ajatuksenakin.

Itselläni kahdet geishakuulat. Toiset pienet 20mm kokoiset ja toiset 35mm ja näitä jälkimmäisiä tykkään käyttää eniten. Kaksi alatie synnytystä viim 6 v aikana ja mieheni mukaan pilluni on"tiukka"!

Vierailija
12/19 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku parempi mitta.

Ei varmasti ole.

Vierailija
13/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole.

sellaisia munia jotka on ihan suippoja... terskan kohdaööa juuri ja juuri sormenpään paksuinen, juuresta halkaisija 5cm. Mun mielestä tollanen suippo on hankala, paksuus väärässä kohti.

Ja minä oon synnyttänyt 4 kertaa, mutta tiukkuus on kohdallaan, teenkin kyllä päivittäin pikkuista treeniä itselleni. En halua että pisut tirahtelee housuun.

Vierailija
14/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harjotellut pilluani sillai, että mies laittaa seipäänsä sisääni ja minä lypsän sen pillulihaksillani tyhjäksi. Mies tykkää. Onko tämä muka tehottomampi tapa harjotella kuin geishakuulat?

Vierailija
15/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku parempi mitta.

Ei varmasti ole.

No, minulla on juuri tässä mitta kädessä ja lähes 100% varmuudella voin vannoa, että yhdelläkään 7 miehestäni ei ole ollut terskan halkaisija 4, eikä ainakaan 5 senttiä, vaan vähemmän.

Vierailija
16/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on varmaan hassun näköisiä, suippupäitä. Tuskinpa tuntuu edes hyvältä. Miehelläni on sellainen jossa terska hieman paksumpi kuin varsi eli n. 4,5 cm ja voi kun se tuntuu hyvältä, nuljuu ihanasti G-pisteeseen. Ja se sisäänmeno on kans mahtava tunne. :)

No, minulla on juuri tässä mitta kädessä ja lähes 100% varmuudella voin vannoa, että yhdelläkään 7 miehestäni ei ole ollut terskan halkaisija 4, eikä ainakaan 5 senttiä, vaan vähemmän.

Vierailija
17/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on varmaan hassun näköisiä, suippupäitä. Tuskinpa tuntuu edes hyvältä. Miehelläni on sellainen jossa terska hieman paksumpi kuin varsi eli n. 4,5 cm ja voi kun se tuntuu hyvältä, nuljuu ihanasti G-pisteeseen. Ja se sisäänmeno on kans mahtava tunne. :)

Vierailija
18/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut asiasta. Tuolla aikaisemmin laitoin otsikoksi zot zot. Minuakin ihan oikeesti kiinnostaa. Onko niissä eroja, olen jyystänyt samaa kohta 30v niin minulla ei ole kokemusta.

Vierailija
19/19 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harjotellut pilluani sillai, että mies laittaa seipäänsä sisääni ja minä lypsän sen pillulihaksillani tyhjäksi. Mies tykkää. Onko tämä muka tehottomampi tapa harjotella kuin geishakuulat?

oikeasti sen tyhjäksi siten, että mies ei liiku?

Taitaa vaan olla niin, että sä makaat ja mies lykkii itsensä orgasmiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme